„Principala sursă de inspirație – necesitățile clientului. De aici pornește totul.” INTERVIU cu Fulga Boicu

03 Apr. 2021, 08:45
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
03 Apr. 2021, 08:45 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Un cadou este mereu o oportunitate de a-i bucura pe cei dragi. Bestgift este compania care te ajută să găsești cadoul perfect atât pentru persoanele apropiate cât și pentru angajații din compania ta, întrucât la ei vei găsi și daruri pentru clienții corporativi. Află despre cum a apărut ideea de a deschide o companie în acest domeniu, cum a trecut peste dificultățile pandemiei și cât de deschise sunt companiile șă-și felicite angajații.

Poți să ne spui ce este bestgift.md și cum a început totul?

Fulga Boicu: Suntem o echipă de oameni creativi care te ajută să găsești sau să creezi cadoul potrivit pentru orice ocazie și orice persoană. Pentru noi, fiecare cadou este rezultatul unui proces minuțios la care lucrăm cu mult suflet și dăruire. Știm că timpul este prețios de aceea avem grijă să livrăm cadoul tău în momentul confortabil pentru destinatar.

Înainte să decid să deschid BestGift.md, am lucrat pentru o companie ce organiza evenimente. La un moment dat, cererea de cadouri corporative pentru clienții noștri a început să crească semnificativ și așa a apărut ideea să creăm o companie care se ocupă exclusiv de crearea cadourilor. Chiar din primul an de activitate BestGift.md a primit noi solicitări. Astfel am extins gama de servicii și produse. Astăzi suntem angajați în crearea de cadouri corporative, cadouri individuale, seturi de cadouri pentru evenimente precum nunți, botezuri, aniversări etc.

Cum a fost pandemia pentru bestgift.md? Cu ce dificultăți v-ați confruntat? Cum ați trecut peste ele?

Fulga Boicu: Desigur că situația ne-a afectat considerabil în plin sezon de muncă, prin anularea unor contracte importante, ceea ce a dus la tăierea bugetelor de promovare, la micșorarea echipei de producere și externalizarea unor servicii care până atunci erau inhouse. Cea mai mare provocare a fost să menținem vânzările la un nivel la care să ne permită să rămânem pe nișa noastră fără să fie afectată calitatea produsului. Situația ne-a scos din zona de confort, astfel am identificat noi oportunități de dezvoltare, ca de exemplu accesarea unor credite și fonduri nerambursabile. Partea bună este că eram deja pregătiți de online, site-ul fiind unul perfect funcționabil, cu toate opțiunile de plată integrate, astfel oferind clientului fizic o experiență ușoară de accesare a produsului nostru.

Pentru cine sunt cadourile pe care le creați?

Fulga Boicu: Cadourile noastre sunt create pe 2  direcții: clienți corporativi și clienți fizici.

Companiile au anumite necesități, pentru care sunt gândite concepte speciale. Fiecare dintre ei are parte de consultare și abordare individuală, chiar dacă vin de exemplu din aceeaș nișă. Pentru clienții corporativi au fost gândite programe de loialitate și programe speciale, ca de exemplu Influencer Gift Box, pentru care sunt create concepte de prezentare a unor produse în mod inovativ.

Clientul fizic este orice persoană care oferă celor dragi, cu diverse ocazii, un cadou. Pentru ei este disponibil la un click distanță magazinul online 24/24 www.bestgift.md. Un segment important pentru noi îl reprezintă diaspora, care fiind la distanță poate surprinde pe cei dragi de acasă cu un dar ales cu grijă.

Cât de deschise sunt companiile să-și felicite de Paște angajații și clienții?

