Patru companii, membre ale Asociației Dnestrovskii Fruct de pe malul stâng al Nistrului vor folosi un instrument eficient și inedit de promovare a fructelor în condiții de pandemie. Producătorii au inițiat procesul de elaborare a tururilor virtuale, ce vor oferi o experință nouă clienților.
Astfel, prin intermediul tururilor virtuale, cumpărătorilor li se va oferi impresia că pot „păși” în livezile, podgoriile și facilitățile post-recoltare ale producătorilor și exportatorilor din Moldova. Filmulețele și pozele 360 grade vor fi plasate pe paginile web: moldovafruct.md și dnfruit.md. Tururile urmează a fi finalizate în luna octombrie, după finalizarea sezonului de recoltare a merelor.
Activitatea este organizată în cadrul „Platformei de dezvoltare a capacităților de export a producătorilor de fructe de pe ambele maluri ale Nistrului” creată de Asociațiile Moldova Fruct și Dnestrovskii Fruct cu asistența financiară a Suediei în cadrul proiectului PNUD „Dezvoltarea capacităților de export pe malurile Nistrului” (AdTrade).