Facebook va începe testarea reclamelor în jocurile Oculus VR. Prima va apărea în Blaston

18 Iun. 2021, 17:29
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
18 Iun. 2021, 17:29 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Facebook a anunțat că va începe să introducă reclame în realitatea virtuală, pe dispozitivele Oculus.

În primă fază acestea vor fi testate în parteneriat cu mai mulți dezvoltatori de jocuri VR, printre care Resolution Games.

„Deocamdată, acesta este un test cu câteva applicații. Odată ce vom vedea cum funcționează acest test și vom încorpora feedback-ul de la dezvoltatori și comunitate, vom oferi mai multe detalii cu privire la momentul în care anunțurile pot deveni mai disponibile pe platforma Oculus și în aplicație. Oculus mobil, precum și sfaturi pentru companii și dezvoltatori interesat de Oculus „, a declarat Facebook într-un anunț pe site-ul său.

Compania care deține cea mai mare rețea de socializare online din lume este unul dintre cei mai mari investitori în realitatea virtuală. Facebook vrea să extindă principala sa sursă de venituri, publicitatea, care îi asigură 97% din vânzări, inclusiv în acest mediu.

Reclamele vor începe să apară prima dată în jocul Blaston, un shooter dezvoltat de Resolution Games. Vor urma și alte titluri în săptămânile următoare.

Directorul executiv Facebook, Mark Zuckerberg, vede dispozitivele bazate pe realitate virtuală și augmentată ca fiind următoarea mare platformă pentru comunicarea umană, după telefoanele mobile, înlocuind în cele din urmă unele interacțiuni sociale în persoană. Facebook se va confrunta în curând cu o concurență semnificativă atunci când Apple Inc. lansează un dispozitiv VR rival. Ambele companii își dezvoltă propriile ochelari de realitate augmentată, scrie Bloomberg.

Facebook a anunțat că utilizatorii vor avea posibilitatea să ascundă unele reclame și să opteze să nu primească publicitate de la un anumit furnizor.

Compania condusă de Mark Zuckerberg a cumpărat Oculus în 2014 pentru aproximativ 2 miliarde de dolari.

Oculus este de departe cel mai mare jucător de pe piața de headset-uri VR, cu o cotă de peste 50% în 2020.

Realitatea Live

03 Iul. 2025, 16:29
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
03 Iul. 2025, 16:29 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Mai multe companii-fanion ale Europei – între care constructorul auto Mercedes-Benz și grupul de lux LVMH – conduc o campanie corporativă menită să îmblânzească răspunsul Bruxelles-ului la noile amenințări comerciale lansate de Donald Trump, scrie Bloomberg. Executivi ai unor grupuri din industria auto, bunuri de lux și băuturi spirtoase au avut întâlniri neoficiale cu oficiali americani și au presat capitalele europene să ajungă rapid la un acord pentru a evita o escaladare tarifară.

Potrivit surselor citate, lobby-ul include solicitarea de a scoate produse-simbol ale Statelor Unite – precum bourbonul – de pe lista de exporturi vizate de represaliile Uniunii Europene, în speranța că Washingtonul va renunța la taxele anunțate de până la 50 % pe automobile și metale. Miza este deadline-ul din 9 iulie, dată la care Casa Albă ar putea oficializa noile tarife.

Comisia Europeană a pregătit o listă de contramăsuri ce ar putea taxa exporturi americane în valoare de circa 95 miliarde EUR, însă presiunile unor state membre și ale marilor grupuri industriale ar putea reduce pachetul de răspuns cu până la 70 miliarde EUR, spun sursele Bloomberg.

Industria europeană, îngrijorată de pierderile de piață și marjele tot mai subțiri pe piața americană, militează deschis – dar și pe canale diplomatice discrete – pentru un compromis rapid care să evite un nou război comercial transatlantic. Dacă negocierile eșuează, Bruxelles-ul ar putea activa setul de tarife de represalii chiar din luna august, lovind exporturi americane de agricultură, băuturi spirtoase și produse industriale.

De partea cealaltă, Trump susține că noile taxe sunt menite să „echilibreze” relațiile comerciale și să stimuleze producția în SUA, însă analiștii avertizează că un ciclu de tarife și contra-tarife ar afecta lanțuri de aprovizionare de miliarde și ar pune presiune pe creșterea economică de ambele părți ale Atlanticului.

Decizia finală a UE va depinde de rezultatul negocierilor de ultim moment, dar lobby-ul corporativ arată cât de mult cântărește sectorul privat în conturarea politicilor comerciale europene, atunci când locurile de muncă și profitabilitatea sunt puse în joc.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO