Firma de investiții Jay-Z, Marcy Venture Partners, tocmai a investit în marca de pui vegani Simulate, cunoscută anterior sub numele de Nuggs.
Muzicianul, producătorul și antreprenorul american, cu numele real Shawn Carter, a investit în mai multe companii vegane și cu tematică durabilă în ultimii ani.
Firma sa, Marcy Venture Partners (MVP) – numită după Marcy Projects din Brooklyn, susține Impossible Foods, Partake și Oatly, precum și linia de lenjerie Rihanna Savage x Fenty, compostabila producătorul de carcase pentru telefon Pela, producătorii de biciclete electrice MATE și acum, Simulate.
MVP a investit în marca de pui pe bază de plante ca parte a rundei sale de finanțare din seria B. De asemenea, Jy-Z s-a alăturat consiliului de administrație Simulate.
Compania a strâns 7 milioane de dolari în runda sa de finanțare din seria A în 2019, urmată de încă 4 milioane de dolari anunțate în 2020. Potrivit Bloomberg, purtătorul de cuvânt al Simulate, Andrew Watts, a confirmat participarea MVP la ultima rundă de strângere de fonduri pentru companie, dar nu a confirmat mărimea investiției sale.
Investițiile nu sunt singura modalitate prin care Jay-Z promovează mâncarea fără carne. În 2019, el și Beyoncé au introdus o „mișcare” pe bază de plante numită The Greenprint, proiectată și lansată de fiziologul de exerciții Marco Borges pentru a promova și facilita alimentația vegană. De asemenea, trio-ul deține 22 Days Nutrition, un serviciu vegan de planificare a mesei, magazin online și blog.
Într-o declarație publicată la acea vreme, Jay-Z și Beyoncé au spus:
„Beneficiile unei singure mese pe bază de plante pe zi pot avea un impact atât de profund asupra sănătății noastre și asupra mediului … Vrem să vă provocăm pe măsură ce ne provocăm mutați către un stil de viață mai vegetal. ”
Puiul pe bază de animale este una dintre cele mai consumate proteine din lume, iar cererea de produse vegane în stil pui (și pepite, în special) crește rapid.
Simulate, care produce acum atât pepite vegane de pui, cât și „discuri” în stil hamburger, este deosebit de popular printre mileniali și generația Z.
Simulate este bine-cunoscut pentru marketingul său orientat către meme și sloganurile care atrag atenția, cum ar fi „Kill You Slower” și „Tesla of Chicken”. Pasternak a fondat compania în 2018 înainte de lansarea din 2019 și mai mult de 5.000 de comercianți cu amănuntul – inclusiv Walmart și Target – își rezervă acum puiul vegan.
„Utilizarea animalelor este una dintre cele mai mari ineficiențe din sistemul alimentar și nu este durabilă pentru planetă, idee care face acum parte din conștiința colectivă”, a spus el.