Acestea sunt cele 3 cele mai neînțelese emojiuri de pe planetă. De ce sunt importante în utilizare

16 Iul. 2021, 09:50
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
16 Iul. 2021, 09:50 // Au Bani //  MD Bani

Millennials și Gen Zers din Statele Unite s-ar putea să nu mai considere grozav emoji-ul „râzând cu lacrimi” , dar majoritatea utilizatorilor de emoji din întreaga lume nu sunt de acord, potrivit unui nou studiu.

LaughFata „râde cu voce tare” 😂 este oficial cel mai popular emoji din lume, potrivit cercetătorilor de la Adobe (ADBE) care au chestionat 7.000 de utilizatori din Statele Unite, Regatul Unit, Germania, Franța, Japonia, Australia și Coreea de Sud.

Emoji-ul „thumbs up” 👍 a intrat pe locul doi, urmat de emoji-ul „heart red” ❤️. Flirturile „ochi și sărut” 😘 și „fața tristă cu o lacrimă” 😢 au completat primele cinci.

Producătorul de software a lansat joi concluziile din raportul său global Emoji Trend 2021 dinaintea Zilei Mondiale Emoji sâmbătă.

Bineînțeles, utilizatorii TikTok au trecut peste emoji-ul „râde cu voce tare”😂, despre care Gen Zers a susținut că este clișeu și nu în trend.

„Folosesc totul, în afară de emojiul care râde”, a declarat Walid Mohammed, în vârstă de 21 de ani, pentru CNN Business la începutul acestui an. „

Am încetat să-l mai folosesc cu ceva timp în urmă, pentru că am văzut oameni în vârstă care îl foloseau, cum ar fi mama, frații mei mai mari și doar persoanele în vârstă, în general”.

Cel mai recent raport Adobe Trend Emoji a examinat, de asemenea, cele mai neînțelese trei emojiuri din lume.

Simbolul „vinete” 🍆 a eliminat emojiurile „piersică” 🍑 și „clovn” 🤡 ca fiind cele mai confuze pentru utilizatori.

Marea majoritate a utilizatorilor de emoji (90%) consideră că hieroglifele moderne îi fac mai ușor să se exprime. Optzeci și nouă la sută dintre respondenți au spus că emojis simplifică comunicarea peste barierele lingvistice. Și 67% au spus că oamenii care folosesc emojis sunt mai prietenoși, mai amuzanți și mai cool decât cei care nu.

O mica parte a respondenților au spus că sunt mai confortabili în exprimarea emoțiilor prin emoji decât să vorbească la telefon sau în persoană. Mai mult de jumătate dintre utilizatorii globali de emoji (55%) au spus că utilizarea emoji-urilor în comunicații le-a adus un impact pozitiv asupra sănătății mintale.

Șaizeci și șase la sută dintre cei chestionați au declarat că emoji-urile sunt un instrument important de comunicare pentru crearea unității, respectului și înțelegerii. Și 88% au spus că se simt mai empatici față de persoanele care folosesc emojis.

„Sunt încurajat de această statistică specială”, a scris într-o postare de blog despre acest studiu, designerul de tipare și dezvoltator de fonturi Adobe Paul D. Hunt. „Emoji-urile sunt criticate uneori pentru că sunt excesiv de zaharine, dar această dulceață este esențială atunci când vine vorba de a difuza o parte din greutatea comunicării online.”

Realitatea Live

05 Dec. 2025, 16:31
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Grîu Tatiana
05 Dec. 2025, 16:31 // Au Bani //  Grîu Tatiana

Antalya, capitala turismului turcesc, a înregistrat două noi recorduri istorice atât în primele 11 luni ale anului, cât și în luna noiembrie, iar printre vizitatorii fideli ai destinației se numără și moldovenii — peste 182 de mii în 2025, chiar dacă numărul lor a scăzut ușor cu 1%, scrie presa din Turcia.

Destinația a fost vizitată, între ianuarie și noiembrie, de 16,8 milioane de turiști, depășind cu 1,1% nivelul anului 2024, considerat până acum cel mai bun din istorie. Doar în noiembrie au fost înregistrați 486.000 de vizitatori din 152 de țări, cu 2,4% mai mulți decât în aceeași lună anul precedent.

Principala explicație pentru creșterea record o reprezintă turiștii ruși, care se confruntă cu dificultăți majore de a călători în Europa din cauza sancțiunilor impuse după invazia în Ucraina. Astfel, Antalya a devenit principala lor alternativă: aproape patru milioane de ruși au vizitat stațiunea în 11 luni, un turist din patru fiind rus.

Germania rămâne a doua piață ca mărime, cu peste 3,47 milioane de vizitatori, urmată de Regatul Unit și Polonia, care au depășit fiecare pragul de un milion de sosiri. Diaspora turcă se află pe locul cinci, cu peste un milion de turiști.

Moldova intră, de asemenea, în topul celor 20 de țări care alimentează Antalya, cu aproximativ 182 000 de vizitatori în 2025. Alte state importante în structura turistică a regiunii sunt Ucraina, România, Kazahstan, Cehia, Lituania, Slovacia, Danemarca, Olanda, Austria, Belarus, Franța, Elveția, Suedia, Ungaria, Norvegia, Letonia, Estonia și Serbia — unele în creștere semnificativă, precum Lituania (+100%), altele în recul moderat, precum România (-3%) sau Norvegia (-6%).

Pentru mai multe știri urmărește-ne

pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII