10 tendințe în marketingul din 2021 recomandate de o companie din Moldova

29 Apr. 2021, 07:00
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Dumitrita Culiuc
29 Apr. 2021, 07:00 // Bani și Afaceri //  Dumitrita Culiuc

Pe pagina de Facebook, compania Purple prezintă 10 tendințe în marketingul digital. Iată ce instrumente și tehnici și-au demonstrat eficiența în creșterea vânzărilor în ultimii 5 ani.

1. Recenziile

Accesul prea ușor și rapid a multor afaceri pe Social Media a provocat scăderea calității și a încrederii în reclame. Anume din acest motiv, oamenii preferă să cumpere de la „branduri verificate sau cel puțin recomandate de un om real”. Dacă aveți clienți mulțumiți, nu uitați să le cereți părerea. Pe de altă parte, recenziile negative ajută mult la îmbunătățirea serviciilor.

2. Adaptarea la nevoile clienților

Modificați-vă produsele/serviciile după gusturile și cerințele clienților. Creați programe de loializare reieșind din doleanțele lor. Customer care rules the world în secolul XXI.

3. Crearea serviciilor adiționale

Ascultați-vă clienții și creați, pentru ei, servicii adiționale, pe care să le utilizeze de mai multe ori. Dacă un client pleacă mulțumit de la brand, șansele să cumpere a doua oară cresc considerabil.

4. Îmbunătățirea produsului/serviciului

În ultimii ani, afacerile se concentrează prea mult pe vânzare, și nu pe loializare. Atunci când produsul este de calitate, e mai simplu să motivezi cumpărarea repetată. Aveți grijă la toate acțiunile de promovare, vânzare și post-vânzare.

5. Generarea de conținut video

Creați reviews pentru produse și servicii, colectați recenzii video, filmați tot ce se întâmplă în procesul de producere. Oamenii cred în ceea ce nu e trucat, simulat, ci redat în realitatea ei, așa cum este ea.

6. Selectarea corectă a rețelelor sociale

Promovarea pe Social Media funcționează, e clar. Dar nu toate afacerile sunt la fel și ceea ce prinde pe Instagram într-un caz poate să nu prindă în altul. Alegeți cu atenție și seriozitate platformele potrivite.

7. Utilizarea Messengerilor în comunicarea cu clienții

Statisticile arată că 56% din clienți preferă să scrie un mesaj online brandului decât să sune la Serviciul de informații. Miliardele de utilizatori de Facebook, Telegram și WhatsApp vă pot deveni clienți. Încercați să înlocuiți apelurile la rece cu vânzarea pe Messenger și veți simți diferența.

8. Pâlniile de vânzare

Pandemia a înlocuit cumpărăturile din impuls cu cele raționale. Multe companii și-au revizuit politica de prețuri și au început să stimuleze mai inteligent vânzările. Pâlniile au devenit mai bine structurate: Lead magnet – Tripwire – Main offer.

9. Atragerea liderilor de opinie

Creați așa produse pe care leaderii de opinie din rândul publicului țintă și-ar dori să le promoveze. Astfel, reclama va avea aspectul conținutului nativ. Și nu uitați de coduri personalizate pentru a urmări conversiile.

10. Chatboții

Roboții sunt extrem de utili în întrebările simple și sunt disponibili 24/24 să răspundă clienților. Aveți însă grijă să „introduceți” comunicarea cu un om real acolo unde o cere clientul și situația. Conform statisticilor, 53% dintre oameni sunt mai predispuși să cumpere de la afaceri care comunică cu ei (le trimit mesaje periodic).

Realitatea Live

02 Dec. 2022, 09:18
 // Categoria: Actual // Autor:  Dumitrita Culiuc
02 Dec. 2022, 09:18 // Actual //  Dumitrita Culiuc

În 2023, polița de asigurare medicală ar putea costa de trei ori mai mult, se arată într-un comunicat de presă al Campaniei Naționale de Asigurări Sociale (CNAM). Astfel, începând cu anul viitor, moldovenii ar putea achita 12.636 de lei față de 4.000 lei, cât costă în prezent.

„Conform proiectului, prima de asigurare medicală obligatorie în formă procentuală din salariu şi din alte recompense va fi păstrată la nivel de 9%. Prima în sumă fixă va constitui 12 636 de lei, iar la achitarea acesteia în primele trei luni ale anului vor fi aplicate facilități.”

Anunțul vine după ce Consiliul de administraţie al Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină (CNAM) a examinat joi, 1 decembrie, proiectul Legii fondurilor asigurării obligatorii de asistenţă medicală (FAOAM) pentru anul 2023. Documentul prevede atât venituri, cât şi cheltuieli în jur de 14 miliarde 139 milioane de lei. În comparaţie cu suma aprobată pentru 2022, este prognozată majorarea veniturilor și a cheltuielilor cu 15,1%.

De asemenea, CNAM anunță că la achitarea poliței de asigurare în primele trei luni, se vor oferi facilități.

Astfel, proprietarii de terenuri cu destinaţie agricolă vor achita 1014 lei.

Pentru persoanele fizice care desfăşoară activităţi independente în domeniul comerţului cu amănuntul, cu excepţia comerţului cu mărfuri supuse accizelor este stabilită prima de AOAM în mărime de 1622 de lei.

Prima de asigurare în mărime de 2028 de lei este stabilită pentru fondatorii de întreprindere individuală, deţinătorii de patentă, arendaşii, arendatorii, persoanele fizice care desfășoară activități în domeniul achizițiilor de produse din fitotehnie și/sau horticultură și/sau de obiecte ale regnului vegetal, alţi cetăţeni care nu sunt angajaţi şi nu sunt asiguraţi de Guvern, străinii titulari ai dreptului de ședere permanentă și beneficiarii de protecție internațională, străinii cărora li s-a acordat dreptul de şedere provizorie pe teritoriul Republicii Moldova.

Mediatorii, notarii, avocaţii, executorii judecătoreşti, experţii judiciari care activează în cadrul unui birou de expertiză judiciară, interpreţii, traducătorii şi administratorii autorizaţi, indiferent de forma juridică de organizare a activităţii, neangajaţi, care au obţinut atestat, licenţă sau autorizaţie în modul stabilit de lege, persoanele neangajate care exercită independent profesia de medic de familie vor achita prima de asigurare de 4056 de lei.

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău