Curs valutar
  • EUR
    21.3937
    0%
  • USD
    17.7253
    0%
  • RUB
    0.2382
    0%
  • RON
    4.3418
    0%
  • UAH
    0.6416
    0%

Alina Andriuță, despre metoda ei de autor în dezvoltarea sistemelor de vânzări. Ce reprezintă 7SSS

19 Mart. 2021, 14:31
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  Irina Luca
19 Mart. 2021, 14:31 // Oameni şi Idei //  Irina Luca

Vânzările nu reprezintă doar counicarea dintre client și vânzător. Aceasta este doar o mică parte. Vânzările reprezintă un sistem întreg, susține Alina Andriuță, trainer internațional și business – consultant în construcția Departamantelor de Vânzări.

Metoda ei de autor, pe care a construit-o și care stă la baza consultanței oferite companiilor a denumit-o 7 SSS (Sisteme Strategige Sales). Despre ea va vorbi și în cadrul unui webinar gratuit pe care-l va ține pe data de 24 martie 2021, la ora 19. Link de înregistrare – AICI.

„Un sistem înseamnă un lanț cu mai multe verigi, unde, pentru buna funcționalitate a acestuia, este nevoie ca fiecare element să fie trainic.”, explică Alina Andriuță.

Metoda 7SSS, pe care a dezvoltat-o, o folosește de ani de zile în consultanța firmelor.

„Când vorbesc despre acest sistem, mă gândesc în primul rând care este fundamentul lui. Dacă ne-am propune să construim un Departament, să-l reorganizăm – să avem un răspuns de unde începem.”, relatează Alina Andriuță.

Potrivit ei, acestea ar fi 7 elemente de bază, pietre de temelie ale metodei:

  1. Primul lucru ar fi o structură organizatorică corectă a Departamentului de Vânzări, bazată pe planurile proprietarului cu referință la firma lui, pe ce țintește proprietarul cu referire la ce vrea să vadă în firma lui, despre cum își vede firma, despre ce cifră de venit sau profit țintește acest proprietar. Trebuie să spunem că organigrama Departamentului de Vânzări se bazează și pe cartela zilei de muncă a unui angajat.
  1. Cel de al doilea lucru. Urmează să punem la punct planificarea și indicatorii în Departamentele de Vânzări. Este o cultură a cifrelor, pe care dacă înveți să o înțelegi și să le coordonezi, devii un maestru.
  2. Automatizarea este un al treilea element de bază. Aici vorbim despre alegerea CRM-ului, tipului de IP telefonie utilizat.
  3. Motivarea și KPI-urile, financiari și non-financiari, reprezintă o următoare etapă-cheie în sistematizarea vânzărilor.
  4. Urmează control și raportare. Totul trebuie să fie măsurat, înregistrat, verificat. Aceste cifre sunt ca și notele muzicale. Lipsește una – nu mai e atât de melodioasă rapsodia veniturilor din firmă.
  5. Abia după ce am clarificat totul la capitolul control și raportare – mergem mai departe. Instruim vânzătorii cum să vândă. Le oferim scenarii de vânzări, – instrumente de comunicare. Ei sunt cei care trebuie să primească atât ingredientele, cât și ustensilele. Nu uităm de rețetă și instrucțiunea de a o urma cât mai exact pentru ca rezultatul primit să fie și cel așteptat.
  6. Tot acest sistem este guvernat de Resurse Umane. Este important cum găsim oamenii, cum îi învățăm să înoate și cum îi aruncăm în mare.

„Proprietarii de companii care își doresc să îmbunătățească acest indicator, trebuie să înțeleagă că a lucra asupra vânzărilor înseamnă a lucra în paralel, armonios și echitabil cu fiecare dintre sistemele enumerate anterior. A face un training de vânzări în cadrul companiei înseamnă a lucra doar asupra punctului 6. Noi avem 7 sisteme, pe care dacă reușim să le punem la punct în vânzări, nu doar că veți crește vânzările, dar veți obține și o foarte mare claritate.”, conchide Alina Andriuță. 

În detaliu, despre metoda dezvoltată și cum aceasta poate fi implementată, trainerul va vorbi în cadrul webinarului gratuit „Ce înseamnă sistem de vânzări: 7 elemente de bază care cresc vânzările”, pe data de 24 martie 2021, ora 19:00.

Link de înregistrare – AICI.

Realitatea Live



Jazz’n Chișinău International Festival, ediția lX (Ziua II)
Inaugurarea Grădinii Publice „Alunelul” din sectorul Buiucani, după finalizarea lucrărilor de reparație
Eveniment organizat de Primăria Chișinău în Parcul „La Izvor”, în contextul Zilei Internaționale a Familiei
Membri ai Comunității Bikerilor din Moldova se vaccinează împotriva COVID-19
Eveniment organizat de Poliția Națională și PH Internațional Moldova ”Ajută-ne să le asigurăm o copilărie liniștită. Raportează cazurile de violență”
Jazz’n Chișinău International Festival, ediția lX (Ziua I)
CEC: Tragerea la sorţi pentru stabilirea ordinii de înscriere a concurenţilor electorali în buletinul de vot
Partidul Acțiune și Solidaritate depune documentele la Comisia Electorală Centrală pentru înregistrare la alegerile parlamentare
Reprezentanții partidului „ȘOR” depun documentele necesare privind înregistrarea candidaților pentru funcția de deputat în Parlament
15 Mai 2021, 11:00
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  Dumitrita Culiuc
15 Mai 2021, 11:00 // Bănci şi Finanţe //  Dumitrita Culiuc

Gestionarea finanțelor și stabilirea unui buget lunar poate fi o adevărată provocare.Dacă nu știți cu ce să începeți, strategia 50-30-20 te va ajuta. Iată cum lucrează regula.

Regula 50-30-20 împarte veniturile în trei mari categorii: necesități, dorințe și economii și investiții. Iată ce presupune fiecare dintre ele:

50% din salariu ar trebui să se îndrepte spre lucrurile de care aveți nevoie

Această categorie include toate costurile esențiale, cum ar fi chiria, plățile ipotecare, produsele alimentare, utilitățile, asigurările de sănătate, plățile datoriei și plățile auto.

Dacă cheltuielile necesare ocupă mai mult de jumătate din venituri, poate fi necesar să reduceți costurile sau să vă scufundați în fondul dorit.

20% din salariul ar trebui să se îndrepte spre economii și investiții

Această categorie include economii de lichide, cum ar fi un fond de urgență; economii de pensionare și orice alte investiții, cum ar fi un cont de brokeraj.

Experții recomandă în mod obișnuit să aveți suficient numerar în fondul de urgență pentru a acoperi cheltuieli de întreținere în valoare de trei până la șase luni. Unii sugerează, de asemenea, să vă construiți mai întâi economiile de urgență, apoi să vă concentrați pe investiții pe termen lung.

30% din salariul ar trebui să se îndrepte către lucrurile pe care le doriți

Această categorie finală include orice lucru care nu este considerat un cost esențial, cum ar fi călătoriile, abonamentele, restaurantul, cumpărăturile și distracția.

Această categorie poate include, de asemenea, upgrade-uri de lux: dacă achiziționați o mașină mai frumoasă în loc de una mai puțin costisitoare, de exemplu, aceasta intră în categoria dorințelor.

Nu există o abordare unică pentru gestionarea banilor, dar planul 50-30-20 poate fi o regulă utilă dacă vreți să începeți să gestionați veniturile.


 
Scuarul „Guguță” din sectorul Rîșcani a prins viață
Scuarul „Guguță” din sectorul Rîșcani a prins viață
Israelul, atacat cu rachete lansate din Fâşia Gaza
Israelul, atacat cu rachete lansate din Fâşia Gaza
Locuitorii Capitalei se vaccinează împotriva COVID-19
Locuitorii Capitalei se vaccinează împotriva COVID-19
Nordul statului american Texas, lovit de tornade
Nordul statului american Texas, lovit de tornade
Sărbătoare la Milano! Fanii lui Inter nu au mai ţinut cont de pandemie
Sărbătoare la Milano! Fanii lui Inter nu au mai ţinut cont de pandemie
Forfotă la Piața Centrală, în ajunul sărbătorilor pascale
Forfotă la Piața Centrală, în ajunul sărbătorilor pascale
Decorațiunile de Paște au ajuns în Scuarul Catedralei
Decorațiunile de Paște au ajuns în Scuarul Catedralei
SUA au lansat cu succes un nou satelit spion – NROL-82
SUA au lansat cu succes un nou satelit spion – NROL-82
Spania: Replică din ciocolată a tabloului „Guernica”, de Pablo Picasso
Spania: Replică din ciocolată a tabloului „Guernica”, de Pablo Picasso