Director Vânzări, ce întrebări să-i adresezi la interviul de angajare? Sfaturi de la Alina Andriuță

06 Dec. 2021, 12:17
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
06 Dec. 2021, 12:17 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Trebuie să angajezi un director de vânzări, dar nu știi ce întrebări să-i adresezi sau vrei să să te angajezi ca director de vânzări și nu știi la ce întrebări să te aștepți? Alina Andriuță, business consultant și trainer își dezvălui întrebările pe care le oferă pentru un director de vânzări.

Întrebări Orientare către rezultat

1. Ce înseamnă management?
2. Ce vă place în procesul de conducere?
3. Cu ce rezultate profesionale vă mândriți. Cum le-ați obținut?
4. Care sunt funcțiile unui Director de Vânzări?

Întrebări Capacitatea de luare decizii. Mobilitate contextuală

1. Ați venit la serviciu, nu funcționează CRM-ul, programatorii au dat 10 ore pentru eliminarea cauzei tehnice. Ce faceți?
2. Nu ați executat o sarcină în deadline, aveți nevoie de încă 4 ore. Ce faceți?
3. Proprietarul a crescut planul cu 30%. Ce faceți?
4. La data de 20 a lunii Departamentul de vânzări a îndeplinit doar 60% plan. Ce faceți?
5. Formula de calcul a îndeplinirii planului vânzări la zi.

Întrebări Leadership

1. 5 ABILITĂȚI ALE UNUI BUN CONDUCĂTOR
2. 5 vânzători. 2 dintre ei au îndeplinit planul personal de vânzări 140%, ceilalți trei nu au ajuns nici la 80%. De ce s-a întâmplat asta, cine e responsabil?
3. Ești singurul din departament care are experiență de a închide tranzacții cu valoare mare. Ai un client la care trebuie să mergi pentru a face vânzarea. Cum vei proceda?
-Vei trimite un vânzător (probabilitate 20% de succes);
-Vei merge tu cu vânzătorul (probabilitate 50% de succes);
-Vei merge singur (probabilitate 95% de succes);

Întrebări Putere și influență

1. Enumeră 3 cazuri când nu e indicat să-ți menții punctul de vedere în discuție
2. Cel mai bun vânzător încalcă disciplina. Ce faci?

Întrebări Hard skills

1. Enumeră cele 5 etape ale vânzării.
2. 3 tehnici de stabilire a contactului în Retail, B2B, B2C
3. 3 modalități de lucru cu obiecția Scump, Mă mai gândesc
4. Excel
5. Explică  modalitățile de stabilire a planului de vânzări

De asemenea, în cazul în care Alina Andriuță selectează anumite persoane le oferă și o temă de acasă.

Tema de acasă pentru cei “aleși”

  • Modele de rapoarte de vânzări cu explicații;
  • Descriere detaliată a etapelor pâlniei de vânzări;
  • Elaborați structura organizatorică pentru o rețea-10 magazine, – 4 sunt în afara orașului, – 1 online;
  • Elaborați schema de motivație financiară a vânzătorilor;
  • Elaborați un scenariu de vânzări-apel de intrare.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău