Editorialistul român, Cristian Tudor Popescu a comentat apariția liderului rus la slujba de Crăciun. „Executarea Nașterii Domnului”.
Omologul în odăjdii al lui Putin a ajustat ortodoxia cu politica Kremlinului, transformând-o într-o religie a omorului.
Satan Unu binecuvântează armamentul rusesc, sfințește războiul lui Putin, dă slavă lașității și cruzimii cu care sunt uciși în masă civilii ucraineni. Dacă mai mor și ruși, cu grămada, mamele Rusiei să facă bine și să producă mai mulți copii, ca să-i plângă mai puțin pe cei duși la moarte.
Așa arată Biserica Ortodoxă de rit kaghebist. Dar nu era de ajuns. Ce am văzut acum, de Crăciunul pravoslavnicilor, îmi pare a fi încununarea creștinismului criminal care vine de la Răsărit. După ce a decretat o încetare a focului de Sfintele Sărbători, un soi de banc sinistru de vreme ce hoarda ruso-mongolă a bombardat fără încetare Ucraina pe 25 decembrie, de Anul Nou, și continuă chiar azi, Putin a „participat” la slujba de Crăciun… de unul singur.
Închis cu un preot într-un separeu cu icoane și lumânări, răscrăcărat ca un șef de pluton de execuție care supraveghează, din ochișorii săi de pe faciesul de cimpanzeu canibal, executarea slujbei.
Imaginea aceasta este cel mai mare nonsens pe care un creștin poate să-l aibă în fața ochilor de Crăciun. Slujba pentru Nașterea Domnului înseamnă, prin însăși substanța ei, comuniune, înfrățire sufletească a credincioșilor, renașterea lor împreună întru Hristos.
Un singur individ, care îl sechestrează pe Dumnezeu ca să i se presteze numai lui liturghia, îmi pare a fi asemănător cu crucea răsturnată. Sau cu țapul satanist din pentagramă.
Cel care e gata să-i extermine pe ruși ca și pe ucraineni, ca și pe toți oamenii de pe Pământ, pentru a-și ridica în pustiu, din cadavre și ruine, statuia lui până la Cer.