„Supercar Blondie”: jurnalista care și-a lăsat jobul pentru a deveni „carinfluencer”. Câștigă peste 2 milioane de euro

25 Iun. 2021, 15:45
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
25 Iun. 2021, 15:45 // Au Bani //  MD Bani

O jurnalistă și-a părăsit slujba de zi cu zi pentru a deveni „carfluencer” și acum câștigă milioane de lire sterline pe an prezentând recenzii la mașini din cele mai scumpe. Fanii adoră să o vadă pozând în Ferrari și Aston Martins.

Alex Hirshi, a fost prezentatoare radio și a creat contul de instagram „Supercar Blondie” pentru a se distra.

Blonda australiană a decis să părăsească casa din Queensland și s-a mutat la Dubai în 2008, unde prezintă recenzii pentru mașini la o emisiune radio.

Alex Hirshi renunțat la munca de zi cu zi pentru a se concentra asupra propriului conținut de supercar și este acum unul dintre cei mai de succes „carfluencers” din lume.

Pentru o singură postare pe TikTok, Supeblondie poate cere peste 6.000 de lire sterline.

Site-ul de închiriere auto Leasing Options a estimat că parteneriatele sale profitabile îi aduc câștig de 2,2 milioane de lire sterline pe an.
„Supercar Blondie” încarcă imagini glamuroase și fotografii al celor mai dorite (și mai scumpe) mașini de pe piață.

A postat imagini cu Ferraris, Aston Martins și Paganis pe fundaluri arătoase.

Cel mai popular videoclip al ei de pe TikTok arată runda ei de croazieră în conceptul Rolls Royce 103X, un autovehicul snazzy care nu are nici măcar volan.

Cu un conținut ușor de digerat, Alex – alături de soțul și videograful Nik – a reușit să iasă în afara nișei tradiționale, crescând publicul în diferite grupe de vârstă și naționalități și atrăgând atât bărbații, cât și femeile.

Ea a spus: „Populația generală nu este interesată de șmecheria mașinilor.


Realitatea Live

22 Dec. 2025, 15:28
 // Categoria: Actual // Autor:  Grîu Tatiana
22 Dec. 2025, 15:28 // Actual //  Grîu Tatiana

Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale (MIDR) a venit cu o reacție la acuzațiile lansate de Asociația Patronală a Operatorilor de Transport Auto (APOTA), potrivit cărora ar exista protejare a unor „scheme de corupție” la Agenția Națională Transport Auto (ANTA) și termeni restrânși de consultare a modificărilor din Codul Transportului Rutier, scrie REALITATEA.md.

„Organizațiile profesionale promovează interesele economice ale membrilor lor, iar rolul Ministerului este de a echilibra aceste interese cu cele ale comunităților locale și ale statului”, a comentat Ministerul, referindu-se la criticile transportatorilor.

Autoritatea confirmă că în Republica Moldova aproximativ 300 de localități nu beneficiază de servicii regulate de transport și că a fost inițiat „un proces de analiză și consultare a cadrului normativ din domeniu, ca urmare a sesizărilor acumulate și a necesității de a adapta programele de transport la realitățile din teritoriu”.

MIDR precizează că reprezentanții asociațiilor de profil au fost invitați la discuții, ultima întrevedere având loc în luna noiembrie, iar propunerile parvenite „vor fi analizate și integrate în măsura în care sunt compatibile cu interesul public”.

Ministerul a reiterat că obiectivul demersului rămâne construirea unui sistem de transport funcțional, transparent și predictibil, care să permită autorităților intervenția acolo unde nevoile populației nu sunt acoperite.

De asemenea, MIDR subliniază că „unele direcții pot genera reacții emoționale, mai ales atunci când afectează interese economice sau poziții dominante” și că astfel de reacții fac parte din dinamica normală a reformelor. Protestele și exprimarea nemulțumirii publice sunt considerate firești într-o democrație, dar soluțiile durabile „se construiesc prin dialog profesional și compromis responsabil”.

Ministerul precizează că rămâne deschis consultărilor, iar inițiativa legislativă va parcurge „toate etapele de transparență decizională prevăzute de lege, într-un proces asumat, verificabil și orientat exclusiv spre interesul public”.

Reacția vine după ce, luni, APOTA a adresat o scrisoare premierului Alexandru Munteanu, în care a reclamat presupuse scheme la nivelul Agenției Naționale Transport Auto (ANTA), pretinsa protejare a acestora de către ministrul Infrastructurii, Vladimir Bolea, precum și termeni restrânși pentru consultarea noului proiect al Codului Transportului Rutier. Transportatorii au solicitat o audiență la prim-ministru și au amenințat Guvernul cu noi proteste.

Pentru mai multe știri urmărește-ne

pe TELEGRAM!

 

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII