Twitter a început să elimine bifa albastră. Papa Francisc, prima victimă: pierde marca de cont verificat

21 Apr. 2023, 16:29
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
21 Apr. 2023, 16:29 // Actual //  Lupu Eduard

Twitter a început să retragă joi bulinele albastre care atestă autenticitatea contului unui utilizator, iar celebrităţi precum vedeta pop Beyonce şi papa Francisc şi-au pierdut statutul de cont verificat, informează Reuters.

Unele personalităţi, cum ar fi celebrul baschetbalist LeBron James şi scriitorul Stephen King, păstrează în continuare bifa albastră.

Autorul romanului „The Shining”, Stephen King, care a afirmat anterior că Elon Musk este o alegere foarte proastă pentru Twitter, a scris: „Contul meu de Twitter spune că mi-am făcut abonament la Twitter Blue. Nu mi-am făcut. Contul meu de Twitter spune că am dat un număr de telefon. Nu am făcut asta”.

Musk i-a răspuns printr-un alt mesaj pe Twitter: „Cu plăcere, namaste”, însoţit de un emoji cu mâinile împreunate.

Potrivit The Verge, LeBron James, care a spus anterior că nu va plăti pentru un cont verificat, nu a achitat un abonament pentru a-şi păstra bifa albastră.

Într-un alt mesaj, Musk a scris: „Plătesc pentru căteva personalităţi”, după care a adăugat „Doar pentru Shatner, LeBron şi King”, referindu-se la actorul din filmele „Star Trek”, William Shatner, care s-a plâns luna trecută că a fost forţat să plătească ca să-şi păstreze marca de cont verificat.

Printre cei care şi-au pierdut bifa de verificare se numără fostul preşedinte al Statelor Unite Donald Trump, cofondatorul Microsoft Corp Bill Gates şi vedeta de televiziune Kim Kardashian.

După ce Elon Musk a devenit proprietarul Twitter, reţeaua de socializare a schimbat procedura prin care oferă râvnitul statut de cont verificat, acordat anterior unor personalităţi, jurnalişti, directori, politicieni şi organizaţii după verificarea identităţii acestora. Bulina albastră era o marcă a autenticităţii.

Musk a anunţat în noiembrie că Twitter va solicita, în schimbul acordării statutului de cont verificat, plata unui abonament în valoare de 8 dolari pe lună în încercarea de a genera noi surse de venituri în afara publicităţii.

Compania a oferit ulterior bife de verificare în alte culori – auriu pentru afaceri şi gri pentru organizaţii şi oficiali guvernamentali şi multilaterali.

A început totodată să afişeze etichete precum „afiliat statului” şi „generat automat” conturilor care sunt afiliate unui guvern sau unui bot.

Organizaţia neguvernamentală din Statele Unite National Public Radio (NPR) a sistat publicarea de conţinut pe cele 52 de conturi Twitter oficiale ale sale după ce Twitter a etichetat-o „media afiliată statului”, iar ulterior „media finanţată de guvern”.

Compania publică de televiziune Canadian Broadcasting Corporation (CBC) şi-a oprit de asemenea activitatea pe Twitter şi a intrat într-o dispută cu Musk în legătură cu semnificaţia sintagmei „finanţat de guvern” potrivit Twitter.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău