Miliardarul Musk a găsit un nou vinovat pentru problemele cu banii ale „X”

05 Sept. 2023, 16:52
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
05 Sept. 2023, 16:52 // Actual //  Lupu Eduard

„Pentru a reabilita numele platformei noastre în ceea ce priveşte antisemitismul, se pare că nu avem de ales decât să dăm în judecată Liga Anti-Defăimare … O, ce ironie!”, a scris Elon Musk într-un mesaj postat luni seara pe X, noul nume pe care l-a ales recent pentru Twitter.

Miliardarul acuză ADL că este responsabilă de pierderea veniturilor generate de platforma sa.

„Pe baza feedback-ului agenţiilor de publicitate, ADL pare să fie responsabilă pentru pierderea majorităţii veniturilor noastre”, a declarat miliardarul, adăugând că „agenţii de publicitate evită controversele, aşa că tot ce are nevoie ADL pentru a ne distruge veniturile din publicitate în Statele Unite şi Europa este să facă acuzaţii nefondate”.

„Această ‘controversă’ îi determină pe agenţii de publicitate să ia o ‘pauză’, însă această pauză este permanentă până când ADL dă undă verde, ceea ce nu va face până când nu vom suspenda în secret sau interzice orice cont care nu le convine”, a acuzat Musk.

De când a cumpărat Twitter la sfârşitul lunii octombrie anul trecut, CEO-ul Tesla a bulversat platforma, cu disponibilizări masive – au mai rămas 1.500 de angajaţi din cei 8.000 cât erau înainte – până la schimbarea foarte recentă a numelui.

Elon Musk a admis că Twitter ar putea „eșua”

În pofida acuzațiilor sale la adresa ADL și a altor organizații, analiștii afirmă că mai degrabă abordarea sa controversată în ceea ce priveşte moderarea conţinutului şi lansările haotice de noi produse, cum ar fi autentificarea plătită a utilizatorilor, i-au speriat pe agenţii de publicitate.

Elon Musk a pus capăt mai ales luptei împotriva dezinformării cu privire la COVID-19 şi a decis o amnistie pentru multe conturi interzise anterior din cauza încălcării repetate a regulilor împotriva dezinformării sau a hărţuirii.

Zeci de mii de utilizatori au fost primiți înapoi pe platformă, inclusiv persoane ale căror conturi au fost suspendate din cauza incitării la ură.

Potrivit mai multor ONG-uri, numărul insultelor homofobe şi rasiste a crescut vertiginos pe platforma de socializare.

Înspre sfârșitul lunii trecute, Elon Musk a admis în premieră că platforma sa de socializare ar putea eșua, „cum au prezis atât de mulți”.

„Adevărul trist este că în momentul de față nu există ‘rețele de socializare’ grozave. S-ar putea ca noi să eșuăm, cum au prezis atât de mulți, dar vom da tot ce avem mai bun pentru a ne asigura că este măcar una”, a scris acesta pe X/Twitter în data de 20 august.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău