Din persoană non-grata în care nimeni nu voia să investească a devenit milionar

15 Sept. 2022, 13:51
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
15 Sept. 2022, 13:51 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Rob Dyrdek este un actor, producător de origine americană, fost skateboarder profesionist. El este cel mai cunoscut pentru emisiunile sale TV Rob & Big, Ridiculousness și Rob Dyrdek’s Fantasy Factory, precum și pentru cariera sa de skateboarding. Rob este, de asemenea, antreprenor și fondator al Dyrdek Machine, o firmă de branding și capital de risc. Rob Dyrdek a devenit milionar la 40 de ani.

Milionar la 40 de ani

Rob Dyrdek a lansat 17 întreprinderi în ultimii 8 ani, ieșind din 7 și înregistrând un profit de aproximativ 450 de milioane de dolari.

Construirea unui brand mare și faimos nu garantează că te vei îmbogăți. Dyrdek a aflat acest lucru direct în 2013, când a încercat să-și vândă liga profesională de skateboarding, iar potențialii cumpărători i-au spus că este „neinvestibil”.

Astfel, la vârsta de 40 de ani, a început să-și reconstruiască imperiul de la zero și a devenit milionar. În 2015 a lansat compania media (Superjacket) și a discutat cu investitorii despre performanțele pe care trebuie să le atingă compania pentru a vinde. Apoi, a angajat strategic și a vândut 3 ani mai târziu, într-o tranzacție care i-ar putea aduce 125-130 de milioane de dolari până la finalizarea earn-out-ului.

Metoda lui Rob Dyrdek

„Îți menții cheltuielile în limitele dividendelor care provin din proprietățile tale imobiliare, astfel încât practic să joci întregul joc gratuit…”

Astăzi, activele sale sunt structurate astfel:

Există două laturi ale mașinii sale de generare a averii: investiții în imobiliare cu flux de numerar (case multifamiliale, parcuri de rulote, depozitare etc.) și un studio de creare a riscurilor.

El co-fonda aproape toate întreprinderile sale, investind de obicei 500.000 – 1 milion de dolari, în schimbul acțiunilor comune, cu scopul de a deține 25% – 70% din fiecare societate la scadență.

Toate acestea sunt deținute de o singură companie numită Dyrdek Machine LLC, iar câștigurile din ieșiri, împreună cu taxele sale de talent, sunt redirecționate în LLC pentru a fi distribuite în imobiliare sau viitoare întreprinderi.

Poate mai impresionant decât realizările sale de afaceri este faptul că toate aceste proiecte îi ocupă doar 30% din timp în fiecare săptămână. Dyrdek este radical în ceea ce privește programul său, împărțindu-și ziua astfel: 30% somn, 30% muncă, 30% familie, 10% fitness (adică 2-3 ore pe zi!).

Una dintre cele două brațe majore ale afacerii sale este Dyrdek Machine, un studio de creație de risc care colaborează cu antreprenori pentru a lansa și a extinde afaceri care în cele din urmă vor fi vândute. Ei construiesc 5-6 afaceri în fiecare an.

Realitatea Live

21 Aug. 2025, 16:04
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
21 Aug. 2025, 16:04 // Actual //  bani.md

În ajunul campaniei electorale, Comisia Electorală Centrală (CEC) reamintește autorităților administrației publice locale din țară despre faptul că au obligația de a stabili și a asigura un minim de locuri speciale de afișaj electoral. De asemenea, primăriile sunt obligate, conform legislației, să asigure și un minim de locații pentru desfășurarea întâlnirilor electorale de către candidații la funcția de deputat. Termenul-limită expiră cu trei zile înainte de data începerii campaniei electorale. 

„Deciziile/dispozițiile respective sunt afișate imediat la sediul acestor autorități și sunt aduse la cunoștința subiecților interesați prin intermediul mass-mediei, al altor mijloace de comunicare disponibile”, comunică autoritatea electorală.

Potrivit Regulamentului privind modul de furnizare, distribuire și difuzare a publicității politice, electorale și a mesajelor de interes public, aprobat prin hotărârea CEC nr. 1155/2023, panourile fixe vor avea suprafața minimă de doi metri pătrați și vor fi amplasate cel puțin două la fiecare șase mii de alegători.

În cazul municipiilor, orașelor, comunelor, autoritățile vor asigura un minim de un loc special amenajat cu panouri fixe de afișaj electoral cu suprafața de cel puțin doi metri pătrați pentru fiecare localitate din componența acestora.

„Panourile vor fi curățate săptămânal prin grija subdiviziunilor specializate din cadrul administrației publice locale. Autoritățile vor stabili ziua din cursul săptămânii în care panourile cu anunțuri de mică publicitate și publicitatea electorală vor fi curățate”, se arată în comunicatul instituției.

Campania electorală pentru alegerile din 28 septembrie va începe vineri, 29 august curent.

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII