TikTok vrea să lanseze o nouă funcționalitate în aplicație și anume shopping-ul online. Rețeaua de socializare a început testarea funcției de cumpărături, în urma unui parteneriat cu o serie de branduri din Europa, scrie RetailDetail.
Brandul britanic de îmbrăcăminte de stradă Hype este una dintre primele mărci care au acces la noua funcționalitate, ceea ce îi va permite să afișeze o gamă de articole cu imagini și prețuri ale produselor pe pagina unui magazin TikTok.
TikTok nu se va ocupa propriu-zis de vânzări, însă mărcile vor putea avea magazine dedicate pe aplicația TikTok, pot primi comenzi și vor comunica cu utilizatorii.
În prezent, TikTok testează această funcționalitate pentru un grup selectat de utilizatori. Nu este clar când va fi lansat serviciul pe o scară mai largă.
Douyin, versiunea chineză a Tiktok, oferă deja cumpărături în aplicație cu mare succes.
În plus, aplicația video a colaborat și cu Shopify anul trecut, oferind aproape un milion de retaileri posibilitatea de a se promova și de a vinde produse pe platforma de socializare.