Fulga Boicu: Pandemia a schimbat regulile jocului pentru companii. Dacă 2 ani în urmă, companiile alocau bugete din start pentru cadourile pentru clienți și angajați, acum este o cheltuială care mai degrabă este tăiată. Și foarte greșit, or cadourile sunt o modalitate minunată de fidelizare, care ar trebui să fie parte integrantă a unei strategii de marketing și HR bine puse la punct. Cu atât mai mult, în această perioadă dificilă, angajații și clienții vor aprecia gesturile de atenție elaborate. În spațiul nostru local se obișnuiește să se ofere bonusuri financiare, care desigur vor fi utile oricând. Noi credem că emoția și bucuria unui cadou reprezintă o amintire frumoasă și o investiție cu gust în orice tip de relație!

Fulga Boicu: Suntem mândri de colaborările noastre cu MAIB, AMDARIS, Philip Morris, We Trade, Efes Vitanta, Oriflam, JIVY GROUP, Berd’s Hotel și mulți alții care nu sunt mai puțin importanți, dar păstrăm discreția, prin clauza de confidențialitate.

Care este sursa de inspirație atunci când creați cadourile? Ce aspect este mai important atunci când creați un cadou?

Fulga Boicu: Principala sursă de inspirație sunt în primul rând necesitățile clientului nostru, de unde pornește totul. Nu vom spune niciodată despre un cadou că e frumos sau, nu. Aspectul estetic este un moment foarte relativ și subiectiv. Dacă produsul nostru se ridică și depășește așteptările clientului, atunci e unul frumos pentru noi. Desigur că urmărim tendințele internaționale, ținem cont de regulile cromatice, floristice etc. Ne inspirăm din creațiile marilor branduri din Europa și SUA, încercăm noi interpretări, dar neapărat cu accente specifice nouă ca brand și specificului local.

Care sunt valorile BestGift.md?

Fulga Boicu: Știi când spui despre un lucru că e simplu și cu gust? Aceia suntem noi. Asta este valoarea noastră.

Să fii in top nu înseamnă scump, și nici de lux. Luxul de obicei intimidează, nu ne dorim asta, e vorba de rafinament, asta e altceva. Înseamnă un raport echilibrat între preț/calitate și partea estetică. Cel mai frumos compliment primit de la un client pe care l-am întrebat de ce ne-a ales pe noi în favoarea concurenților a zis Clasa! Asta e cred, lucrul care ne deosebește de ceilalți jucători in piața noastră mică.

Mai rapid nu înseamnă superficialitate, înseamnă procese bine puse la punct.

Mai ieftin nu înseamnă mai puțin calitativ.

Acestea sunt valorile pe care încercam sa le comunicam clientului nostru.

 

Realitatea Live

28 Mart. 2024, 17:13
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
28 Mart. 2024, 17:13 // Actual //  Lupu Eduard

Iubitorii de peisaje idilice beneficiază de un nou top al plajelor cu cele mai albastre ape din lume, realizat de o companie pentru închirierea de case de vacanță, transmite Rador. Autorii clasamentului au dorit să se bazeze pe criterii științifice, iar pentru aceasta au întocmit mai întâi o listă lungă cu cele mai populare și mai frumoase plaje din lume, după care a urmat analiza culorii apelor.

În acest scop, au preluat imagini brute, neprelucrate ale plajelor de pe Google Maps și apoi, folosind instrumentul digital pipetă pentru potrivirea culorii, au determinat nuanța exactă a apei pe care mai apoi au comparat-o cu nuanța declarată oficial ca fiind cel mai intens albastru (YInMn Blue).

În urma acestei analize, pe primul loc, s-a situat plaja Pasqyra (Mirror Beach) din apropiere de stațiunea Saranda din Albania. Urmează apoi două plaje grecești: Bouka de lângă orașul Messini din Peloponez și Kassiopi din Corfu.

Pe locul al patrulea se află Plage de la Vernette din Franța, urmată de plaja Kaputas din Turcia.

Top zece este completat de alte trei plaje grecești: Voulisma, situată pe locul șase, Foki, situată pe locul șapte și Ombros Gialos pe locul nouă, precum și de o plajă din Portugalia, Praia do Carvalho (locul opt) și una din Spania, Los Lances Beach, situată pe locul zece.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău