7 lecții de viață de la familiile care au reușit în business (INFOGRAFIC)

15 Mart. 2021, 10:52
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
15 Mart. 2021, 10:52 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Puține companii noi se transformă astăzi în giganți globali care își îmbogățesc proprietarii. De fapt, majoritatea afacerilor noi vor eșua în decurs de zece ani de la deschidere, arată datele birourilor de statistică din mai multe țări ale lumii.

Un nou proprietar de afacere trebuie să-și facă temele îmnainte de a se lansa în business. Ei trebuie să înțeleagă piața și jucătorii de pe piață. Aceste decizii sunt importante pentru că în funcție de ele va fi și viitorul buzunarelor. Mulți antreprenori vor investi în afacere și pot chiar împrumuta bani pentru a-și dezvolta ideile.

Începerea unei afaceri de familie poate crea o nouă dinamică. Această infografie utilă arată câte dintre cele mai de succes companii din America s-au născut din colaborarea dintre membrii aceleiași familii.

Familia Walton este exemplul perfect.

Sam Walton a folosit banii familiei pentru a înființa și a dezvolta Walmart, companie care a devenit în timp unul dintre cei mari angajatori din lume

Familiile care își încep propriile afaceri se vor confrunta, fără îndoială, cu multe provocări.

Învățarea de la întreprinderile familiale de succes este una dintre recomandările pe care le-ar oferi și cei mai buni business-traineri ai lumii: Învață din succesul și greșelile altora.

Cât despre e bine sau nu să faci o afacere cu neamurile, la fel ca și în oricare altă situație, există atât plusuri, cât și minusuri.

Este confortabil să lucrezi îndeaproape cu oameni care te cunosc bine. Nivelul de încredere dintre membrii familiei este, probabil, mai mare. Sau așa ar trebui să fie.

Membrii familiei vor lucra mai mult, deoarece au un interes personal în succesul afacerii.

Dezavantajul este că membrii familiei ar putea fi mai greu de gestionat, iar dezacordurile ar putea să te urmărească și acasă. Dinamica familiei poate afecta moralul restului echipei de lucru și poate necesita o gestionare atentă.

Să înveți de oamenii care deja au trecut de provăcări similare, ți-ar putea aduce în câteva clipe – ani de experiență. MNu uitați, timpul este cea mai scumpă resursă, iar din acest motiv, alegeți să învățați, să cunoașteți și să evitați greșelile greiu de reparat.

Așadar, această infografie vă va fi de ajutor.

 

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău