Wizz Air lansează un asistent AI care va suna pasagerii în cazul în care zborul are întârziere

16 Iul. 2024, 17:50
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
16 Iul. 2024, 17:50 // Actual //  bani.md

**Wizz Air lansează asistentul vocal Amelia pentru a notifica clienții în cazul întârzierilor de zbor**

Compania aeriană Wizz Air a anunțat lansarea unui asistent vocal pentru clienți, pe nume Amelia, care va contacta pasagerii în cazul întârzierilor de zbor. Potrivit comunicatului de presă, noul serviciu va furniza informații în timp real prin apeluri telefonice automate, contribuind la atenuarea impactului perturbărilor zborurilor.

„În cazul unei perturbări a zborului, pasagerii vor primi acum un apel telefonic automat cu informații în timp real. Noul serviciu va contribui la atenuarea impactului oricăror perturbări, inclusiv al seriei de probleme recente din Europa care sunt în afara controlului oricărei companii aeriene, cum ar fi vremea nefavorabilă și insuficiența controlorilor de trafic aerian. Noua soluție va contribui la îmbunătățirea experienței clienților care se confruntă cu anulări, întârzieri de peste cinci ore și reprogramări și se va asigura că cei care aleg Wizz Air au cât mai puține inconveniente”, transmite compania.

Amelia va apela proactiv pasagerii afectați pentru a le oferi informații și îndrumări esențiale în cazul perturbării unui zbor programat. La primirea unui apel de la Amelia, pasagerii vor fi informați despre starea zborului lor și opțiunile disponibile, inclusiv reprogramarea, rambursarea de 120% sub formă de credit WIZZ sau rambursarea integrală prin metoda de plată inițială.

1. Actualizare personalizată: Pasagerii sunt întâmpinați cu numele lor și detaliile zborului, urmate de opțiunile pe care le au.
2. Asistență pentru cazare: Informații despre accesarea cazării pe timp de noapte, dacă este necesar.
3. Puncte de contact: Detalii despre reprezentanții aeroportului pentru asistență suplimentară.
4. Canale de comunicare: Detalii despre modul în care Wizz Air va contacta pasagerii pentru actualizări importante.
5. Asistență suplimentară: Îndrumări pentru contactarea birourilor de informații ale aeroporturilor sau a liniei de asistență specială Wizz Air.

Pentru a se asigura că pasagerii primesc sprijinul necesar, Amelia va efectua un apel suplimentar la 30 de minute după contactul inițial pentru a confirma dacă problemele au fost rezolvate. Apelurile sunt gratuite, dar se pot aplica tarife de roaming în funcție de serviciul de telefonie al pasagerului. Wizz Air recomandă pasagerilor să furnizeze un număr de telefon și o adresă de e-mail actualizate în timpul procesului de check-in pentru a asigura contactul prompt în cazul perturbărilor.

În prezent, Amelia este disponibilă în limba engleză pentru plecările din România, Italia, Ungaria, Polonia, Marea Britanie și Austria, urmând să fie accesibilă în curând în mai multe limbi, inclusiv arabă, bulgară, germană, spaniolă, franceză, maghiară, italiană, poloneză, română, rusă și ucraineană, reflectând angajamentul Wizz Air de a deservi clientela diversă.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

22 Aug. 2025, 13:14
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  Ursu Victor
22 Aug. 2025, 13:14 // Bănci şi Finanţe //  Ursu Victor

Comisia Națională a Pieței Financiare (CNPF) a constatat o serie de încălcări în activitatea unor organizații de creditare nebancară (OCN) și a unei bănci comerciale, adoptând măsuri menite să protejeze consumatorii de practici abuzive și netransparente.

În urma unei petiții depuse de un consumator, CNPF a identificat clauze abuzive în contractele de fidejusiune ale OCN „OK CREDIT” SRL. Printre acestea se numără obligația fidejusorului de a informa imediat creditorul dacă bunurile sale sunt supuse sechestrului sau litigiilor, precum și restricționarea posibilității de a încheia alte contracte de împrumut sau garantare fără acordul împrumutătorului. Autoritatea de supraveghere urmează să sesizeze instanța de judecată pentru constatarea nulității acestor clauze.

Tot la sesizarea unui consumator, CNPF a descoperit multiple neconformități și în activitatea OCN „CREDITBUN” SRL. Între neregulile constatate se numără indicarea ratei dobânzii sub formă de procent zilnic și nu anual, lipsa adresei intermediarului de credit în contractele de credit, nerespectarea formularului-tip pentru informațiile precontractuale, absența prevederilor privind rambursarea anticipată, precum și excluderea onorariilor intermediarului din calculul Dobânzii Anuale Efective (DAE). Aceste practici au condus la prezentarea unor costuri eronate și la inducerea în eroare a consumatorilor cu privire la costul real al creditului. CNPF a calificat aceste acțiuni drept practici comerciale incorecte și a dispus interzicerea lor imediată.

Pe lângă aceste constatări, Consiliul de administrație al CNPF a respins cererea prealabilă depusă de BC „COMERȚBANK”, prin care banca solicita anularea unei hotărâri anterioare a CNPF. Hotărârea vizată constata caracterul abuziv al unei clauze din contractele de depozit cu dobândă flotantă, care permitea băncii să modifice unilateral rata dobânzii, fără criterii clare. După analiza circumstanțelor de fapt, autoritatea a decis să își mențină concluziile, considerând că argumentele prezentate de instituția bancară nu sunt suficiente pentru a răsturna decizia inițială.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII