(FOTO) Ferrari s-a lansat în fashion și a prezentat prima colecție vestimentară. Cum arată și care sunt prețurile

14 Iun. 2021, 09:58
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
14 Iun. 2021, 09:58 // Au Bani //  MD Bani

Producătorul de supercaruri Ferrari a lansat duminică, 13 iunie, prima sa colecţie vestimentară. Este vorba de haine contemporane dedicate fanilor companiei. Colecția a fost prezentată în cadrul unui eveniment organizat la fabrica din Maranello, transmite Reuters.

Lansarea reprezintă una dintre cele mai mari investiţii ale sale în afara activităţii auto. Aceasta este o strategie importantă prin care compania doreşte să genereze aproximativ 10% din profituri în 7-10 ani.

Planurile Ferrari de a-şi extinde marca includ, de asemenea, redeschiderea unui restaurant în oraşul său de reşedinţă Maranello, din nordul Italiei, cu bucătarul deţinător de stele Michelin Massimo Bottura.

Hainele sunt create de directorul de creaţie şi fost designer al Armani, Rocco Iannone și au fost expuse la fabrica Ferrari din Maranello, pe o pasarelă instalată pe linia de asamblare a maşinilor sale sport, cum ar fi 812 Competizione.

„Dorim să atragem tinerii şi femeile. Ţintelel noastre nu sunt doar cei care cumpără un Ferrari, ci şi cei care cunosc marca şi valorilor acesteia”, a spus el.

Iannone, în vârstă de 37 de ani, originar din Calabria, în sudul Italiei, a declarat că a lucrat din greu la ţesături, care includ mătase, cu un model imprimat cu marca Ferrari şi nailon.

„Cele mai multe dintre ele sunt ţesături tehnice de înaltă performanţă, dar cu o notă de haute-couture”, a spus el.

Iannone a descris colecţia ca fiind „fluidă”, cu 80% dintre modele concepute pentru a atrage atât femeile, cât şi bărbaţii, cu dimensiuni cuprinse între XXXS şi XXXL.

„Ferrari nu este niciodată o companie nostalgică, este întotdeauna gata să profite de spiritul prezentului şi să privească viitorul”, a spus el.

Prețurile sunt cuprinse între 200 de euro (242,12 dolari) pentru tricouri şi până la 3.000 de euro pentru haine de top, colecţia are un etos ”de lux”.

Cu toate acestea, Ferrari nu îşi va uita suporterii din Formula 1, chiar dacă reduce cu 50% produsele bazate pe licenţe. Compania va vinde în continuare pălării, căni şi tricouri îndrăgite de fani.

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală