Din persoană non-grata în care nimeni nu voia să investească a devenit milionar

15 Sept. 2022, 13:51
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
15 Sept. 2022, 13:51 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Rob Dyrdek este un actor, producător de origine americană, fost skateboarder profesionist. El este cel mai cunoscut pentru emisiunile sale TV Rob & Big, Ridiculousness și Rob Dyrdek’s Fantasy Factory, precum și pentru cariera sa de skateboarding. Rob este, de asemenea, antreprenor și fondator al Dyrdek Machine, o firmă de branding și capital de risc. Rob Dyrdek a devenit milionar la 40 de ani.

Milionar la 40 de ani

Rob Dyrdek a lansat 17 întreprinderi în ultimii 8 ani, ieșind din 7 și înregistrând un profit de aproximativ 450 de milioane de dolari.

Construirea unui brand mare și faimos nu garantează că te vei îmbogăți. Dyrdek a aflat acest lucru direct în 2013, când a încercat să-și vândă liga profesională de skateboarding, iar potențialii cumpărători i-au spus că este „neinvestibil”.

Astfel, la vârsta de 40 de ani, a început să-și reconstruiască imperiul de la zero și a devenit milionar. În 2015 a lansat compania media (Superjacket) și a discutat cu investitorii despre performanțele pe care trebuie să le atingă compania pentru a vinde. Apoi, a angajat strategic și a vândut 3 ani mai târziu, într-o tranzacție care i-ar putea aduce 125-130 de milioane de dolari până la finalizarea earn-out-ului.

Metoda lui Rob Dyrdek

„Îți menții cheltuielile în limitele dividendelor care provin din proprietățile tale imobiliare, astfel încât practic să joci întregul joc gratuit…”

Astăzi, activele sale sunt structurate astfel:

Există două laturi ale mașinii sale de generare a averii: investiții în imobiliare cu flux de numerar (case multifamiliale, parcuri de rulote, depozitare etc.) și un studio de creare a riscurilor.

El co-fonda aproape toate întreprinderile sale, investind de obicei 500.000 – 1 milion de dolari, în schimbul acțiunilor comune, cu scopul de a deține 25% – 70% din fiecare societate la scadență.

Toate acestea sunt deținute de o singură companie numită Dyrdek Machine LLC, iar câștigurile din ieșiri, împreună cu taxele sale de talent, sunt redirecționate în LLC pentru a fi distribuite în imobiliare sau viitoare întreprinderi.

Poate mai impresionant decât realizările sale de afaceri este faptul că toate aceste proiecte îi ocupă doar 30% din timp în fiecare săptămână. Dyrdek este radical în ceea ce privește programul său, împărțindu-și ziua astfel: 30% somn, 30% muncă, 30% familie, 10% fitness (adică 2-3 ore pe zi!).

Una dintre cele două brațe majore ale afacerii sale este Dyrdek Machine, un studio de creație de risc care colaborează cu antreprenori pentru a lansa și a extinde afaceri care în cele din urmă vor fi vândute. Ei construiesc 5-6 afaceri în fiecare an.

Realitatea Live

05 Dec. 2025, 16:31
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Grîu Tatiana
05 Dec. 2025, 16:31 // Au Bani //  Grîu Tatiana

Antalya, capitala turismului turcesc, a înregistrat două noi recorduri istorice atât în primele 11 luni ale anului, cât și în luna noiembrie, iar printre vizitatorii fideli ai destinației se numără și moldovenii — peste 182 de mii în 2025, chiar dacă numărul lor a scăzut ușor cu 1%, scrie presa din Turcia.

Destinația a fost vizitată, între ianuarie și noiembrie, de 16,8 milioane de turiști, depășind cu 1,1% nivelul anului 2024, considerat până acum cel mai bun din istorie. Doar în noiembrie au fost înregistrați 486.000 de vizitatori din 152 de țări, cu 2,4% mai mulți decât în aceeași lună anul precedent.

Principala explicație pentru creșterea record o reprezintă turiștii ruși, care se confruntă cu dificultăți majore de a călători în Europa din cauza sancțiunilor impuse după invazia în Ucraina. Astfel, Antalya a devenit principala lor alternativă: aproape patru milioane de ruși au vizitat stațiunea în 11 luni, un turist din patru fiind rus.

Germania rămâne a doua piață ca mărime, cu peste 3,47 milioane de vizitatori, urmată de Regatul Unit și Polonia, care au depășit fiecare pragul de un milion de sosiri. Diaspora turcă se află pe locul cinci, cu peste un milion de turiști.

Moldova intră, de asemenea, în topul celor 20 de țări care alimentează Antalya, cu aproximativ 182 000 de vizitatori în 2025. Alte state importante în structura turistică a regiunii sunt Ucraina, România, Kazahstan, Cehia, Lituania, Slovacia, Danemarca, Olanda, Austria, Belarus, Franța, Elveția, Suedia, Ungaria, Norvegia, Letonia, Estonia și Serbia — unele în creștere semnificativă, precum Lituania (+100%), altele în recul moderat, precum România (-3%) sau Norvegia (-6%).

Pentru mai multe știri urmărește-ne

pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII