Mobiasbanca – OTP Group desemnată de către BERD „Cea mai activă bancă emitentă în 2020”

09 Iul. 2021, 12:37
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
09 Iul. 2021, 12:37 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Mobiasbanca – OTP Group a primit premiul pentru „Cea mai activă bancă emitentă din R. Moldova în anul 2020” în cadrul Programului BERD TFP – Trade Facilitation Programme.

Distincția, acordată în cadrul celei de-a 30-a Întâlniri Anuale a Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare, recompensează performanțele Mobiasbanca – OTP Group în susținerea activității comerțului internațional de pe piața locală, într-un context fără precedent, cauzat de izbucnirea pandemiei, facilitând accesul companiilor locale pe piața internațională.

În cadrul ceremoniei de decernare Odile Renaud-Bassom, președintele EBRD, a felicitat instituțiile premiante „Voi conduceți căile de comerț internaționale care sunt atât de vitale pentru prosperitatea, creșterea și pacea la nivel global. Cunosc cât de mult ați lucrat în pofida contextului pandemice și știu că la sigur vom face față crizei.”

„Dezvoltarea instrumentelor de facilitare a comerțului internațional, precum Acreditive și Garanții Bancare este extrem de importantă pentru comunitatea de afaceri a țării, în special acum, fiind cele mai eficiente soluții pentru explorarea noilor piețe și diminuarea riscurilor comerciale aferente. Suntem onorați că am câștigat din nou prestigiosul premiu. Este o recunoaștere a rezultatelor muncii colegilor mei, o confirmare a angajamentelor pe care le-am luat pentru îmbunătățirea continua a experienței clienților și partenerilor noștri și mulțumim pe aceasta cale BERD pentru încrederea acordata de-a lungul anilor”, a declarat Elena Guzun, Vicepreședinte al Comitetului Executiv – Director Comercial Corporate Banking.

László Diósi, Președintele Comitetului Executiv – CEO, a sumat „Ar fi sincer să recunoaștem că stabilitatea noastră financiară este atu-ul acestor timpuri. Fapt care ne-a permis să răspundem cu agilitate nevoilor clienților, să mizăm pe eficiență în gestionare și să fim prudenți în anticiparea riscurilor. Parteneriatele cu instituțiile financiare internaționale ne-au permis să acoperim arealul de finanțări avantajoase și să intervenim cu soluții.”

Mobiasbanca – OTP Group oferă o gamă variată de instrumente supuse standardelor internaționale de reglementare prin care conferă încredere partenerilor de afaceri externi. Dezvoltând permanent cooperarea cu bănci și instituții financiare de renume mondial, banca își confirmă în continuare poziția de top în oferirea celor mai eficiente soluții pentru dezvoltarea comerțului extern.

Programul TFP al BERD promovează comerțul exterior către și din economiile în care BERD investește.  Până în prezent programul TFP a sprijinit peste 27.000 de tranzacții comerciale, însumând peste 22 miliarde EUR.

Beneficiați gratuit de consultarea cu privire la  instrumentele de facilitare a comerțului internațional, oferită de experții Mobiasbanca – OTP Group, apelând la 022 812 400/022 812 490 sau la adresa e-mail: tradefinance@mobiasbanca.md.

P.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău