Wizz Air lansează un asistent AI care va suna pasagerii în cazul în care zborul are întârziere

16 Iul. 2024, 17:50
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
16 Iul. 2024, 17:50 // Actual //  bani.md

**Wizz Air lansează asistentul vocal Amelia pentru a notifica clienții în cazul întârzierilor de zbor**

Compania aeriană Wizz Air a anunțat lansarea unui asistent vocal pentru clienți, pe nume Amelia, care va contacta pasagerii în cazul întârzierilor de zbor. Potrivit comunicatului de presă, noul serviciu va furniza informații în timp real prin apeluri telefonice automate, contribuind la atenuarea impactului perturbărilor zborurilor.

„În cazul unei perturbări a zborului, pasagerii vor primi acum un apel telefonic automat cu informații în timp real. Noul serviciu va contribui la atenuarea impactului oricăror perturbări, inclusiv al seriei de probleme recente din Europa care sunt în afara controlului oricărei companii aeriene, cum ar fi vremea nefavorabilă și insuficiența controlorilor de trafic aerian. Noua soluție va contribui la îmbunătățirea experienței clienților care se confruntă cu anulări, întârzieri de peste cinci ore și reprogramări și se va asigura că cei care aleg Wizz Air au cât mai puține inconveniente”, transmite compania.

Amelia va apela proactiv pasagerii afectați pentru a le oferi informații și îndrumări esențiale în cazul perturbării unui zbor programat. La primirea unui apel de la Amelia, pasagerii vor fi informați despre starea zborului lor și opțiunile disponibile, inclusiv reprogramarea, rambursarea de 120% sub formă de credit WIZZ sau rambursarea integrală prin metoda de plată inițială.

1. Actualizare personalizată: Pasagerii sunt întâmpinați cu numele lor și detaliile zborului, urmate de opțiunile pe care le au.
2. Asistență pentru cazare: Informații despre accesarea cazării pe timp de noapte, dacă este necesar.
3. Puncte de contact: Detalii despre reprezentanții aeroportului pentru asistență suplimentară.
4. Canale de comunicare: Detalii despre modul în care Wizz Air va contacta pasagerii pentru actualizări importante.
5. Asistență suplimentară: Îndrumări pentru contactarea birourilor de informații ale aeroporturilor sau a liniei de asistență specială Wizz Air.

Pentru a se asigura că pasagerii primesc sprijinul necesar, Amelia va efectua un apel suplimentar la 30 de minute după contactul inițial pentru a confirma dacă problemele au fost rezolvate. Apelurile sunt gratuite, dar se pot aplica tarife de roaming în funcție de serviciul de telefonie al pasagerului. Wizz Air recomandă pasagerilor să furnizeze un număr de telefon și o adresă de e-mail actualizate în timpul procesului de check-in pentru a asigura contactul prompt în cazul perturbărilor.

În prezent, Amelia este disponibilă în limba engleză pentru plecările din România, Italia, Ungaria, Polonia, Marea Britanie și Austria, urmând să fie accesibilă în curând în mai multe limbi, inclusiv arabă, bulgară, germană, spaniolă, franceză, maghiară, italiană, poloneză, română, rusă și ucraineană, reflectând angajamentul Wizz Air de a deservi clientela diversă.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

14 Dec. 2024, 10:02
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  Ursu Victor
14 Dec. 2024, 10:02 // Bănci şi Finanţe //  Ursu Victor

Începând cu 1 ianuarie 2025, unele bancomate ale T-băncii (fostul „Tinkoff”) din Rusia nu vor mai accepta operațiuni efectuate cu carduri Visa și Mastercard, conform unui anunț făcut de banca respectivă, citat de RBC.

Problemele ar putea afecta și terminalele bancare ale instituției, care se numără printre primele zece bănci din Rusia după active și în top 5 în funcție de volumul depozitelor persoanelor fizice.

Reprezentanții băncii au asigurat că aceste carduri vor putea fi utilizate în continuare pentru plăți online, dar pentru operațiunile la bancomate se recomandă utilizarea cardurilor „Mir”, sistemul de plată național al Rusiei.

Conform unor surse RBC, la sfârșitul anului 2024, certificatele de securitate pentru cipurile cardurilor Visa și Mastercard, esențiale pentru criptarea datelor în timpul tranzacțiilor, vor expira pentru unele bănci din Rusia. Fiecare instituție bancară va decide dacă aceste carduri vor mai funcționa sau nu în continuare.

Sberbank și VTB, alte bănci de top din Rusia, au declarat pentru Interfax că nu vor întâmpina probleme cu acceptarea cardurilor Visa și Mastercard emise de ele.

În octombrie, vicepreședintele VTB, Gheorghi Gorșkov, a precizat că un card cu certificat expirat nu va deveni inutilizabil („o cărămidă”), subliniind că doar 1% dintre ruși mai dețin astfel de carduri internaționale, iar numărul lor continuă să scadă.

Visa și Mastercard și-au suspendat operațiunile în Rusia în primăvara anului 2022, ca răspuns la invazia Ucrainei. De atunci, sistemul „Mir” a devenit principala soluție de plată pentru cetățenii ruși, iar cardurile internaționale și-au pierdut treptat relevanța în țară.

Această evoluție reflectă continuarea adaptării sectorului bancar din Rusia la sancțiunile internaționale și la schimbările din piața globală de plăți.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală