În această perioadă, retailerii mari testează diferite concepte de magazine şi de tehnologii, în trend fiind comerțul complet digitalizat, fără angajați. În prezent, Carrefour testează conceptul Flash 10/10 la Paris. Acest concept a fost anunţat anterior, în pandemie, dar e încă în teste, conform afirmaţiilor reprezenanţilor Carrefour.
„La nivel de grup, testăm noi experienţe de cumpărare, precum magazinul Carrefour Flash 10/10 din Paris – un nou concept de magazin complet digitalizat, în care clienţii pot face cumpărăturile în 20 de secunde, iar produsele pe care aceştia le ridică sunt detectate automat şi apoi sunt adăugate în coşul lor virtual“, spun oficialii companiei. Când clienţii au terminat cumpărăturile, produsele sunt deja scanate, iar plata se face contactless.
Scanând un cod QR, ei primesc imediat o chitanţă electronică. Pentru clienţii care vor să plătească şi numerar, este disponibilă şi o casă automată, adaugă reprezentanţii Carrefour.