Dezvolți o afacere pe rețelele de socializare? Aplică acum la XY E-Commerce Incubator

25 Feb. 2022, 16:50
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
25 Feb. 2022, 16:50 // Bani și Afaceri //  MD Bani

În perioada 20 martie – 20 iunie are loc programul XY E-Commerce Incubator, potrivit pentru afacerile care se dezvoltă în mediul online și/sau pe rețelele de socializare. Indiferent dacă ai o afacere pe care o dezvolți online sau dacă ești încă în faza de testare a ideilor de afaceri, aplică la program! Termenul limită pentru aplicare este 1 martie 2022.

Așadar, pentru cine e programul XY E-Commerce Incubator? 

  1. Pentru cei care dezvoltă o afacere D2C, adică vinzi direct către consumatori oferind un customer service de cel mai înalt nivel.

Exemplu: Eclair, Floral Soul, Carousel și alte afaceri locale

  1. Afacerea ta s-a născut în mediul online. Noi la XY Partners căutăm fondatori care se promovează și comercializează produse de calitate pe rețele sociale. Exemplu: Mimi Cakes, Passion Love Lingerie, etc. 
  2. Vrem să contribuim la creșterea afacerilor care au în spatele lor fondatori cu un gust bun și cred în puterea unui brand responsabil, în special se conduc de anumite valori importante în dezvoltarea afacerii.
  3. La program pot participa antreprenorii din orice colț al țării! 

Și încă cinci motive de ce să aplici la program

  1. Participarea e gratuită. Nu investești nici un leu pentru participarea la XY E-Commerce Incubator
  2. Ai 30 de mentori la dispoziție care sunt alături de tine și te ghidează acolo unde ai nevoie
  3. Timp de 90 de zile suntem conectați online cu tine și lucrăm intens
  4. Mentorii tăi de bază vor fi Traian Chivriga, Olga Melniciuc, Alex Lebedev, alături de Tudor Plăcintă, Ion Poparcea, Dorin Lupașcu și alții.
  5. Cei 115 absolvenți ai programelor noastre pot confirma că dacă depui multă muncă și suflet în ceea ce faci, alături de mentori și experți locali și internaționali, la sigur ajungi la rezultate frumoase

Dacă ai o idee sau poți transmite acest mesaj cuiva care știi că ar avea nevoie de acest program, aici sunt mai multe detalii și formularul pentru aplicare.

Aplicările sunt deschise până pe 1 martie! 

XY E-commerce Incubator powered by Tekwill este realizat cu susținerea Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și a Suediei în cadrul Proiectului „Dezvoltarea Centrului de Excelență în Domeniul TIC”, cu suportul financiar al investitorilor locali și cu susținerea inițiativei Startup Moldova. Proiectul Tekwill sprijină livrarea programului de mentorat și consultanță în cadrul acceleratorului, iar susținerea financiară în numerar este acordată de investitorii locali.

Realitatea Live

18 Aug. 2025, 14:04
 // Categoria: Actual // Autor:  Soroceanu Olga
18 Aug. 2025, 14:04 // Actual //  Soroceanu Olga

În cadrul campaniei „Moldova care ne unește”, cetățenii Republicii Moldova au fost întrebați ce obiecte, persoane sau valori se asociază cel mai mult cu țara lor. Răspunsurile au scos în evidență o combinație de tradiții, simboluri culturale, dar și aspirații sociale.

Pentru mulți, Moldova înseamnă familie, copii fericiți și un trai decent. Alții au pus accent pe tradițiile și cultura populară. „Tradițiile, în primul rând. Poporul Moldovei și cât e de primitor”, a afirmat un alt intervievat.

„Mâncarea noastră tradițională, foarte gustoasă, dar chiar tradițiile noastre sunt frumoase”, a declarat o tânără. Un alt respondent a completat: „Mămăliga, muzică, nunți”.

Printre răspunsuri s-au regăsit și repere istorice și culturale. Cetățenii au menționat „Ștefan cel Mare, mâncarea națională, limba română”, dar și locuri simbolice: „Orheiul Vechi, Soroca și Chișinăul, pentru că aici locuiesc de când sunt mică, aici m-am născut și asta e casa mea”.

 

Un alt element care definește Moldova, în opinia oamenilor, este spiritul comunitar. „Cu un spirit bun de dispoziție, de atitudine, pozitivism aș zice, sper bunătate și suport emoțional”, a subliniat o femeie.

„Vin, bineînțeles, vinul nostru este cel mai bun”, a completat o altă persoană.

Vox-ul realizat în cadrul campaniei „Moldova care ne unește” scoate în prim-plan legătura puternică a oamenilor cu tradițiile, dar și dorința ca Moldova să fie asociată cu bunăstarea și unitatea.

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII