Brandul de lux Burberry colaborează cu cel mai popular joc video din China ”Honor of Kings” și a conceput ținute pentru personajele din jocuri.
Jucătorii pot cumpăra hainele pentru a împodobi personajele din joc.
Noile ținute, cunoscute sub denumirea de „skins” sun alcătuite din trench și tartan, semnate de Burberry. Ținutele pentru personaje vor fi disponibile doar în China, scrie BBC.
„Permițându-le clienților noștri chinezi să exploreze produse virtuale prin intermediul jocurilor online, ne putem conecta cu comunitățile noastre într-un mod care rezonează cu ele”, a spus Josie Zhang, președintele Burberry din China.
„Vrem să împuternicim comunitatea noastră să exploreze împrejurimile lor, indiferent dacă este online sau offline.”
Honor of Kings este similar cu titlurile populare din Vest, cum ar fi League of Legends sau Dota 2 – iar jocul lui Tencent, disponibil pentru telefoane mobile, are peste 100 de milioane de utilizatori activi zilnic în întreaga lume.
„Aceste tipuri de parteneriate de lux și modă par a fi, deocamdată, relativ limitate la Asia, unde mărcile europene sunt deosebit de dorite”, a spus Louise Shorthouse, analist senior de jocuri la Ampere Analysis.
„Este vorba despre plasarea acestor personaje în etichete de modă extrem de dorite și decadente, astfel încât fanii să se uite la ele și să vrea să imite acest lucru.
„Deoarece deținerea unei haine sau eșarfă Burberry în viața reală este un simbol al bogăției sau statutului, același lucru se poate spune și în joc.”
Louis Vuitton și Prada au conceput ambele ținute pentru personaje din jocul video Final Fantasy XIII.
League of Legends a colaborat și cu Louis Vuitton.