(FOTO) Impresionanta colecție de mașini a fotbalistului Cristiano Ronaldo. Valorează peste 17 milioane de lire sterline

11 Iun. 2021, 06:40
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
11 Iun. 2021, 06:40 // Au Bani //  MD Bani

Cristiano Ronaldo nu a lăsat pandemia de coronavirus să-i atenueze dragostea față de mașini. Superstarul de la Juventus, care ar fi spulberat 8,5 milioane de lire sterline pe o ediție limitată Bugatti Centodieci – din care s-au făcut doar zece, a adăugat un alt plus la colecția sa incredibilă de mașini.

Se crede că Ronaldo este unul dintre cei 10 oameni destul de norocoși pentru a cumpăra incredibilul Bugatti Centodieci, care costă 8,5 milioane de lire sterline.

Ronaldo, de cinci ori câștigător al Balonului de Aur, are un Bugatti Chiron și un Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse ca parte a imensului său tezaur.

Superstarul portughez are supercar-uri precum Ferraris, Lamborghinis și Rolls Royces, recunoscând lui Piers Morgan într-un interviu că îi place să aibă două din toate.

De asemenea, Criastiano Ronaldo a cumpărat un MERCEDES G-WAGON BRABUS pentru iubita sa pe care a plătit 600.000 de lire sterline.

BUGATTI CHIRON – 2,15 milioane de lire sterline

În 2017, nevoia de viteză a lui Ronaldo l-a făcut  să-și cumpere un Bugatti Chiron argintiu.

Mașina poate atinge viteză de 260 mph.

BUGATTI VEYRON – 1,7 milioane de lire sterline

Au fost construite doar 450 Veyron 16.4 Grand Sports, așa că, desigur, Ronaldo și-a dorit o felie din acea plăcintă de raritate.

Mașina l-a costat 1,7 milioane de lire sterline și va crește în valoare odată cu trecerea anilor. În ceea ce privește performanța, face 0-62 mph în 2,6 secunde și are o piele exterioară realizată complet din fibră de carbon.

LAMBORGHINI AVENTADOR – 260.040 de lire sterline

Fabricat în 2011, este cel mai celebru model al designerului auto italian – și deținut de fotbaliști din întreaga lume, fără să se sperie de prețul extraordinar. Ronaldo și-a sărbătorit achiziția pe Instagram în 2016.

Ronaldo are două mașini Lamborghini AVENTADOR, doar că culoarea lor diferă.

ROLLS ROYCE CULLINAN – de la 330.000 de lire sterline

Anul trecut, Ronaldo a adăugat un Cullinan la colecția sa, deținând anterior un Rolls Royce Phantom în valoare de aproximativ 363.000 de lire sterline. Arătându-și loialitatea față de noii săi angajatori, CR7 a personalizat chiar interiorul cu piele alb-negru. Având o lungime de cinci metri, Cullinan are un motor V12 și o putere de 571 cai. Este singurul SUV pe care Rolls Royce l-a produs vreodată.

 

CHEVROLET CAMARO – 35.000 de lire sterline

Acest model are un motor mai econom decât altele din garajul său, Camaro are un motor V8 de 6,2 litri care oferă 453 cai putere.

Este mai ieftin decât orice alt lucru pe care îl deține și a fost cumpărat în 2016 ca mașină de familie.

FERRARI F12 TDF – 350.000 de lire sterline

În 2017, Ronaldo a cumpărat un F12 TDF – un alt obiect de colecție cu doar 799 fabricate în lume.

Este cu siguranță unul dintre favoritele pe care le deține, are o viteză maximă de 211 mph și capabil să facă 0-62 în 2,9 secunde.

De asemenea Ronaldo are și un Ferari alb.

RANGE ROVER SPORT – 100.000 de lire sterline

Un element de bază pentru fiecare garaj al fotbaliștilor, Range Rover Sport este SUV-ul suprem pentru cei bogați și faimoși. Modelul pe care îl conduce Ronaldo este, desigur, ediția specială, SVR.

MERCEDES AMG GLE 63 – 127.000 de lire sterline

În 2016, Ronaldo și-a cumpărat un AMG GLE 63, a fost un cadou pentru el însuși de Crăciun.  SUV-ul are un motor de 612 cai și poate atinge o viteză maximă de 155 mph.

MCLAREN SENNA – 1 MILION de lire sterline

Alimentat de un motor V8 dublu-turbo încărcat, care produce 800 de cai putere, poate atinge 0-62 mph în doar 2,8 secunde.

Mika Hakkinen este o altă vedetă sportivă care deține una dintre aceste frumuseți.

BENTLEY CONTINENTAL GT, de la 151.000 de lire sterline

Se crede că Ronaldo a început să colecționeze mașini din jurul anului 2009, când era un star al Manchester United. În acele zile timpurii, el a avut o înclinație pentru Bentley Continental GT și a adunat mai multe în timpul petrecut la Old Trafford. Cel al lui Ronaldo a fost modelul GT Speed, care a fost în mod firesc cea mai scumpă versiune vreodată. Interiorul era luxuriant, umplut cu piele de magnolie. Și pentru că era un decapotabil, Ronaldo era adesea spionat cu acoperișul în jos – chiar și în Manchester ploios.

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală