Fiul proprietarului LVMH și unuia dintre cei mai bogați oameni din lume, Alexandre Arnault s-a căsătorit

14 Iul. 2021, 18:46
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
14 Iul. 2021, 18:46 // Au Bani //  MD Bani

Alexandre Arnault, în vârstă de 29 de ani, al doilea fiu cel mai mare al președintelui și CEO-ului LVMH, Bernard Arnault, s-a căsătorit sâmbătă la Paris cu Géraldine Guyot, fondatorul mărcii de accesorii franceze D’Estrëe.

Tinerii căsătoriți, care și-au anunțat logodna la începutul anului, au distribuit fotografii ale ceremoniei pe rețelele de socializare, Alexandre scria: „A început în 1998 acum este oui pour vie [da pentru viață]”.

Alexandre este vicepreședinte executiv al mărcii LVMH Tiffany & Co., după ce anterior a activat ca CEO al Rimowa. În mai, tatăl său Bernard l-a depășit pe Jeff Bezos pentru a deveni cel mai bogat om din lume, după ce valoarea sa netă a crescut la 186 miliarde de dolari.

Urmând tendința de nunți discrete și de înaltă societate, cuplul a ales să păstreze ziua în afara reflectoarelor.

Cuplul se întâlnește cel puțin august 2019 și s-a logodit cu puțin timp înainte de Crăciun, după o propunere romantică la Paris.

Bernard Arnault, care are cinci copii din două căsătorii, a acordat roluri superioare LVMH celor patru copii ai săi cei mai mari. Fiul cel mic Jean este încă student.

Singura fiică Delphine, în vârstă de 45 de ani, este director și vicepreședinte executiv al Louis Vuitton; fiul cel mare Antoine, în vârstă de 43 de ani, care s-a căsătorit cu supermodelul rus Natalia Vodianova anul trecut, este CEO al Berluti și supraveghează imaginea, comunicațiile și mediul pentru LVMH; iar al treilea fiu Frédéric, în vârstă de 26 de ani, este CEO al Tag Heuer.

Alexandre s-a format ca inginer, absolvind Ecole Telecom ParisTech și Ecole Polytechnique. A ocupat locuri de muncă la McKinsey & Company și KKR înainte de a se alătura companiei de familie cu un post la Fendi.

El a fost numit la Rimowa în 2017 după ce a jucat un rol crucial în decizia LVMH de a cumpăra o participație de 80% la producătorul de bagaje de înaltă tehnologie pentru 640 de milioane de euro (716 milioane de dolari), prima achiziție din Germania.

Sub mandatul de patru ani al lui Alexandre, Rimowa s-a asociat cu marca de îmbrăcăminte sport Suprem pentru o colaborare și a făcut o mare presiune pe social media pentru a atrage cumpărători și influențatori mai tineri, la modă.

Analiștii se așteaptă ca Tiffany & Co. să fie transformată în schimb pentru a face similar, precum și pentru a atrage clienți asiatici.

Alexandre va lucra sub conducerea lui Michael Burke, președinte și CEO la Louis Vuitton, cel mai mare jucător de bani al grupului, care va conduce acum și Tiffany & Co. Anthony Ledru, șeful Louis Vuitton din SUA, va prelua funcția de CEO al bijutierului.

La rândul ei, Géraldine a studiat la Central Saint Martins din Londra înainte de a se întoarce la Paris în 2015 pentru a fonda D’ESTRËE, care creează „accesorii de modă high-end”, inclusiv pălării și bijuterii.

Beyoncé se numără printre fanii ei celebri, iar marca este vândută la 100 de comercianți cu amănuntul din întreaga lume.

 

Realitatea Live

02 Nov. 2025, 08:56
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
02 Nov. 2025, 08:56 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Italia continuă să atragă atenția lumii cu ofertele sale spectaculoase de case la prețul de un euro, dar în spatele acestor anunțuri se ascund costuri uriașe, birocrație sufocantă și lipsa infrastructurii. Deși ideea pare ideală pentru cei care visează la o casă în Toscana sau Sardinia, realitatea este mult mai complicată, arată o analiză realizată de Meduza, Politico și Financial Times.

Italia trece prin cea mai gravă criză demografică din istorie, cu o scădere constantă a populației de peste 16 ani. Rata natalității se află la un nivel minim istoric, iar tinerii educați părăsesc țara în căutarea unor salarii mai bune în alte state europene. Premierul Giorgia Meloni a aprobat un plan de 500.000 de vize pentru muncitori extracomunitari, pentru a compensa lipsa forței de muncă din agricultură și turism. Satele din Sardinia și din sudul Italiei sunt cele mai afectate: școlile și spitalele se închid, magazinele dispar, iar în multe localități singura sursă de venit a rămas turismul sezonier.

Programul „Case pentru un euro” a fost lansat de mai multe comune italiene pentru a repopula zonele depopulate. În teorie, oricine poate cumpăra o casă cu un euro, dar în realitate costurile de renovare pot ajunge la 200.000–600.000 de euro. Majoritatea caselor scoase la vânzare se află în stare avansată de degradare, fără acoperiș, apă sau electricitate. Autoritățile impun cumpărătorilor să restaureze imobilul în termene scurte, iar neîndeplinirea obligațiilor duce la pierderea banilor și la anularea tranzacției. În plus, un euro este doar prețul de pornire la licitație, iar în unele cazuri ofertele finale pornesc de la 6.000 de euro. Cumpărătorii trebuie să depună și un depozit de garanție, care nu este returnat dacă lucrările nu sunt finalizate.

Pentru străini, situația este și mai complicată: achiziția unei case nu oferă drept de rezidență în Italia sau în Uniunea Europeană. După victoria lui Donald Trump în SUA, comuna Ollolai din Sardinia a lansat o campanie pentru atragerea americanilor, promițând o viață liniștită „pe insula paradisului”. Un an mai târziu, niciun imobil nu fusese vândut. Între 2018 și 2024, doar zece case din Ollolai au fost cumpărate și restaurate. Localnicii sperau la un val de nomazi digitali și artiști, însă puțini s-au încumetat să investească zeci de mii de euro într-un sat fără infrastructură.

Există însă și povești cu final fericit. Fotografa spaniolă Ivo Rovira a cumpărat un imobil în Sardinia, l-a restaurat și a deschis un mic restaurant local. „Nu ne simțim turiști, ci armunjini adevărați”, spune ea. Americanii Tam și Gary Holm din Los Angeles au reușit să cumpere o casă în Sicilia după mai multe încercări, investind în total 160.000 de euro. „M-am îndrăgostit de oamenii de aici. Sunt prietenoși, ospitalieri, și orașul, deși mic, e plin de viață”, a declarat Holm pentru Business Insider.

Deși programul a atras atenția internațională, infrastructura precară, birocrația și costurile ascunse continuă să-i descurajeze pe cumpărători. Economiștii avertizează că depopularea satelor italiene riscă să provoace un nou val de criză economică în regiunile rurale, iar fără investiții serioase, nici măcar casele de un euro nu mai pot salva satele care dispar.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII