Politica publicitară Google permite în prezent schimburi de criptomonede reglementate să facă publicitate în Statele Unite și Japonia. Google va începe să accepte reclame de schimburi de criptomonede și portofele digitale care vizează consumatorii SUA pe platforma sa începând cu 3 august.
Gigantul tehnologic a spus că își va actualiza politica în materie de produse și servicii financiare în august pentru a „clarifica sfera și cerințele pentru a permite publicitatea criptomonedei afaceri și servicii conexe.”
Un portofel de criptomonede este o aplicație care permite utilizatorilor să stocheze și să-și recupereze activele digitale din schimburi de criptare, cum ar fi Coinbase. Odată stocat în portofelul digital, un utilizator poate folosi acele stocuri pentru a efectua tranzacții.
Coinbase a anunțat recent că clienții selectați vor putea începe să utilizeze Coinbase Card, un card de debit Visa care oferă înapoi până la 4% recompense cripto la achizițiile zilnice, cu portofele digitale Apple Pay și Google Pay începând cu această săptămână. Între timp, PayPal a declarat săptămâna trecută că dezvoltă o funcție de retragere pentru a le permite utilizatorilor să își mute criptomonedele în portofele digitale, scrie Fox Business.
Agenții de publicitate care au oferte de schimb de criptomonede și de portofel trebuie să îndeplinească cerințele de certificare Google, inclusiv înregistrarea la Rețeaua de punere în aplicare a infracțiunilor financiare ca afacere de servicii monetare și cu cel puțin un stat ca emițător de bani sau o entitate bancară federală sau de stat.
De asemenea, trebuie să se asigure că reclamele și paginile de destinație respectă cerințele legale federale și de stat și toate politicile publicitare Google.
În plus, agenții de publicitate vor fi obligați să solicite o nouă „Certificare de schimb de criptomonede și portofele” cu Google printr-un formular de cerere care va fi disponibil începând cu 8 iulie. Certificările anterioare de schimb de criptomonede vor fi revocate pe 3 august.