Acestea sunt cele 3 cele mai neînțelese emojiuri de pe planetă. De ce sunt importante în utilizare

16 Iul. 2021, 09:50
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
16 Iul. 2021, 09:50 // Au Bani //  MD Bani

Millennials și Gen Zers din Statele Unite s-ar putea să nu mai considere grozav emoji-ul „râzând cu lacrimi” , dar majoritatea utilizatorilor de emoji din întreaga lume nu sunt de acord, potrivit unui nou studiu.

LaughFata „râde cu voce tare” 😂 este oficial cel mai popular emoji din lume, potrivit cercetătorilor de la Adobe (ADBE) care au chestionat 7.000 de utilizatori din Statele Unite, Regatul Unit, Germania, Franța, Japonia, Australia și Coreea de Sud.

Emoji-ul „thumbs up” 👍 a intrat pe locul doi, urmat de emoji-ul „heart red” ❤️. Flirturile „ochi și sărut” 😘 și „fața tristă cu o lacrimă” 😢 au completat primele cinci.

Producătorul de software a lansat joi concluziile din raportul său global Emoji Trend 2021 dinaintea Zilei Mondiale Emoji sâmbătă.

Bineînțeles, utilizatorii TikTok au trecut peste emoji-ul „râde cu voce tare”😂, despre care Gen Zers a susținut că este clișeu și nu în trend.

„Folosesc totul, în afară de emojiul care râde”, a declarat Walid Mohammed, în vârstă de 21 de ani, pentru CNN Business la începutul acestui an. „

Am încetat să-l mai folosesc cu ceva timp în urmă, pentru că am văzut oameni în vârstă care îl foloseau, cum ar fi mama, frații mei mai mari și doar persoanele în vârstă, în general”.

Cel mai recent raport Adobe Trend Emoji a examinat, de asemenea, cele mai neînțelese trei emojiuri din lume.

Simbolul „vinete” 🍆 a eliminat emojiurile „piersică” 🍑 și „clovn” 🤡 ca fiind cele mai confuze pentru utilizatori.

Marea majoritate a utilizatorilor de emoji (90%) consideră că hieroglifele moderne îi fac mai ușor să se exprime. Optzeci și nouă la sută dintre respondenți au spus că emojis simplifică comunicarea peste barierele lingvistice. Și 67% au spus că oamenii care folosesc emojis sunt mai prietenoși, mai amuzanți și mai cool decât cei care nu.

O mica parte a respondenților au spus că sunt mai confortabili în exprimarea emoțiilor prin emoji decât să vorbească la telefon sau în persoană. Mai mult de jumătate dintre utilizatorii globali de emoji (55%) au spus că utilizarea emoji-urilor în comunicații le-a adus un impact pozitiv asupra sănătății mintale.

Șaizeci și șase la sută dintre cei chestionați au declarat că emoji-urile sunt un instrument important de comunicare pentru crearea unității, respectului și înțelegerii. Și 88% au spus că se simt mai empatici față de persoanele care folosesc emojis.

„Sunt încurajat de această statistică specială”, a scris într-o postare de blog despre acest studiu, designerul de tipare și dezvoltator de fonturi Adobe Paul D. Hunt. „Emoji-urile sunt criticate uneori pentru că sunt excesiv de zaharine, dar această dulceață este esențială atunci când vine vorba de a difuza o parte din greutatea comunicării online.”

Realitatea Live

01 Dec. 2025, 18:39
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  Ursu Victor
01 Dec. 2025, 18:39 // Bănci şi Finanţe //  Ursu Victor

Ministrul Economiei, Eugeniu Osmochescu, a respins ideea introducerii unei cote obligatorii de 50% pentru produsele autohtone pe rafturile magazinelor, declarând la Radio Moldova că o astfel de măsură ar încălca atât regulile economiei de piață, cât și normele internaționale.

Potrivit ministrului, impunerea unei limite minime pentru marfa produsă în Republica Moldova nu ar fi compatibilă cu angajamentele comerciale ale țării și ar contraveni celor mai bune practici europene.

„Nu este corect, nu este o regulă a unei economii de piață, nu este corect conform reglementărilor internaționale și celor mai bune practici. Limitarea nu este posibilă din punct de vedere juridic”, a subliniat Osmochescu.

În locul unei cotări obligatorii, ministrul propune soluții alternative pentru susținerea producătorilor locali: programe de marketing, etichetare clară și campanii care evidențiază produsele fabricate în Republica Moldova direct pe rafturile magazinelor.

„Putem avea programe de marketing în rafturi, unde sunt identificate produsele din Republica Moldova și sunt promovate cu sprijinul statului. Putem stimula consumul local, dar nu putem impune cote obligatorii”, a declarat ministrul.

În 2021, toate magazinele din Republica Moldova erau obligate să aibă pe rafturi cel puţin 50 de produse agroalimentare autohtone, însă ulterior prevederea a fost abrogată.

 

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII