„Supercar Blondie”: jurnalista care și-a lăsat jobul pentru a deveni „carinfluencer”. Câștigă peste 2 milioane de euro

25 Iun. 2021, 15:45
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
25 Iun. 2021, 15:45 // Au Bani //  MD Bani

O jurnalistă și-a părăsit slujba de zi cu zi pentru a deveni „carfluencer” și acum câștigă milioane de lire sterline pe an prezentând recenzii la mașini din cele mai scumpe. Fanii adoră să o vadă pozând în Ferrari și Aston Martins.

Alex Hirshi, a fost prezentatoare radio și a creat contul de instagram „Supercar Blondie” pentru a se distra.

Blonda australiană a decis să părăsească casa din Queensland și s-a mutat la Dubai în 2008, unde prezintă recenzii pentru mașini la o emisiune radio.

Alex Hirshi renunțat la munca de zi cu zi pentru a se concentra asupra propriului conținut de supercar și este acum unul dintre cei mai de succes „carfluencers” din lume.

Pentru o singură postare pe TikTok, Supeblondie poate cere peste 6.000 de lire sterline.

Site-ul de închiriere auto Leasing Options a estimat că parteneriatele sale profitabile îi aduc câștig de 2,2 milioane de lire sterline pe an.
„Supercar Blondie” încarcă imagini glamuroase și fotografii al celor mai dorite (și mai scumpe) mașini de pe piață.

A postat imagini cu Ferraris, Aston Martins și Paganis pe fundaluri arătoase.

Cel mai popular videoclip al ei de pe TikTok arată runda ei de croazieră în conceptul Rolls Royce 103X, un autovehicul snazzy care nu are nici măcar volan.

Cu un conținut ușor de digerat, Alex – alături de soțul și videograful Nik – a reușit să iasă în afara nișei tradiționale, crescând publicul în diferite grupe de vârstă și naționalități și atrăgând atât bărbații, cât și femeile.

Ea a spus: „Populația generală nu este interesată de șmecheria mașinilor.


Realitatea Live

25 Nov. 2025, 17:26
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Grîu Tatiana
25 Nov. 2025, 17:26 // Bani și Afaceri //  Grîu Tatiana

Compania petrolieră națională a Kazahstanului, KazMunayGas (KMG), a anunțat astăzi că, „cel puțin pentru moment”, nu se discută vânzarea Grupului Rompetrol, inclusiv Rompetrol Moldova, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața produselor petroliere din Republica Moldova.

Reacția oficială vine după ce, în ultimele zile, în presă au apărut informații privind o posibilă vânzare parțială, în perioada 2026–2027, a KMG International NV (KMGI), subsidiara deținută integral de KazMunayGas, în cadrul unei licitații care ar permite investitorilor să cumpere până la 50% din holding.

Într-un mesaj transmis presei, KMG a precizat că elaborarea unui plan complex de privatizare este „o practică obișnuită” și nu înseamnă automat luarea unei decizii de vânzare. „Este un proces standard și de lungă durată, în cadrul căruia sunt luați în considerare numeroși factori. În ceea ce privește KMGI, compania își desfășoară activitatea în mod normal, atingând indicatorii de producție și financiari. În acest sens, declarăm că în prezent nu se ia nicio decizie cu privire la privatizarea KMGI”, a transmis KazMunayGas.

Informațiile inițiale privind o potențială vânzare parțială au fost publicate de site-ul caliber.az și preluate ulterior de presa internațională, menționând că Agenția pentru Protecția și Dezvoltarea Concurenței din Kazahstan ar fi confirmat procedura de licitație deschisă în două etape. Tranzacția ar avea ca scop atragerea unui partener strategic, KMGI fiind formată din 28 de companii din România, Elveția, Bulgaria, Georgia, Republica Moldova, Turcia și Kazahstan. Grupul operează două rafinării în România – Petromidia și Vega –, un complex petrochimic, terminale și o rețea de aproximativ 1 400 de benzinării sub marca Rompetrol.

Potrivit sursei citate, o eventuală tranzacție ar face parte din strategia mai largă a KazMunayGas de modernizare operațională și atragere de investiții, menținând totodată o poziție solidă în piața energetică internațională.

În Republica Moldova, Rompetrol este unul dintre principalii jucători ai pieței carburanților, cu o rețea de 97 de stații și o cotă totală estimată de circa 44%. În raportul oficial pentru anul 2024, compania indică o cotă totală de 38,3%, dintre care segmentul vânzărilor cu amănuntul reprezintă 28,4%.

 

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII