Afacerea aducătoare de profit dulce! Schimbare de fațadă la Dulcinella. Un fond de investiții intră în business

22 Mai 2024, 13:42
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  bani.md
22 Mai 2024, 13:42 // Bani și Afaceri //  bani.md

Lanțul de cofetării Dulcinella, cunoscut pentru dulciurile sale delicioase și originar din Republica Moldova, a fost recent achiziționat de fondul de investiții Cornelius H Group, marcând astfel începutul unei noi etape de expansiune în România. Noile planuri vizează transformarea brandului într-o prezență națională, iar primele semne ale acestui proces sunt inaugurările în locații-cheie din țară.

Cu o investiție totală de peste 300.000 de euro, noile cofetării Dulcinella au fost deschise în locații centrale, în special în centre comerciale de tip mall, pentru a beneficia de vizibilitate maximă și trafic consistent de clienți. Sergiu Diaconu, reprezentantul acționarilor Dulcinella, a subliniat importanța acestei expansiuni strategice, menționând că obiectivul principal este să se capitalizeze pe potențialul brandului prin deschiderea de locații atractive pentru clienți, pentru a sprijini dezvoltarea pe termen lung a brandului la nivel național.

În cadrul acestui plan de expansiune, în București au fost deschise noi locații Dulcinella în Promenada Mall și Mega Mall, completând astfel cele cinci locații deja existente în capitală. În Moldova istorică, alte două puncte de vânzare Dulcinella au fost inaugurate în Iulius Mall Suceava și Palas Iași. În total, grupul Dulcinella operează acum magazine în 10 orașe din România, inclusiv în Bacău, Botoșani, Roman, Piatra Neamț, Pașcani și Fălticeni.

Fondat în 2005 în Republica Moldova, Dulcinella și-a extins prezența în România începând cu anul 2019 și deține acum peste 20 de magazine proprii în țară. Cu o fabrică în Târgu Neamț și peste 120 de angajați, Dulcinella continuă să își consolideze poziția pe piață sub noua conducere a Cornelius H Group, un fond de investiții cu sediul în Marea Britanie și rădăcini în Republica Moldova.

Fondatorii Dulcinella, soții Căttălina și Nicolae Pojoga, împart acțiunile companiei în proporție egală și rămân implicați în direcționarea strategiei de creștere. Datele financiare recente indică faptul că, în anul 2022, Dulcinella a înregistrat o cifră de afaceri de 117,7 milioane de lei și un profit de 2,1 milioane de lei.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

18 Aug. 2025, 14:04
 // Categoria: Actual // Autor:  Soroceanu Olga
18 Aug. 2025, 14:04 // Actual //  Soroceanu Olga

În cadrul campaniei „Moldova care ne unește”, cetățenii Republicii Moldova au fost întrebați ce obiecte, persoane sau valori se asociază cel mai mult cu țara lor. Răspunsurile au scos în evidență o combinație de tradiții, simboluri culturale, dar și aspirații sociale.

Pentru mulți, Moldova înseamnă familie, copii fericiți și un trai decent. Alții au pus accent pe tradițiile și cultura populară. „Tradițiile, în primul rând. Poporul Moldovei și cât e de primitor”, a afirmat un alt intervievat.

„Mâncarea noastră tradițională, foarte gustoasă, dar chiar tradițiile noastre sunt frumoase”, a declarat o tânără. Un alt respondent a completat: „Mămăliga, muzică, nunți”.

Printre răspunsuri s-au regăsit și repere istorice și culturale. Cetățenii au menționat „Ștefan cel Mare, mâncarea națională, limba română”, dar și locuri simbolice: „Orheiul Vechi, Soroca și Chișinăul, pentru că aici locuiesc de când sunt mică, aici m-am născut și asta e casa mea”.

 

Un alt element care definește Moldova, în opinia oamenilor, este spiritul comunitar. „Cu un spirit bun de dispoziție, de atitudine, pozitivism aș zice, sper bunătate și suport emoțional”, a subliniat o femeie.

„Vin, bineînțeles, vinul nostru este cel mai bun”, a completat o altă persoană.

Vox-ul realizat în cadrul campaniei „Moldova care ne unește” scoate în prim-plan legătura puternică a oamenilor cu tradițiile, dar și dorința ca Moldova să fie asociată cu bunăstarea și unitatea.

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII