(FOTO) Geanta Louis Vuitton în formă de avion costă mai mult decât un avion real. Cât costă și cum arată

29 Apr. 2021, 18:30
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
29 Apr. 2021, 18:30 // Au Bani //  MD Bani

Louis Vuitton a creat o geantă care a devenit subiectul unor discuții aprinse în mediul online. Geanta este în formă de avion și costă mai mult decât un avion real.

Geanta a fost creată pentru sezonul de toamnă / iarnă 2021 de designerul de îmbrăcăminte pentru bărbați Virgil Abloh, a debutat în ianuarie. Este vorba de o geanta bărbătească a mărcii, care are forma unui avion și se vinde cu 39.000 de dolari.

Piesa este o actualizare modernă a designului mărcii comerciale a companiei. Louis Vuitton are o legătură strânsă cu călătoriile, câștigându-și numele făcând portbagaje și carcase. În multe privințe, geanta este o extensie naturală a acestui lucru, precum și un semn clar către celebrul umor off-kilter al lui Abloh.


Realizat în pânza monogramă semnată a companiei, are cabină, aripi și chiar motoare și vine cu mânere de transport, precum și o curea de umăr.

Geanta a fost creată într-o perioadă în care zborurile au fost sever reduse, ar putea fi văzut fie ca un comentariu inteligent asupra vieții în timpul pandemiei, fie mai cinic ca o manevră pentru a obține titluri, în funcție de punctul dvs. de vedere.
În mod firesc, designul a stârnit o dezbatere pe rețelele sociale. În timp ce unii au rămas impresionați de geantă, alții au fost mai indignați.

Unii utilizatori au comentat: „Puteți cumpăra un avion real pentru mai puțin”.

A circulat, de asemenea, o imagine comică photoshopată, care arată un avion batjocorit în imprimarea monogramă Louis Vuitton:

Geanta Louis Vuitton în formă de avion costă mai mult decât un avion real.

Potrivit site-ului web al pieței aeronautice PlaneCheck.com, un Piper PA-28-140 Cherokee din 1967 este în prezent de vânzare în Marea Britanie pentru 32.817 € (39.572 dolari), în timp ce un Mooney M20E Super 21 din 1965 poate fi achiziționat în Spania pentru 30.000 € (36.127 dolari) ).

Pentru cei care nu doresc dificultatea de a deține propriul avion, Icarus Jet poate aranja o călătorie într-un singur sens cu jet privat între Dubai și Londra pentru aproximativ 41.000 de dolari – costul sacului de avion, plus două perechi de adidași Fastlane (953 dolari fiecare ).

Realitatea Live

01 Iul. 2025, 16:44
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
01 Iul. 2025, 16:44 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Republica Moldova a importat, în 2024, 32.015 anvelope pentru utilaje agricole şi forestiere, iar în primele cinci luni din 2025 alte 15.676 bucăţi, arată un studiu semnat de economistul Iurie Rija. Extrapolat pe întregul an, ritmul actual ar putea egala sau chiar depăşi nivelul din 2024, confirmând cererea constant ridicată din sectorul agricol şi silvic.

Dacă în ianuarie 2024 o anvelopă costa, în medie, 2.980 lei, în ianuarie 2025 preţul a scăzut la 1.581 lei. Tendinţa s-a repetat în aprilie (1.112 lei vs. 2.836 lei). În ansamblu, valoarea importurilor pe ianuarie-mai 2025 (29,3 mil. lei) reprezintă doar 36,5 % din totalul de 80,1 mil. lei din 2024, deşi cantitatea este comparabilă. Rija explică scăderea prin trecerea la modele mai ieftine, presiunea concurenţei şi reconfigurarea logisticii.

Din punct de vedere al țării de proveniență a importurilor Turcia  domină cu 44 % din volum (21.021 buc.) şi 53 % din valoare (58,2 mil. lei); preţ mediu stabil, ~2.770 lei/buc, China – 25 % din importuri, dar doar 12 % din valoare; preţ mediu prăbuşit în 2025 la 654 lei/buc și India, Ucraina şi România completează Top 5; împreună, cele cinci ţări acoperă 90 % din cantitate şi 88 % din valoare.

Totodată, Cehia livrează anvelope premium (preţ mediu peste 6.900 lei), iar în 2024 din Spania au fost importate seturi ultra-scumpe (24.900 lei/buc.), sumă care a revenit la normal în 2025.

Din cele 74 de companii importatoare, AGROPIESE TGR GRUP SRL asigură 38 % din volum şi 30 % din valoare. INTRP IND CHIVIRIGA VITALIE aduce doar 14 % din anvelope, dar aproape 29 % din valoare, semn că mizează pe produse premium. Primele şapte firme reprezintă peste 80 % din importuri, configurând o oligopolizare a pieţei.

În concluzie, Rija spune că: „Cererea rămâne elevată şi sezonieră, cu vârfuri înainte de lucrările de primăvară şi toamnă, iar scăderea preţurilor reflectă migrarea spre modele mai accesibile şi ofensiva furnizorilor asiatici. În același timp, importatorii moldoveni sunt dependenţi de un grup restrâns de ţări şi de câţiva importatori mari expune sectorul la riscuri logistice şi de preţ”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO