Philip Morris International a lansat Raportul Integrat, care prezintă progresele și provocările din 2022

27 Apr. 2023, 11:30
 // Categoria: Actual // Autor:  MD Bani
27 Apr. 2023, 11:30 // Actual //  MD Bani

Philip Morris International (PMI) a publicat cel de-al patrulea Raport Integrat anual, care cuprinde progresele înregistrate în atingerea obiectivelor de sustenabilitate, dar și informații actualizare despre tranziția companiei către un viitor fără fum. Raportul scoate în evidență eforturile companiei în cercetarea științifică a produselor fără fum, reducerea deșeurilor post-consum, și nu în ultimul rând crearea unui mediu sigur și productiv pentru angajați, notează InfoMarket.

În Raportul său Integrat pentru anul 2022, Philip Morris International a prezentat progresele obținute în două categorii: impactul produselor și impactul operațiunilor.

Principala ambiție a companiei este cercetarea și dezvoltarea produselor fără fum. În raport se menționează că pentru PMI este vital ca alternativele țigărilor tradiționale să fie evaluate minuțios și fundamentate științific din perspectiva impactului asupra sănătății. Investițiile totale din spatele produselor fără fum au constituit peste 10 miliarde de dolari către anul 2022.

„În pofida multiplelor provocări, 2022 a fost un an remarcabil, care i-a unit pe angajații noștri și ne-a permis să atingem rezultate palpabile în atingerea scopului nostru”, a declarat Jacek Olczak, CEO al PMI.

În Raportul Integrat se arată că în 2022, produsele fără fum au reprezentat 32.1% din veniturile Philip Morris International, iar aproape 30 milioane de fumători adulți au trecut la alternativele dezvoltate de PMI și fundamentate științific.

„Suntem tot mai aproape de ambiția noastră, și anume să devenim către anul 2025 o companie în care produsele fără fum ocupă un loc majoritar, ca într-un final să renunțăm la țigări. Deși o transformare de această amploare și complexitate nu poate fi realizată peste noapte, ne angajăm să o realizăm cât mai curând posibil. Prin cooperare constructivă vom accelera ritmul schimbărilor semnificative și importante, și vom finaliza transformarea noastră”, a menționat Jacek Olczak.

Comercializarea responsabilă este o altă prioritate a PMI. Astfel, compania a continuat implementarea programelor de prevenire a accesului minorilor la produse de tutun în punctele de vânzare.

Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM!

„Ne conducem de cele mai stricte reguli atunci când realizăm comercializarea produselor de tutun și alternativelor fără fum. Regulile noastre sunt deseori mai stricte decât legislația locală. Noi nu încurajăm oamenii să înceapă să fumeze și susținem renunțarea totală la consumul de nicotină. Produsele noastre fără fum sunt destinate doar fumătorilor adulți, care de altfel ar continua să fumeze. Deși, nu sunt lipsite de riscuri, aceste produse nu ard tutunul și generează niveluri scăzute de substanțe chimice în comparație cu țigările, fiind o alegere mai bună decât continuarea fumatului”, afirmă managerul general Philip Morris Moldova, Elena Naumenko.

Conștient de importanța reducerii deșeurilor post-consum, Philip Morris International s-a focusat pe programele de colectare a dispozitivelor electronice fără fum scoase din uz. În 2022, centrele specializate CIRCLE au reușit să obțină o rată de reciclare a produselor fără fum de 86%. Anul trecut și reprezentanța companiei din Republica Moldova a reușit să realizeze primul export de dispozitive electronice destinate reciclării.

„Începând cu anul 2018, atunci când a fost lansat în Moldova sistemul de încălzire al tutunului, Philip Morris și-a propus să colecteze dispozitivele uzate, pentru a contribui la un mediu curat. Datorită atitudinii responsabile a consumatorilor și a partenerilor companiei noastre, a fost posibil să realizăm acest obiectiv important. Până în prezent, am reușit să transmitem centrului de reciclare PMI aproximativ 1,5 tone de dispozitive sau 50% din volumul total al produselor fără fum colectate”, a declarat Elena Naumenko.

Nu în ultimul rând, Raportul Integrat scoate în evidență impactul operațional, și anume interacțiunea companiei cu angajații.

„Angajații noștri sunt promotorii inovației și a misiunii companiei. Ne-am angajat să le asigurăm un mediu de lucru sigur și să contribuim la starea lor de bine. În acest sens, am decis să menținem sistemul hibrid de lucru, astfel, angajații care au nevoie de a lucra de la distanța pot în continuare face acest lucru. La fel, oferim diverse oportunități de dezvoltare și posibilități de avansare profesională”, menționează managerul Philip Morris Moldova.

La nivel global, PMI s-a angajat să minimizeze impactul operațiunilor companiei asupra mediului înconjurător prin reducerea emisiilor totale de CO2e din lanțul valoric, trecerea la energie regenerabilă, precum și la automobile electrice.

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală