Fiul proprietarului LVMH și unuia dintre cei mai bogați oameni din lume, Alexandre Arnault s-a căsătorit

14 Iul. 2021, 18:46
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
14 Iul. 2021, 18:46 // Au Bani //  MD Bani

Alexandre Arnault, în vârstă de 29 de ani, al doilea fiu cel mai mare al președintelui și CEO-ului LVMH, Bernard Arnault, s-a căsătorit sâmbătă la Paris cu Géraldine Guyot, fondatorul mărcii de accesorii franceze D’Estrëe.

Tinerii căsătoriți, care și-au anunțat logodna la începutul anului, au distribuit fotografii ale ceremoniei pe rețelele de socializare, Alexandre scria: „A început în 1998 acum este oui pour vie [da pentru viață]”.

Alexandre este vicepreședinte executiv al mărcii LVMH Tiffany & Co., după ce anterior a activat ca CEO al Rimowa. În mai, tatăl său Bernard l-a depășit pe Jeff Bezos pentru a deveni cel mai bogat om din lume, după ce valoarea sa netă a crescut la 186 miliarde de dolari.

Urmând tendința de nunți discrete și de înaltă societate, cuplul a ales să păstreze ziua în afara reflectoarelor.

Cuplul se întâlnește cel puțin august 2019 și s-a logodit cu puțin timp înainte de Crăciun, după o propunere romantică la Paris.

Bernard Arnault, care are cinci copii din două căsătorii, a acordat roluri superioare LVMH celor patru copii ai săi cei mai mari. Fiul cel mic Jean este încă student.

Singura fiică Delphine, în vârstă de 45 de ani, este director și vicepreședinte executiv al Louis Vuitton; fiul cel mare Antoine, în vârstă de 43 de ani, care s-a căsătorit cu supermodelul rus Natalia Vodianova anul trecut, este CEO al Berluti și supraveghează imaginea, comunicațiile și mediul pentru LVMH; iar al treilea fiu Frédéric, în vârstă de 26 de ani, este CEO al Tag Heuer.

Alexandre s-a format ca inginer, absolvind Ecole Telecom ParisTech și Ecole Polytechnique. A ocupat locuri de muncă la McKinsey & Company și KKR înainte de a se alătura companiei de familie cu un post la Fendi.

El a fost numit la Rimowa în 2017 după ce a jucat un rol crucial în decizia LVMH de a cumpăra o participație de 80% la producătorul de bagaje de înaltă tehnologie pentru 640 de milioane de euro (716 milioane de dolari), prima achiziție din Germania.

Sub mandatul de patru ani al lui Alexandre, Rimowa s-a asociat cu marca de îmbrăcăminte sport Suprem pentru o colaborare și a făcut o mare presiune pe social media pentru a atrage cumpărători și influențatori mai tineri, la modă.

Analiștii se așteaptă ca Tiffany & Co. să fie transformată în schimb pentru a face similar, precum și pentru a atrage clienți asiatici.

Alexandre va lucra sub conducerea lui Michael Burke, președinte și CEO la Louis Vuitton, cel mai mare jucător de bani al grupului, care va conduce acum și Tiffany & Co. Anthony Ledru, șeful Louis Vuitton din SUA, va prelua funcția de CEO al bijutierului.

La rândul ei, Géraldine a studiat la Central Saint Martins din Londra înainte de a se întoarce la Paris în 2015 pentru a fonda D’ESTRËE, care creează „accesorii de modă high-end”, inclusiv pălării și bijuterii.

Beyoncé se numără printre fanii ei celebri, iar marca este vândută la 100 de comercianți cu amănuntul din întreaga lume.

 

Realitatea Live

01 Dec. 2025, 18:39
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  Ursu Victor
01 Dec. 2025, 18:39 // Bănci şi Finanţe //  Ursu Victor

Ministrul Economiei, Eugeniu Osmochescu, a respins ideea introducerii unei cote obligatorii de 50% pentru produsele autohtone pe rafturile magazinelor, declarând la Radio Moldova că o astfel de măsură ar încălca atât regulile economiei de piață, cât și normele internaționale.

Potrivit ministrului, impunerea unei limite minime pentru marfa produsă în Republica Moldova nu ar fi compatibilă cu angajamentele comerciale ale țării și ar contraveni celor mai bune practici europene.

„Nu este corect, nu este o regulă a unei economii de piață, nu este corect conform reglementărilor internaționale și celor mai bune practici. Limitarea nu este posibilă din punct de vedere juridic”, a subliniat Osmochescu.

În locul unei cotări obligatorii, ministrul propune soluții alternative pentru susținerea producătorilor locali: programe de marketing, etichetare clară și campanii care evidențiază produsele fabricate în Republica Moldova direct pe rafturile magazinelor.

„Putem avea programe de marketing în rafturi, unde sunt identificate produsele din Republica Moldova și sunt promovate cu sprijinul statului. Putem stimula consumul local, dar nu putem impune cote obligatorii”, a declarat ministrul.

În 2021, toate magazinele din Republica Moldova erau obligate să aibă pe rafturi cel puţin 50 de produse agroalimentare autohtone, însă ulterior prevederea a fost abrogată.

 

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII