Agenția românească de marketing Kooperativa 2.0 vine în Republica Moldova

05 Dec. 2024, 15:16
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  bani.md
05 Dec. 2024, 15:16 // Bani și Afaceri //  bani.md

Agenția românească Kooperativa 2.0 intră oficial pe piața din Republica Moldova, preluând o parte din acțiunile companiei locale Just Digital. Parteneriatul aduce și un proces de rebranding, transformând Just Digital, fondată în 2016, în Kooperativa 2.0 Moldova.

Fondată în 2012 de Cristian China-Birta și Vlad Dulea, Kooperativa 2.0 a devenit un jucător important în marketingul românesc, cu aproape 40 de angajați și servicii complete de promovare. Noua direcție strategică a fost anunțată la două săptămâni după numirea lui Robert-Nicolae Feraru ca CEO.

„Lucrurile s-au întâmplat mult mai repede decât ne așteptam atunci când i-am cunoscut pe Mircea Țîra și echipa sa de la Just Digital, care de astăzi se transformă în Kooperativa 2.0 Moldova. Prin intermediul acestui parteneriat integrarea noastră în industria din Republica Moldova a devenit mai facilă și suntem convinși că acest mix româno-moldovenesc va consolida legăturile creative dintre cele două țări”, declară Robert-Nicolae Feraru, CEO & Managing Partner Kooperativa 2.0.

Fondată în urmă cu opt ani, Just Digital s-a poziționat rapid ca o agenție inovativă în industria marketingului și comunicării, fiind un pionier în integrarea sustenabilității și a componentelor digitale avansate în strategiile MarCom din Republica Moldova.

„Noua direcție de business ce vine la pachet cu amprenta Kooperativa 2.0 a luat naștere din dorința de a evolua la nivel internațional și de a aduce plusvaloare pieței locale de marketing și comunicare. Pentru noi acest parteneriat reprezintă oportunitatea de a beneficia de o imagine puternică și de expertiza acumulată de acest brand pe piața românească. Kooperativa 2.0 aduce un know-how consolidat în digitalizare, comunicare strategică și cross-marketing, fiind o sursă de inspirație pentru piața noastră locală.”, susține Mircea Țîra, fondator Just Digital și CEO Kooperativa 2.0 Moldova.

Obiectivele noii entități vizează atingerea unei cote de 20% din piața media locală până în 2030, crearea unui impact regional și extinderea portofoliului de clienți internaționali.

Realitatea Live

25 Dec. 2025, 10:45
 // Categoria: Actual // Autor:  Grîu Tatiana
25 Dec. 2025, 10:45 // Actual //  Grîu Tatiana

Un tunel feroviar uriaș urmează să fie săpat prin Munții Alpi pentru a lega direct Franța și Italia, proiectul fiind considerat cel mai ambițios de acest tip din Europa. Viitorul tunel, cu o lungime de 57,5 kilometri, va conecta orașele Lyon și Torino și va deveni, la finalizare, cel mai lung tunel feroviar din lume, depășind Tunelul Gotthard din Elveția.

Construcția face parte din proiectul liniei feroviare de mare viteză Torino–Lyon și are drept scop reducerea semnificativă a timpului de călătorie dintre cele două orașe. În prezent, drumul cu trenul durează aproape patru ore și presupune traversarea pasului Mont Cenis, la altitudini de circa 1.300 de metri, unde sunt necesare mai multe locomotive pentru a tracta garniturile prin tunelul Fréjus, considerat depășit din punct de vedere al standardelor de siguranță. Noul tunel va permite trenurilor să circule direct prin masivul montan, reducând durata călătoriei cu aproximativ două ore.

Cunoscut sub denumirea de Tunelul de bază Mont d’Ambin, acesta va avea puncte de acces în Valea Susei, în regiunea Piemont, și în Maurienne, în Savoia. Proiectul va facilita și transportul de marfă, permițând trenurilor să transporte încărcături mai grele și să circule cu o viteză medie de aproximativ 100 km/h între cele două țări.

Autoritățile estimează că noua infrastructură va contribui la reducerea poluării, prin scăderea traficului aerian și rutier, în special a transportului de mărfuri realizat cu camioane. Trenul ar urma să devină principala opțiune pentru deplasările dintre Franța și Italia pe acest coridor.

Lucrările sunt extrem de complexe, întrucât tunelul va avea, în cea mai adâncă secțiune, peste 2.200 de metri de munte deasupra sa. Potrivit coordonatorilor proiectului, traseul traversează nu mai puțin de 14 tipuri diferite de teren, de la sol afânat pe partea franceză până la formațiuni de roci variate pe teritoriul Italiei.

Costul total al liniei feroviare de mare viteză Torino–Lyon, cu o lungime de aproximativ 270 de kilometri, este estimat la 25 de miliarde de euro, tunelul de sub Alpi reprezentând cea mai mare parte a investiției. Franța și Italia au ajuns la un acord pentru realizarea proiectului în 2016, iar în prezent toate tunelurile de acces sunt finalizate. Tunelul internațional, considerat cea mai dificilă etapă, este în construcție, iar finalizarea sa este preconizată pentru anul 2033.

Pentru mai multe știri urmărește-ne

pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII