TikTok testează angajarea prin intermediul aplicației: Shopify, una dintre companiile care recrutează cu ajutorul lor

09 Iul. 2021, 18:22
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
09 Iul. 2021, 18:22 // Bani și Afaceri //  MD Bani

TikTok testează o soluție de recrutare care le va permite utilizatorilor să aplice direct prin intermediul unei prezentări video.

Este vorba de programul pilot numit TikTok Resumes și include 30 de companii la care utilizatorii pot aplica prin intermediul aplicației până pe 31 iulie.

Pentru a aplica, cei intersați vor fi nevoiți să creeze o prezentare video, să o posteze pe TikTok și să o trimită către angajator prin intermediul aplicației. Reprezentanții TikTok recomandă utilizatorilor să nu includă în prezentarea publică informații de contact personale precum adresa de e-mail sau alte date de acest tip.

La moment, compania angajează o persoane responsabile de generarea de conținut pentru companii în platforma TilTok. Printre companiile care testează această metodă se numără și Shopify, Target, Chipotle sau Sweetgreen.

Pe website-ul tiktokresumes.com, utilizatorii pot găsi exemple de CV-uri video pentru a se asigura că livrează un conținut relevant pentru companie, dar și lista de companii care au posturi vacante și la care pot aplica.

 

Realitatea Live

28 Nov. 2025, 15:30
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
28 Nov. 2025, 15:30 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Moldova, printre cele mai puțin digitalizate piețe de e-commerce din Europa. Or, vânzările online au ajuns la 8,9 miliarde lei în 2024, dar reprezintă doar 5,7% din retail, potrivit The E-Commerce Market in Moldova in 2025.

Conform datelor prezentate, vânzările online în Republica Moldova au atins în 2024 un volum estimat la 8,9 miliarde de lei, dar continuă să reprezinte doar 5,7% din cifra totală a comerțului cu amănuntul. Acest nivel plasează Moldova printre cele mai puțin digitalizate piețe de e-commerce din Europa, relevă autorii studiului.

Experții avertizează că acest decalaj generează atât riscuri structurale precum migrarea cumpărătorilor spre platforme străine, cât și oportunități strategice pentru companiile locale, care ar putea câștiga teren dacă investesc în digitalizare, logistică modernă și experiențe de cumpărare competitive.

Raportul subliniază, de asemenea, schimbările rapide din comportamentul consumatorilor, creșterea plăților digitale și dificultățile din zona de livrare, domenii în care Moldova rămâne încă mult în urma standardelor regionale.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII