Compania aeriană Lufthansa, pe marginea prăpastiei! O stewardesă face dezvăluiri

06 Iul. 2022, 12:59
 // Categoria: Slider // Autor:  MD Bani
06 Iul. 2022, 12:59 // Slider //  MD Bani

O însoțitoare de bord care lucrează de peste un deceniu pentru gigantul german al aviației civile susține, într-un interviu acordat Business Insider, că situația Lufthansa este critică.

„Nu m-am confruntat în toată cariera mea cu un haos cum am văzut în ultimele săptămâni. Pe scurt, Lufthansa este în pragul colapsului”, afirmă însoțitoarea de zbor, sub protecția anonimatului. „Dacă lucrurile continuă așa, tot sistemul se va prăbuși ca un castel de cărți de joc și nu cred că compania poate rezolva problemele prea curând. Iar aceste probleme sunt auto-provocate. În timpul pandemiei, linia aeriană a făcut reduceri masive în ceea ce privește pregătirea însoțitorilor de zbor”.

Printre altele Lufthansa a suspendat cursurile de „împrospătare” pe care trebuie să le urmeze personalul – ca urmare, numeroși însoțitori de zbor nu mai au permise valabile, și deci nu pot lucra. Acest factor s-a combinat cu noi infectări cu COVID-19 și cu un volum crescut de muncă pentru însoțitorii de zbor care încă au permise valabile.

Stewardesa care a vorbit cu Business Insider spune că, din aceste motive, turele suplimentare – când trebuie să înlocuiască colegi care sunt indisponibili – s-au dublat în ultima perioadă.

„Nici măcar nu mă mai pot baza pe zborurile unde sunt desemnată dinainte să lucrez de către Lufthansa. Deseori mă urc în avion la prima oră a dimineții și nu știu care va fi ultimul zbor de pe tura mea sau cât timp voi petrece în avion”, spune însoțitoarea de zbor. „Viața mea personală pur și simplu nu mai există”. „Rezultatul: întârzieri, anulări, o mulțime de pasageri furioși, iar problemele lor continuă și după ce s-au îmbarcat. Din cauza crizei de personal, sunt probleme nu doar la check-in și la controalele de securitate, dar și cu serviciile de la bord. Uneori nu e destulă mâncare sau nu e deloc mâncare. În cursul unui zbor recent, pasagerii au venit să ne întrebe dacă a mai rămas ceva de mâncare.”

Această situație, consideră ea, a fost cauzată doar de decizii proaste luate la vârful companiei aeriene.

În replică, Lufthansa a spus că întreaga industrie este afectată de probleme și că face tot posibilul pentru a recruta personal. Referitor la suspendarea cursurilor, compania spune că decizia a fost luată pe baza situației din timpul pandemiei și a estimărilor privind creșterea.

Lufthansa este a doua companie din Europa după numărul de pasageri. Până în 1994 a fost deținută de statul german, ulterior fiind privatizată. În timpul pandemiei, guvernul de la Berlin i-a oferit un ajutor financiar de 9 miliarde de euro – ajungând astfel să dețină 20% din companie.

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală