Agenția românească de marketing Kooperativa 2.0 vine în Republica Moldova

05 Dec. 2024, 15:16
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  bani.md
05 Dec. 2024, 15:16 // Bani și Afaceri //  bani.md

Agenția românească Kooperativa 2.0 intră oficial pe piața din Republica Moldova, preluând o parte din acțiunile companiei locale Just Digital. Parteneriatul aduce și un proces de rebranding, transformând Just Digital, fondată în 2016, în Kooperativa 2.0 Moldova.

Fondată în 2012 de Cristian China-Birta și Vlad Dulea, Kooperativa 2.0 a devenit un jucător important în marketingul românesc, cu aproape 40 de angajați și servicii complete de promovare. Noua direcție strategică a fost anunțată la două săptămâni după numirea lui Robert-Nicolae Feraru ca CEO.

„Lucrurile s-au întâmplat mult mai repede decât ne așteptam atunci când i-am cunoscut pe Mircea Țîra și echipa sa de la Just Digital, care de astăzi se transformă în Kooperativa 2.0 Moldova. Prin intermediul acestui parteneriat integrarea noastră în industria din Republica Moldova a devenit mai facilă și suntem convinși că acest mix româno-moldovenesc va consolida legăturile creative dintre cele două țări”, declară Robert-Nicolae Feraru, CEO & Managing Partner Kooperativa 2.0.

Fondată în urmă cu opt ani, Just Digital s-a poziționat rapid ca o agenție inovativă în industria marketingului și comunicării, fiind un pionier în integrarea sustenabilității și a componentelor digitale avansate în strategiile MarCom din Republica Moldova.

„Noua direcție de business ce vine la pachet cu amprenta Kooperativa 2.0 a luat naștere din dorința de a evolua la nivel internațional și de a aduce plusvaloare pieței locale de marketing și comunicare. Pentru noi acest parteneriat reprezintă oportunitatea de a beneficia de o imagine puternică și de expertiza acumulată de acest brand pe piața românească. Kooperativa 2.0 aduce un know-how consolidat în digitalizare, comunicare strategică și cross-marketing, fiind o sursă de inspirație pentru piața noastră locală.”, susține Mircea Țîra, fondator Just Digital și CEO Kooperativa 2.0 Moldova.

Obiectivele noii entități vizează atingerea unei cote de 20% din piața media locală până în 2030, crearea unui impact regional și extinderea portofoliului de clienți internaționali.

Realitatea Live

17 Sept. 2025, 17:31
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
17 Sept. 2025, 17:31 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Comisia Națională a Pieței Financiare (CNPF) a aprobat emisiunea suplimentară de acțiuni ale SA „Basarabia-Nord”, în sumă de 124,5 milioane lei, reprezentând 6 226 538 de acțiuni ordinare nominative, emise din contul datoriilor creditoriale.

În urma operațiunii, capitalul social al societății va crește la 141 005 460 lei, divizat în 7 050 273 de acțiuni de clasa I, fiecare cu valoarea nominală de 20 lei. „Basarabia-Nord” face parte din grupul Filetti.

Totodată, compania „Produse de Familie” SRL, cunoscută sub brandul Filetti (producător de mezeluri), este afiliată lui Denis Cibizov, cel care controlează producătorul de băuturi tari Zernoff prin intermediul firmei Viteza Optim (78,2%). Datele financiare recente arată că „Produse de Familie” SRL a raportat în 2024 un profit de 12,6 milioane lei, față de 7,2 milioane lei în 2023, și o cifră de afaceri de 286,7 milioane lei.

Numele lui Denis Cibizov a fost legat de mai multe scandaluri de-a lungul anilor. În 2009, fostul director al combinatului de carne Carmez, Anatol Câșlaru, acuza compania Optim-Comerț (parte a grupului Zernoff) că ar fi participat la un atac raider asupra întreprinderii. În acea perioadă, unul dintre membrii consiliului „Basarabia-Nord” și al conducerii Zernoff, Dmitri Țacenco, a condus Carmez, timp în care Câșlaru se afla în arest – despre care acesta susținea că fusese orchestrat de Zernoff, în plină guvernare comunistă.

Mai mult, un raport al CCCEC (actual CNA) din 2010 privind schemele de monopolizare a pieței cărnii menționa explicit „Basarabia-Nord” și „Bio Alliance” SRL. Potrivit unor concurenți din industrie, protejați politic în perioada 2001–2009, grupul Zernoff și-ar fi consolidat controlul asupra pieței mezelurilor și importurilor de carne, devenind unul dintre actorii dominanți ai sectorului.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII