JAY-Z promovează mâncarea fără carne! A făcut investiții de 250 de milioane $ într-o companie ce produce nuggets vegane

24 Iun. 2021, 09:23
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
24 Iun. 2021, 09:23 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Firma de investiții Jay-Z, Marcy Venture Partners, tocmai a investit în marca de pui vegani Simulate, cunoscută anterior sub numele de Nuggs.

Muzicianul, producătorul și antreprenorul american, cu numele real Shawn Carter, a investit în mai multe companii vegane și cu tematică durabilă în ultimii ani.

Firma sa, Marcy Venture Partners (MVP) – numită după Marcy Projects din Brooklyn, susține Impossible Foods, Partake și Oatly, precum și linia de lenjerie Rihanna Savage x Fenty, compostabila producătorul de carcase pentru telefon Pela, producătorii de biciclete electrice MATE și acum, Simulate.

MVP a investit în marca de pui pe bază de plante ca parte a rundei sale de finanțare din seria B. De asemenea, Jy-Z s-a alăturat consiliului de administrație Simulate.

Compania a strâns 7 milioane de dolari în runda sa de finanțare din seria A în 2019, urmată de încă 4 milioane de dolari anunțate în 2020. Potrivit Bloomberg, purtătorul de cuvânt al Simulate, Andrew Watts, a confirmat participarea MVP la ultima rundă de strângere de fonduri pentru companie, dar nu a confirmat mărimea investiției sale.

Investițiile nu sunt singura modalitate prin care Jay-Z promovează mâncarea fără carne. În 2019, el și Beyoncé au introdus o „mișcare” pe bază de plante numită The Greenprint, proiectată și lansată de fiziologul de exerciții Marco Borges pentru a promova și facilita alimentația vegană. De asemenea, trio-ul deține 22 Days Nutrition, un serviciu vegan de planificare a mesei, magazin online și blog.

Într-o declarație publicată la acea vreme, Jay-Z și Beyoncé au spus:

„Beneficiile unei singure mese pe bază de plante pe zi pot avea un impact atât de profund asupra sănătății noastre și asupra mediului … Vrem să vă provocăm pe măsură ce ne provocăm mutați către un stil de viață mai vegetal. ”

Puiul pe bază de animale este una dintre cele mai consumate proteine ​​din lume, iar cererea de produse vegane în stil pui (și pepite, în special) crește rapid.

Simulate, care produce acum atât pepite vegane de pui, cât și „discuri” în stil hamburger, este deosebit de popular printre mileniali și generația Z.

Simulate este bine-cunoscut pentru marketingul său orientat către meme și sloganurile care atrag atenția, cum ar fi „Kill You Slower” și „Tesla of Chicken”. Pasternak a fondat compania în 2018 înainte de lansarea din 2019 și mai mult de 5.000 de comercianți cu amănuntul – inclusiv Walmart și Target – își rezervă acum puiul vegan.

„Utilizarea animalelor este una dintre cele mai mari ineficiențe din sistemul alimentar și nu este durabilă pentru planetă, idee care face acum parte din conștiința colectivă”, a spus el.

Realitatea Live

21 Aug. 2025, 16:04
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
21 Aug. 2025, 16:04 // Actual //  bani.md

În ajunul campaniei electorale, Comisia Electorală Centrală (CEC) reamintește autorităților administrației publice locale din țară despre faptul că au obligația de a stabili și a asigura un minim de locuri speciale de afișaj electoral. De asemenea, primăriile sunt obligate, conform legislației, să asigure și un minim de locații pentru desfășurarea întâlnirilor electorale de către candidații la funcția de deputat. Termenul-limită expiră cu trei zile înainte de data începerii campaniei electorale. 

„Deciziile/dispozițiile respective sunt afișate imediat la sediul acestor autorități și sunt aduse la cunoștința subiecților interesați prin intermediul mass-mediei, al altor mijloace de comunicare disponibile”, comunică autoritatea electorală.

Potrivit Regulamentului privind modul de furnizare, distribuire și difuzare a publicității politice, electorale și a mesajelor de interes public, aprobat prin hotărârea CEC nr. 1155/2023, panourile fixe vor avea suprafața minimă de doi metri pătrați și vor fi amplasate cel puțin două la fiecare șase mii de alegători.

În cazul municipiilor, orașelor, comunelor, autoritățile vor asigura un minim de un loc special amenajat cu panouri fixe de afișaj electoral cu suprafața de cel puțin doi metri pătrați pentru fiecare localitate din componența acestora.

„Panourile vor fi curățate săptămânal prin grija subdiviziunilor specializate din cadrul administrației publice locale. Autoritățile vor stabili ziua din cursul săptămânii în care panourile cu anunțuri de mică publicitate și publicitatea electorală vor fi curățate”, se arată în comunicatul instituției.

Campania electorală pentru alegerile din 28 septembrie va începe vineri, 29 august curent.

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII