Lanțul de cofetării și patiserii Dulcinella, fondat în Republica Moldova, a investit 100.000 de euro în deschiderea primei unități din România după un rebranding amplu. Noua cofetărie, situată pe 70 mp, dintre care 30 mp sunt dedicați servirii, expune aproximativ 150 de produse și aduce un concept retro-modern, menit să atragă tinerii între 18 și 25 de ani.
„Acest rebranding redefinește brandul Dulcinella în România. Ne dorim să fidelizăm clienții actuali și să atragem alții noi, oferindu-le un spațiu modern și produse noi, păstrând esența bucătăriei basarabene,” a declarat Ion Mereacre, cofondator al Cornelius H Group LTD, fondul de investiții care deține Dulcinella Europe.
Fondul a fost creat în 2019 în Marea Britanie și deține Dulcinella România din 2023, investind până acum 2,5 milioane de euro în rețea și fabrica de la Târgu Neamț. Ion Bouaru, cofondator al Cornelius H Group LTD, a precizat că lanțul preconizează să ajungă la break-even în 2024, iar din 2025 să devină profitabil.
Rețeaua Dulcinella este prezentă în mai multe orașe din România, precum București, Iași, Suceava și Piatra Neamț, și exportă produse în Franța și Marea Britanie. Brandul utilizează 90% ingrediente din România, importând din Republica Moldova vișine, nuci și miere.