Sucursala Bălți se aliniază identității de brand maib actualizate – mai multă culoare și comoditate

18 Ian. 2022, 17:57
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
18 Ian. 2022, 17:57 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Abordare personalizată pentru fiecare client, zone de deservire cu design inteligent, ambianță confortabilă, colorată și model operațional inovator. Acestea sunt doar câteva dintre aspectele îmbunătățite ale Sucursalei Bălți, transformată în conformitate cu promisiunea maib de brand orientat către clienți.

Giorgi Shagidze, președintele maib:

„Obiectivul principal pe care îl urmărim în transformarea sucursalelor maib este oferirea unor experiențe reînnoite clienților – experiențe care derivă din strategia noastră orientată către client,  transparență, inovare, agilitate, profesionalism, încredere și spirit de echipă. Ne propunem să fim nu doar o bancă, ci un partener pentru întreaga viață a clienților, să fim aproape de oameni, de familiile şi afacerile lor orice ar face și oriunde s-ar afla. Sucursala Bălți este una dintre cele mai mari din rețeaua noastră și ne bucurăm că clienții din această regiune vor beneficia de servicii și produse bancare mai bune. Interacțiunea lor cu maib va deveni și mai simplă, rapidă și ușoară.”

Primul lucru pe care clienţii maib îl vor observa este stilistica exterioară și interioară, care a devenit mai prietenoasă, primitoare, transparentă, comodă și adaptată necesităților și așteptărilor clienților. Moderne și simplificate au devenit și zonele de deservire, unde clienții pot realiza operațiuni de sine stătător, pot solicita suportul consultantului clienți care va determina necesitățile individuale privind serviciile bancare, le va oferi sprijin, consultanță și îi va ghida către una dintre cele 4 zone speciale.

Zona de autoservire – dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.

Zona tranzacțională – permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea.

Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.

Zona premium – reflectă un concept inedit, punând la dispoziţia clienţilor servicii exclusiviste, experienţe unice în condiţii de maxim confort şi privilegii speciale. Fiecare client Premium Banking va fi asistat de un manager personal și va beneficia de o gamă de facilități combinate în cele mai optime moduri – servicii de concierge, linie telefonică dedicată, aplicație mobilă personalizată, servicii bancare individuale și produse în condiții preferințiale, evenimente dedicate, programe de bonusuri și alte beneficii.

Aliona Stratan, prim-vicepreședintă maib:

„Suntem încântați să anunțăm că odată cu renovarea Sucursalei Bălți am dezvoltat în premieră conceptul de serviciu Premium Banking pentru clienții persoane fizice. Acesta definește nu doar gama de produse dedicată, dar și modelul operațional de activitate prin implementarea conceptului ONE STOP SHOP. Confidențialitatea, siguranța, confortul și eficiența reprezintă atribute esențiale prin care serviciul Premium Banking se face remarcat. Acum vom fi și mai aproape de clienții noștri, ajutându-i să se bucure de orice etapă a vieții lor”.

Sucursala Bălți este amplasată pe strada Pușkin nr. 56/a, municipiul Bălţi, fiind la dispoziţia clienţilor în fiecare zi de luni până vineri, între ora 08:30 și 16:30.

Pentru mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib accesați linkul.

Despre maib

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 59 de sucursale și 86 de agenții pe întreg teritoriul țării. Dintre acestea – 22 de sucursale și 32 de agenții se află în Chișinău, iar 37 de sucursale și 54 de agenții sunt distribuite uniform pe întreg teritoriul țării.

Prin rețeaua sa vastă de sucursale, maib deservește circa un milion de clienți – corporații, întreprinderi mici și mijlocii, persoane fizice.

P.

Realitatea Live

16 Aug. 2025, 08:35
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  Ursu Victor
16 Aug. 2025, 08:35 // Bănci şi Finanţe //  Ursu Victor

Comisia Națională a Pieței Financiare (CNPF) avertizează publicul cu privire la o nouă schemă de fraudă care circulă rapid pe aplicații de mesagerie precum WhatsApp și Telegram și este promovată intens pe rețelele de socializare.

Potrivit instituției, escrocheria funcționează prin crearea unor grupuri false de „investiții”, unde activitatea este simulată cu ajutorul roboților și al conturilor false. Așa-ziși „experți” promit câștiguri rapide din tranzacții, inclusiv în criptomonede, și îi conving pe utilizatori să atragă alți membri în schimbul unor „recompense”.

Victimele sunt îndemnate să transfere bani în „conturi de tranzacționare” fictive, unde le sunt afișate profituri false pentru a câștiga încredere. În momentul în care încearcă să-și retragă fondurile, li se cer taxe inventate. „Profiturile afișate sunt doar iluzorii, concepute pentru a stimula investiții mai mari”, avertizează CNPF.

Modelul utilizat seamănă cu o schemă piramidală clasică, unde remunerațiile participanților provin din contribuțiile noilor recruți și nu din activități economice reale. Astfel de structuri sunt nesustenabile și conduc inevitabil la pierderi pentru majoritatea investitorilor.

Un aspect îngrijorător este implicarea tot mai frecventă a adolescenților, care sunt ademeniți cu promisiuni de câștiguri rapide și recompense. CNPF atrage atenția asupra necesității unei educații financiare mai solide în rândul tinerilor și a unei supravegheri atente din partea părinților.

Pentru protecția cetățenilor, instituția recomandă:

verificarea autorizațiilor firmelor de investiții,

evitarea transmiterii de date personale sau financiare prin aplicații de mesagerie,

prudență maximă față de promisiunile de câștiguri rapide și ușoare,

sesizarea imediată a CNPF și blocarea contactelor suspecte.Autoritatea subliniază că orice implicare în astfel de scheme poate duce la pierderi financiare serioase și îndeamnă cetățenii să nu se lase atrași de oferte care par „prea bune pentru a fi adevărate”.

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII