Un magnat indian a devenit al doilea cel mai bogat om din lume, luându-i locul lui Jeff Bezos

17 Sept. 2022, 09:45
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
17 Sept. 2022, 09:45 // Actual //  Lupu Eduard

Jeff Bezos tocmai şi-a pierdut statutul de a doua cea mai bogată persoană din lume, coborând pe locul 3, în timp ce magnatul indian Gautam Adani urcă rapid în clasamentuli miliardarilor realizat de Bloomberg, conform CNN citat de News.ro.

Elon Musk, încă pe primul loc ca cea mai bogată persoană, cu o avere de 260 de miliarde de dolari, ar putea fi nevoit să-şi păzească spatele, comentează CNN, precizând că Adani a avut nevoie de mai puţin de 10 luni să ajungă pe locul 2 după ce a început anul pe locul 14.
Este prima dată când o persoană din Asia s-a clasat atât de bine pe lista Bloomberg, care a fost mult timp dominată de antreprenorii din tehnologie.

Averea de 146,9 miliarde de dolari a lui Adani, în mare parte legată de conglomeratul său Adani Group, se află încă mult în urma celor 260 de miliarde de dolari ai lui Musk.

Grupul operează o serie de afaceri, inclusiv în domeniile portuar şi al cărbunelui, care au prosperat în ultimii ani.

Acţiunile unor companii Adani au crescut cu peste 1.000% din iunie 2020 – reflectând optimismul investitorilor cu privire la puterea conglomeratului în domenii precum infrastructura şi energia regenerabilă a căror dezvoltare a fost considerată prioritară de către premierul Narendra Modi. Acţiunile companiei sale emblematice, Adani Enterprises, au crescut cu peste 115% în 2022.

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău