Au rămas zile numărate! Ce trebuie să faci dacă vrei să votezi la alegerile parlamentare anticipate

01 Iun. 2021, 15:32
 // Categoria: Actual // Autor:  Dumitrita Culiuc
01 Iun. 2021, 15:32 // Actual //  Dumitrita Culiuc

Anunț important de la Comisia Electorală Centrală! Cetățenii Republicii Moldova care vor să-și exercite dreptul la vot în data de 11 iulie, însă și-au schimbat locul de ședere, mai au la dispoziție 10 zile pentru a depune declarațiile necesare, scrie Realitatea.md.

Astfel, pentru a putea vota la o altă secție de votare decât conform domiciliului sau reședinței valabile, moldovenii trebuie să depună o declarație de ședere la autoritatea administrației publice locale din localitatea unde dorește să voteze.

„Procedura dată permite alegătorului să fie înscris în lista electorală de bază a secției de votare conform locului nou de ședere declarat și să-și poată exercita dreptul la vot la secția de votare respectivă”, anunță CEC.

La depunerea declarației, e nevoie ca persoana să aibă cu sine actul de identitate în original pentru confirmare, întrucât declarațiile depuse pentru scrutinele anterioare nu mai sunt valabile.

Termenul limită de depunere a declarațiilor este 10 iunie inclusiv.

Realitatea Live



18 Iun. 2021, 18:35
 // Categoria: Actual // Autor:  Dumitrita Culiuc
18 Iun. 2021, 18:35 // Actual //  Dumitrita Culiuc

Organismele de reglementare a concurenţei din Uniunea Europeană urmează să ia în vizor, din nou, motorul de căutare online Google prin lansarea unei investigaţii asupra practicilor sale de publicitate digitală. Potrivit surselor ancheta va fi lansată până la finele anului.

Ancheta lansată de Comisia Europene ar putea reprezenta o ameninţare pentru Google, care anul trecut a realizat venituri de 137 miliarde de dolari de pe urma publicităţii digitale, mai mult decât orice altă companie din lume, scrie Agerpres.

YouTube şi Gmail, au fost responsabile pentru cea mai mare parte din vânzările şi profiturile realizate de Google. Aproximativ 16% din veniturile companiei au venit de pe urma Google network business, în cadrul căreia alte companii media utilizează tehnologia Google pentru a vinde publicitate pe site-urile lor web şi aplicaţiile lor.

Conform unui chestionat trimis rivalilor Google şi terţelor părţi la începutul acestui an, chestionar consultat de Reuters, executivul comunitar i-a întrebat dacă advertiserii au primit reduceri atunci când utilizează intermediarii Google, care permit agenţiilor de publicitate sau agenţiilor media să cumpere publicitate de la mai multe surse.

În ultimul deceniu, Comisia Europeană a acordat amenzi în valoare totală de 8,25 miliarde de euro celui mai popular motor de căutare online din lume pentru că acesta şi-a blocat rivalii în ceea ce priveşte cumpărăturile online, smartphone-urile Android şi publicitatea online.