FAN Courier, liderul pieței din România, estimează că va închide anul 2021 cu o cifră de afaceri de 1,06 miliarde lei, în creștere cu 5% față de 2020. Avansul creșterii afacerilor din acest an a consemnat un recul față de rezultatul din 2020, comparativ cu 2019, când veniturile au avansat cu peste 20%.
Pentru 2022, FAN Courier ia în calcul un avans al afacerilor de 10-15%, pe fondul extinderii în continuare a comerțului online, a apariției de noi retaileri dar și ca urmare a dezvoltării internaționale pe care compania a demarat-o începând din acest an.
„Anul 2021 a fost un an foarte bun, dar impredictibil, în care am continuat investițiile în infrastructură, îmbunătățind astfel calitatea serviciilor prestate. Anul acesta, piața s-a „așezat” și am avut timp să gândim strategia de business și să continuăm dezvoltarea componentei de digitalizare și automatizare, accelerată în anul anterior pe fondul pandemiei. Ritmul activității a rămas unul ridicat datorită creșterilor din industria de e-commerce. Trăgând linie la final de an, cuvintele care au definit activitatea FAN Courier în 2021 au fost calitate, dezvoltare și cross border e-commerce, prin extinderea în Republica Moldova”, a declarat Adrian Mihai, CEO FAN Courier, unul dintre fondatorii companiei.
El a precizat că 9% din vânzările din România sunt online, procent care va crește în anii următori, în condițiile în care în Marea Britanie acest indicator se sitează la 35%. „Vrem să montăm 1.000 de lockere, proces care va începe din martie sau aprilie 2022. Pentru noi este clar că acesta este trendul pe piața de livrări”, a spus Mihai.