Joburi de viitor: (58) Automated Transit System Troubleshooter

28 Feb. 2021, 15:23
 // Categoria: Carieră // Autor:  Realitatea.md
28 Feb. 2021, 15:23 // Carieră //  Realitatea.md

În continuare vor urma o serie de joburi de viitor urbane. În viitor, majoritatea vehiculelor de pe drum vor fi autonome, adică se vor conduce singure, fără șofer. Pasagerii din aceste mașini continuă munca, activitățile de agrement sau chiar dorm în timp ce mașina îi duce acolo unde trebuie să meargă.

Automated Transit System Troubleshooter: Responsabilități/Atribuții

Aceste mașini autonome au mulți senzori și sunt conectate în rețea. Ei comunică între ei despre poziția lor, viteza, condițiile de trafic, pericolele și alte condiții de mediu. Semaforele nu mai există, deoarece un sistem automat de gestionare a tranzitului asigură că totul funcționează fără probleme și eficient. Depanatorul sistemelor de tranzit automatizat se asigură, de asemenea, că accidentele nu se întâmplă și că toată lumea rămâne în siguranță.
Cu toate acestea, ocazional, lucrurile merg prost pe care sistemele automatizate nu le pot corecta. Roboții se pot descurca cu ușurință cu o singură defecțiune autonomă a mașinii – în două minute elimină mașina de pe drum și aduc un vehicul de schimb pentru pasageri. Dar au mai multe probleme în a face față ocazionalului vehicul vechi condus de oameni, care ar putea să încalce regulile rutiere și să se comporte neregulat. Uneori hackerii vor intra într-un sistem de gestionare a traficului și vor provoca haos. Foarte ocazional, un eveniment meteorologic extrem, care nu a fost anticipat de modificatorii climatici, poate pune totul în pericol.
Când lucrurile merg prost cu sistemul de gestionare a tranzitului atunci îți va face apariția depanatorul sistemelor de tranzit automatizat.
El va folosi sisteme de monitorizare și senzori pentru a le spune ce nu a funcționat corect și iau decizii rapide cu privire la cel mai bun mod de a rezolva problema. De asemenea, poate folosi algoritmi digitali pentru a-i ajuta să prezică consecințele diferitelor cursuri de acțiune  pentru a elimina obstacolele în calea traficului și a pune mașinile în mișcare din nou.

De asemenea, aceștia se pot baza pe expertiza unui hacker etic sau a unui personal de securitate cibernetică pentru a repara daunele din sistem cauzate de atacuri.

Automated Transit System Troubleshooter: Abilități

Depanatorii sistemelor de tranzit automate vor fi decisivi și rapizi. Aceștia vor putea să înțeleagă mai multe surse de date pentru a informa deciziile. Vor fi manageri de risc eficienți și competenți în utilizarea tehnologiilor digitale. Vor fi comunicatori clari. Ei au cunoștințe disciplinare puternice despre ingineria traficului și sistemele de transport.

 

Realitatea Live

28 Aug. 2025, 08:41
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
28 Aug. 2025, 08:41 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

OMV Petrom, cel mai mare producător de țiței și carburanți din România, a anunțat încheierea a două parteneriate strategice pentru a-și majora producția și importurile de bitum, produs esențial pentru infrastructura rutieră.

Compania a semnat un acord cu Bitum Truck SRL, firmă controlată de Florentina Covrig, care operează o fabrică la Crețești, în județul Ilfov, unde va fi produs un sortiment premium de bitum polimerizat (OMV Petrom Starfalt® PmB). Acest produs, dezvoltat și brevetat de OMV în Austria, este destinat drumurilor cu trafic intens și promite o rezistență ridicată la fisurare, deformare și temperaturi extreme.

În paralel, OMV Petrom va colabora și cu Unicom din Galați, companie a familiei lui Constantin Iavorski, fost ministru al energiei în Republica Moldova (1990–1992). Terminalul petrolier operat de Unicom în portul gălățean va fi utilizat pentru a mări capacitatea de stocare a bitumului și pentru a asigura livrări mai rapide, sub 24 de ore, notează profit.ro.

„Ne propunem să dublăm cantitatea de bitum plasată de către OMV Petrom pe piața din România, prin mărirea capacității de stocare și prin introducerea unui produs premium, esențial pentru durabilitatea drumurilor cu trafic intens. În acest sens, am semnat parteneriate cu două companii românești”, a declarat Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom, responsabil pentru Rafinare și Marketing.

OMV Petrom comercializează bitum polimerizat în România din 2008, iar în 2010 a început producția locală a sortimentului premium Starfalt® PmB. Anul trecut, compania a importat bitum de peste 88 milioane lei prin subsidiara maghiară OMV Hungária Ásványolaj, vânzările totale de păcură și bitum ridicându-se la 206.000 tone.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII