Companiile americane stabilesc prețuri minime de comercializare pentru a opri discounturile

17 Nov. 2022, 17:57
 // Categoria: Actual // Autor:  MD Bani
17 Nov. 2022, 17:57 // Actual //  MD Bani

Tot mai mulţi producători americani încep să introducă preţuri minime de comercializare la produsele lor, pentru a menţine profiturile şi a limita iniţiativele de reduceri de preţuri, într-un moment în care retaileri precum Walmart Inc şi Amazon.com Inc încearcă să preia o parte din afacerile online ale rivalilor, transmite Reuters.

Astfel, cumpărătorii din SUA vor beneficia de mai puţine discounturi la achiziţiile de zi cu zi, într-un moment în care inflaţia este de aproape 8% şi retailerii încearcă să scape de stocuri în exces în valoare de sute de miliarde de dolari.

Timp de mai mulţi ani producătorii au stabilit un preţ minim de comercializare pe care retailerii îl puteau promova pentru articole costisitoare precum televizoarele. În acest fel, doreau să îi oprească pe cumpărătorii care căutau în magazin un articol doar pentru a-l cumpăra, mai ieftin, de la un alt retailer care îl promova la un preţ mai mic.

Acum, când cumpărătorii continuă să cumpere din ce în ce mai multe produse online, companii precum Colgate-Palmolive Co au început să utilizeze aşa-numitul preţ minim promovat pentru o serie de produse mai ieftine, precum pasta de dinţi Optic White Pro Series vândută pe Amazon, a declarat o sursă din apropierea acestui dosar.

Pasta de dinţi Pro Series, care acum este promovată pentru 9,96 dolari pe Amazon, este un produs cu marjă mare pentru care Colgate vrea să îşi protejeze profiturile în contextul creşterii costurilor. În consecinţă, consumatorii au dificultăţi în a găsi un preţ mai mic în altă parte.

Producătorul de jucării Hasbro Inc cere retailerilor să menţină orice preţuri promovate peste intervalul sugerat, care variază între 6,99 dolari şi 33,99 dolari, pentru Monopoly, Twister, Chutes & Ladders şi alte 21 de jocuri şi jucării, exceptând perioada sezonului sărbătorilor de Crăciun, potrivit unui document intern consultat de Reuters.

Achiziţiile online de articole de consum, cumulate cu competiţia acerbă dintre Amazon şi Walmart, au determinat o gamă variată de producători să introducă praguri de preţ pentru produsele ieftine, susţin consultanţii.

De exemplu, Mr. Tortilla, care produce tortillas vândute online de Walmart şi Amazon, a decis să introducă un preţ minim de comercializare pe măsură ce şi-a extins vânzările, cu intenţia de a menţine preţurile la acelaşi nivel pentru toţi comercianţii online, a declarat directorul de operaţiuni Ron Alcazar.

Chiar dacă sunt legale în SUA, aceste politici sunt ilegale în multe ţări, inclusiv în majoritatea ţărilor din Europa. De asemenea, acordurile care dictează preţul de comercializare între producător şi retailer nu sunt legale în unele state americane, precum California şi Maryland.

Realitatea Live

27 Feb. 2024, 14:17
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
27 Feb. 2024, 14:17 // Actual //  Lupu Eduard

Agenția Proprietății Publice (APP) anunță un concurs pentru ocuparea funcției de director general adjunct. Scopul principal al acestei poziții este implementarea politicii statului în domeniul privatizării și activităților post-privatizare, precum și gestionarea parteneriatelor public-private, concesiunilor și proiectelor investiționale.

Candidații interesați sunt invitați să aplice până la data de 18 martie 2024, ora 17:00. Principalele responsabilități ale directorului general adjunct includ dezvoltarea și implementarea strategiilor de privatizare și de gestionare a proprietății publice, monitorizarea și evaluarea performanței operaționale, precum și coordonarea activităților interne și externe ale agenției.

Condițiile de participare la concurs și formularul de aplicare pot fi găsite pe site-ul oficial al Agenției Proprietății Publice. Candidații sunt încurajați să se familiarizeze cu acestea și să aplice conform instrucțiunilor indicate.

Agenția Proprietății Publice încurajează distribuirea acestui anunț către toate persoanele care ar putea fi interesate și potrivite pentru această poziție. Oportunitatea de a contribui la procesul vital de privatizare și gestionare a proprietății publice este deschisă tuturor celor calificați și dornici să aducă o contribuție semnificativă în acest domeniu.

În prezent, APP administrează 877 de întreprinderi cu capital public, dintre care: 618 – municipale, 178 – de stat și 81 – societăți pe acțiuni. Companiile de stat au datorii de peste 15 miliarde de lei. Astăzi valoarea tuturor activelor acestor întreprinderi este la nivel de 34,9 de miliarde de lei. Întreprinderile, proprietate a statului – 27,2 miliarde de lei, iar cele municipale – 7,7 miliarde de lei. În ultimii zece ani valoarea acestor întreprinderi practic nu s-a schimbat.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău