Moldindconbank și Mastercard te invită la shopping în Milano

02 Iun. 2022, 09:59
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
02 Iun. 2022, 09:59 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Trăiește o experiență de neprețuit și fii parte a Milano Fashion Week cu cardurile premium Mastercard de la Moldindconbank!

În perioada 1 iunie – 31 august 2022, efectuează plăți cu cardurile PudraCard și Mastercard Platinum de la Moldindconbank și poți câștiga o călătorie pentru 2 persoane la Milano și certificate cadou în valoare de 1000 lei la partenerii PudraCard din categoria ”Fashion”.

Pentru a participa la promoție este necesar să efectuezi cel puțin o plată de minim 500 lei, cu cardurile PudraCard sau Mastercard Platinum, online sau la comercianții din Moldova și din străinătate.

Încă nu deții PudraCard de la Moldindconbank? Solicită emiterea cardului în perioada campaniei în orice oficiu Moldindconbank sau online, pe pudracard.micb.md și beneficiază de un cadou garantat – oglindă cosmetică de marcă.

Petrece vara cu stil, profită de reduceri și privilegii exclusive care îți fac viața mai frumoasă cu Mastercard Platinum și PudraCard de la Moldindconbank:

  • Reduceri la partenerii din Moldova – shopping, restaurante, sănătate etc.
  • LoungeKey acces – gratuit
  • Acces sălile de afaceri Mastercard
  • Acces 24/24 la serviciul Concierge
  • Testare gratuită PCR și antigen Covid-19
  • Reducere până la 35% la închirieri auto și servicii suplimentare
  • Cashback și oferte de la branduri internaționale
  • Condiții preferențiale pentru produse și servicii bancare

PudraCard, prezentată de Moldindconbank și Mastercard anul trecut, este primul card premium din Moldova creat special pentru femei.

Pentru mai multe detalii accesează Regulamentul promoției. 

P.

Realitatea Live

25 Nov. 2025, 17:26
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Grîu Tatiana
25 Nov. 2025, 17:26 // Bani și Afaceri //  Grîu Tatiana

Compania petrolieră națională a Kazahstanului, KazMunayGas (KMG), a anunțat astăzi că, „cel puțin pentru moment”, nu se discută vânzarea Grupului Rompetrol, inclusiv Rompetrol Moldova, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața produselor petroliere din Republica Moldova.

Reacția oficială vine după ce, în ultimele zile, în presă au apărut informații privind o posibilă vânzare parțială, în perioada 2026–2027, a KMG International NV (KMGI), subsidiara deținută integral de KazMunayGas, în cadrul unei licitații care ar permite investitorilor să cumpere până la 50% din holding.

Într-un mesaj transmis presei, KMG a precizat că elaborarea unui plan complex de privatizare este „o practică obișnuită” și nu înseamnă automat luarea unei decizii de vânzare. „Este un proces standard și de lungă durată, în cadrul căruia sunt luați în considerare numeroși factori. În ceea ce privește KMGI, compania își desfășoară activitatea în mod normal, atingând indicatorii de producție și financiari. În acest sens, declarăm că în prezent nu se ia nicio decizie cu privire la privatizarea KMGI”, a transmis KazMunayGas.

Informațiile inițiale privind o potențială vânzare parțială au fost publicate de site-ul caliber.az și preluate ulterior de presa internațională, menționând că Agenția pentru Protecția și Dezvoltarea Concurenței din Kazahstan ar fi confirmat procedura de licitație deschisă în două etape. Tranzacția ar avea ca scop atragerea unui partener strategic, KMGI fiind formată din 28 de companii din România, Elveția, Bulgaria, Georgia, Republica Moldova, Turcia și Kazahstan. Grupul operează două rafinării în România – Petromidia și Vega –, un complex petrochimic, terminale și o rețea de aproximativ 1 400 de benzinării sub marca Rompetrol.

Potrivit sursei citate, o eventuală tranzacție ar face parte din strategia mai largă a KazMunayGas de modernizare operațională și atragere de investiții, menținând totodată o poziție solidă în piața energetică internațională.

În Republica Moldova, Rompetrol este unul dintre principalii jucători ai pieței carburanților, cu o rețea de 97 de stații și o cotă totală estimată de circa 44%. În raportul oficial pentru anul 2024, compania indică o cotă totală de 38,3%, dintre care segmentul vânzărilor cu amănuntul reprezintă 28,4%.

 

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII