Brandul de lux Gucci a lansat Vault, un magazin online cu produse second-hand. Noul magazin oferă clienților acces la piese vintage ale mărcii: de la articole vestimentare, accesorii, până la obiecte pentru home&deco și bagaje de călătorie, scrie publicația Retail Detail. Astfel, nu doar cei bogați își vor permite articole de lux, dar și cei care au venituri mai modeste.
Noul magazin online va fi o arhivă virtuală pentru casa de modă și un concept de magazin digital. Pe tot parcursul anului, piesele clasicele ale casei de modă vor fi lansate pe site-ul Vault într-un număr limitat, scrie WallStreet.ro.
Potrivit informațiilor, produsele second-hand sunt selectate cu atenție de experții Gucci sau chiar și de către echipa de creație a casei de modă. Articolele vestimentare și accesoriile vor fi restaurate și livrate clienților în ambalaje personalizate.
Magazinul online va deveni o platformă unde și alți designeri vor putea să vândă produse la mână a doua, printre aceștia se numără deja Collina Strada, Ahluwalia și Yueqi Qi. Gucci va adăuga atât produse vintage, cât și modele noi pentru a oferi clienților o experiență cât mai variată.
Pentru a avea acces la produse este necesar să creezi un cont. Din păcate, compania nu va face livrări în Republica Moldova.
În prezent, magazinul găzduiește o selecție introductivă de oferte de epocă: accesorii Gucci, îmbrăcăminte, genți de mână și articole de uz casnic cuprinse între anii ’60 și ’90. Unele piese – inclusiv o geantă Jackie din anii ’70 – sunt pictate manual, făcându-le unice.
Gucci este o companie italiană care produce și comercializează produse de lux. Istoria brandului a început în 1904, atunci când fondatorul casei de modă, Guccio Gucci, a deschis un atelier de pielărie. Afacerea a început să ia avânt în 1921, considerat anul oficial de fondare a companiei.