Pentru că a realizat că nu poate să devină pilot militar, Florin Enache a părăsit armata şi a intrat în afaceri, deschizând un magazin de bijuterii fără să înţeleagă această piaţă, ci doar simţind la vremea respectivă o nevoie şi un vid enorm pe acest segment de piaţă. La început nu s-a gândit niciodată că Teilor va ajunge cel mai mare lanţ de bijuterii din România şi că acum va începe expansiunea internaţională. Într-un interviu pentru ZF, Florin Enache a declarat că, cel mai bun sfat pe care l-a primit în business a fost acela de a separa acţionarul de managementul executiv, ceea ce şi face în acest moment. De asemenea, în următorii cinci ani planifică să deschidă 10-12 magazine noi.
Chiar dacă a terminat liceul militar, din cauza unei probleme la coloana vertebrală Florin Enache a decis să-și urmeze studiile la o universitate cu profil economic. Imediat după absolvirea facultății, în 1999 a deschis primul magazin de bijuterii pe strada Teilor, de unde vine și numele businessului.
„După terminarea liceului, am dorit să devin pilot militar şi am avut o problemă la coloană, am fost şi operat şi nu m-au acceptat la Boboc. Şi mi-am spus că dacă nu o să devin pilot militar, probabil o să-mi încerc şansa în altă parte şi m-am întors la viaţa civilă. Am terminat o facultate de profil economic, iar după absolvirea facultăţii, am deschis acest magazin, neînţelegând sub nicio formă piaţa de bijuterii. Am simţit la vremea respectivă o nevoie şi un vid enorm de bijuterii pe piaţă, pentru că în perioada comunistă cred că erau interzise. La vremea respectivă, businessul era un magazinaş care nu depăşea 15 metri pătraţi. Îmi amintesc că mă uitam pe geam şi în faţă era indicatorul pe care scria Strada Teilor şi mi-a venit o revelaţie referitoare la nume – pentru a face magazinul mai uşor de găsit de clienţii din Piteşti. Aşa a şi fost.”
Expansiunea brandului Teilor a început în anul 2008-2010, atunci au deschis câteva magazine în afara județului Argeș. Astfel, au fost deschise magazine la Sibiu, Craiova, iar în 2013 a ajuns și la Băneasa.
Fiecare magazin nou înseamnă investiții noi. Potrivit lui Florin Enache suma investițiilor depinde de suprafața magazinului.
„Investiţia medie cu un magazin cu stoc de marfă depinde de suprafaţă. Între 800 şi 1,4 milioane de euro/magazin. Asta înseamnă că ducem între 10 şi 16 milioane de euro pe an, doar în dezvoltare. În următorii 5 ani avem ca obiectiv încă 10, 12 magazine noi.”