Joburi de viitor: (84) Strateg de confidențialitate a datelor

31 Mart. 2021, 05:00
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
31 Mart. 2021, 05:00 // Oameni şi Idei //  MD Bani

În viitor, va fi mult mai dificil să protejăm confidențialitatea datelor, pentru că toată lumea va fi întotdeauna „conectată” la rețele prin implanturile digitale din corpul lor care le va asigura sănătatea și le va îmbunătăți stilul de viață. Hackingul va fi o problemă majoră, întrucât daele persoanele vor putea fi furate pentru răscumpărare șifurtul de identitate va avea repercusiuni grave.

Strateg de confidențialitate a datelor: Responsabilități

Un strateg de confidențialitate a datelor va fi responsabil pentru proiectarea de soluții pentru protejarea datelor.

Strategii privind confidențialitatea datelor înființează sisteme și software pentru a reduce riscul de hacking. În cazul în care o sistemul este piratat, ei vor lucra pentru a-l repara, pentru a recupera datele și pentru a minimiza impactul asupra vieții oamenilor.

Strateg de confidențialitate a datelor: Abilități

Strategii de confidențialitate a datelor au abilități analitice dezvoltate și vor fi orientați spre detalii. Au un nivel ridicat de alfabetizare digitală,
și cunoașterea celor mai recente tendințe din  securitate cibernetică. Au abilități de codare și înțeleg arhitectura sistemelor, firewall-urile, rețelelor și sistemelor de operare.

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 15:29
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
22 Nov. 2024, 15:29 // Actual //  Ursu Victor

Transportul feroviar, care reprezintă 13,6% din structura totală a mărfurilor transportate, a marcat cele mai mari scăderi în perioada ianuarie-septembrie 2024. Potrivit datelor statistice, volumul mărfurilor transportate pe calea ferată a scăzut cu 32,9%, iar parcursul acestora a înregistrat o reducere și mai semnificativă, de 36,7%.

Această evoluție negativă reflectă dificultățile cu care se confruntă sectorul feroviar în contextul schimbărilor economice și al restructurărilor interne. Printre posibilele cauze ale declinului se numără scăderea cererii pentru transportul feroviar, concurența cu alte moduri de transport și provocările operaționale întâmpinate de „Calea Ferată din Moldova”.

CFM se confruntă cu grave probleme financiare, acumulând datorii salariale de aproximativ 150 milioane de lei. În ceea ce privește infrastructura, situația este alarmantă: din cele 139 de locomotive aflate în dotare, 134 și-au depășit durata de amortizare, iar peste 25% din infrastructura feroviară necesită reparații capitale. În următorii ani, circulația pe mai mult de jumătate din căile ferate ar putea fi suspendată dacă nu se vor lua măsuri urgente.

În ultimul deceniu, CFM a generat pierderi care se apropie de un miliard de lei, cauzate de scăderea continuă a numărului de pasageri, în special pe rutele internaționale, și a volumului de mărfuri transportate. Veniturile sunt în scădere constantă, iar costurile salvării CFM sunt estimate la câteva sute de milioane de euro.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală