10 tendințe în marketingul din 2021 recomandate de o companie din Moldova

29 Apr. 2021, 07:00
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Dumitrita Culiuc
29 Apr. 2021, 07:00 // Bani și Afaceri //  Dumitrita Culiuc

Pe pagina de Facebook, compania Purple prezintă 10 tendințe în marketingul digital. Iată ce instrumente și tehnici și-au demonstrat eficiența în creșterea vânzărilor în ultimii 5 ani.

1. Recenziile

Accesul prea ușor și rapid a multor afaceri pe Social Media a provocat scăderea calității și a încrederii în reclame. Anume din acest motiv, oamenii preferă să cumpere de la „branduri verificate sau cel puțin recomandate de un om real”. Dacă aveți clienți mulțumiți, nu uitați să le cereți părerea. Pe de altă parte, recenziile negative ajută mult la îmbunătățirea serviciilor.

2. Adaptarea la nevoile clienților

Modificați-vă produsele/serviciile după gusturile și cerințele clienților. Creați programe de loializare reieșind din doleanțele lor. Customer care rules the world în secolul XXI.

3. Crearea serviciilor adiționale

Ascultați-vă clienții și creați, pentru ei, servicii adiționale, pe care să le utilizeze de mai multe ori. Dacă un client pleacă mulțumit de la brand, șansele să cumpere a doua oară cresc considerabil.

4. Îmbunătățirea produsului/serviciului

În ultimii ani, afacerile se concentrează prea mult pe vânzare, și nu pe loializare. Atunci când produsul este de calitate, e mai simplu să motivezi cumpărarea repetată. Aveți grijă la toate acțiunile de promovare, vânzare și post-vânzare.

5. Generarea de conținut video

Creați reviews pentru produse și servicii, colectați recenzii video, filmați tot ce se întâmplă în procesul de producere. Oamenii cred în ceea ce nu e trucat, simulat, ci redat în realitatea ei, așa cum este ea.

6. Selectarea corectă a rețelelor sociale

Promovarea pe Social Media funcționează, e clar. Dar nu toate afacerile sunt la fel și ceea ce prinde pe Instagram într-un caz poate să nu prindă în altul. Alegeți cu atenție și seriozitate platformele potrivite.

7. Utilizarea Messengerilor în comunicarea cu clienții

Statisticile arată că 56% din clienți preferă să scrie un mesaj online brandului decât să sune la Serviciul de informații. Miliardele de utilizatori de Facebook, Telegram și WhatsApp vă pot deveni clienți. Încercați să înlocuiți apelurile la rece cu vânzarea pe Messenger și veți simți diferența.

8. Pâlniile de vânzare

Pandemia a înlocuit cumpărăturile din impuls cu cele raționale. Multe companii și-au revizuit politica de prețuri și au început să stimuleze mai inteligent vânzările. Pâlniile au devenit mai bine structurate: Lead magnet – Tripwire – Main offer.

9. Atragerea liderilor de opinie

Creați așa produse pe care leaderii de opinie din rândul publicului țintă și-ar dori să le promoveze. Astfel, reclama va avea aspectul conținutului nativ. Și nu uitați de coduri personalizate pentru a urmări conversiile.

10. Chatboții

Roboții sunt extrem de utili în întrebările simple și sunt disponibili 24/24 să răspundă clienților. Aveți însă grijă să „introduceți” comunicarea cu un om real acolo unde o cere clientul și situația. Conform statisticilor, 53% dintre oameni sunt mai predispuși să cumpere de la afaceri care comunică cu ei (le trimit mesaje periodic).

Realitatea Live



22 Iun. 2021, 09:24
 // Categoria: Actual // Autor:  Dumitrita Culiuc
22 Iun. 2021, 09:24 // Actual //  Dumitrita Culiuc

Ministrul Sănătății de la Roma a anunțat că, începând de luni, 28 iunie, italienii vor renunța la purtarea măștii în aer liber. De asemenea, Olanda și Spania au anunțat că renunță la masca în aer liber din 26 iunie.

Vor renunța la mască în aer liber doar locuitorii din „zonele albe”, în care răspândirea virusului este scăzută. Până la începutul săptămânii viitoare, toată Italia va deveni „albă”.

Totuși, masca va fi în continuare purtată în locuri aglomerate și în mijloacele de transport în comun.

Incidența infectării este mai mică de 50 de cazuri la 100.000 de locuitori, potrivit datelor din ultimele trei săptămâni. Săptămâna trecută au fost mai puțin de 1.000 de cazuri de îmbolnăvire pe zi.

Peste 50% dintre italieni au fost imunizați cu cel puțin o doză de vaccin. Este cel mai bun procent dintre țările mari ale Uniunii Europene.

Olanda și Spania vor renunța și ele la purtarea măștii în aer liber, din 26 iunie.