Primăria caută manager de proiect pe care-l va remunera cu 64.000 lei lunar

01 Mart. 2021, 12:02
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  bani.md
01 Mart. 2021, 12:02 // Oameni şi Idei //  bani.md

Primăria Chișinău a lansat un concurs pentru a selecta candidatura potrivită pentur un manager de proiect. Salariul pentru acest post este de 3 000 de euro lunar (64 000 de lei) sau 36 000 de euro anual (768 000 de lei). Este vorba despre proiectul MOVE IT like Lublin – A Chisinau public transport sustainable development initiative, care are un post vacant la funcția de „Manager de proiect”.

Candidaturile pot fi anunțate până pe data de 15 martie 2021. Ce trebuie să conțină dosarul – vedeți AICI.

Persoana selectată va avea următoarele resposabilități:

Managerul de Proiect va prelua atribuțiile proiectului de la persoanele care au administrat proiectul până în februarie 2021, din momentul depunerii aplicației de finanțare până când prima tranșă de finanțare a ajuns în contul bancar al Primăriei. Se preconizează ca Managerul de Proiect să înțeleagă rapid procedurile în desfășurare și să preia conducerea în recrutarea celorlalți membri ai Unității de Implementare a Proiectului și înființarea acestuia. Se preconizează ca Managerul de Proiect să asigure o comunicare eficientă între toate părțile interesate (Delegația UE, Primăria Chișinău, Primăria Lublin, Comisia UE, alte autorități naționale relevante din Republica Moldova). Se așteaptă ca managerul de proiect să înființeze și să coordoneze activitatea Comitetului de supraveghere a proiectului, precum și să înființeze și să coordoneze Board-ul proiectului.

Managerul de proiect este de așteptat să implementeze proiectul în strictă conformitate cu bugetul aprobat și să se asigure că toate achizițiile publice se fac în conformitate cu bugetul, precum și cu legile aplicabile. Toate aceste acțiuni vor trebui făcute simultan începând cu Ziua 1 a desemnării Managerului de Proiect. Actuala echipă de proiect va oferi asistență în preluarea procesului.

Sarcinile specifice ale Managerului de Proiect vor fi următoarele:

  1. Asigurarea recrutării personalului calificat ca parte a Unității de Implementare a Proiectului;
  2. Crearea de șabloane pentru toate TOR-urile necesare pentru personalul proiectului și contracte individuale de muncă, în conformitate cu instrucțiunile și reglementările UE și legile naționale;
  3. Asigurarea implementării eficiente și corecte a tuturor achizițiilor și contractelor de proiecte;
  4. Asigurarea legalității tuturor tranzacțiilor financiare și colaborare subdiviziunile relevante ale Primăriei responsabile de gestionarea financiară;
  5. Participarea și raportarea către Comitetul de Supraveghere despre mersul proiectului și actualizări;
  6. Participarea și raportarea către membrii Board-ul proiectului despre mersul proiectului, actualizări, evoluții, obstacole, provocări și oferirea de soluții pentru rezolvarea lor, dacă este necesar;
  7. Asigurarea comunicării eficiente între partenerii proiectului și reprezentanții autorității contractante; aceasta include oferirea de actualizări Delegației UE și orașului Lublin, atunci când este necesar;
  8. Asigurarea unei comunicări eficiente în cadrul Unității de Implementare a Proiectului;
  9. Conducerea Unității de Implementare a Proiectului și asigurarea livrării  la timp a sarcinilor de lucru de la toți membrii unității;
  10. Elaborarea rapoartelor scurte, intermediare și anuale, conform cerințelor autorității contractante și în conformitate cu Contractul de Grant;
  11. Medierea și negocierea în conformitate cu Descrierea Acțiunii și obiectivele proiectului în toate aspectele de colaborare cu Primăria Chișinău, autoritățile naționale relevante și părțile interesate ale proiectului;
  12. Colaborarea cu actorii de stat necesari, la nivel național și internațional, conform mandatului TOR și al Contractului de Grant, în cazul în care apar blocaje instituționale, blocaje, provocări pentru a le depăși și a asigura implementarea fără probleme a proiectului;
  13. Asigurarea și coordonarea planului de comunicare și vizibilitate aferent proiectului, cu Primăria Chișinău, Delegația UE în Moldova și Echipa de suport de la Bruxelles.

Despre proiectul MOVE IT like Lublin – A Chisinau public transport sustainable development initiative

La data de 23.12. 2020, în conformitate cu decizia  Consiliului municipal Chișinău nr. 22/2 din 22.12.2020 „Cu privire la aprobarea Contractului de Grant încheiat între Delegația Uniunii Europene în Republica Moldova, Primăria Municipiului Chișinău și Gmina Lublin”, Primăria Municipiului Chișinău a semnat un Contract de Grant cu Delegația UE în Republica Moldova

Grantul de 3.325.000 EUR, a fost acordat pentru modernizarea transportului public în orașul Chișinău prin transfer de know-how din partea orașelor mai experimentate din UE. Primăria Lublin (Gmina Lublin) este partener de proiect și co-solicitant în proiectul curent, iar echipa acestuia va sprijini echipa de la Chișinău în implementarea proiectului. Schița actuală a proiectului a fost elaborată pe baza mai multor rapoarte și studii efectuate în ultimii ani cu privire la modul în care ar trebui îmbunătățit transportul public în Chișinău.

Proiectul urmează a fi implementat în perioada anilor 2021-2023.

Realitatea Live

23 Nov. 2024, 09:40
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
23 Nov. 2024, 09:40 // Actual //  Ursu Victor

Northvolt AB a cerut protecţie împotriva falimentului în Statele Unite, după ce o încercare disperată de a obţine finanţare de salvare a eşuat, lăsând producătorul de baterii într-o situaţie dificilă, cu doar o săptămână de lichidităţi disponibile, potrivit Bloomberg.

Furnizorul suedez de baterii pentru vehicule electrice va încerca să se reorganizeze în cadrul capitolului 11 din Codul falimentului american, conform unei declaraţii emise joi. Potrivit unui depozit, Northvolt avea aproximativ 30 de milioane de dolari în numerar şi datorii de 5,84 miliarde de dolari.

Această sumă face ca Northvolt să fie una dintre cele mai îndatorate companii care au solicitat falimentul în Statele Unite în acest an, potrivit datelor Bloomberg. Aceasta este urmată de Intrum AB, o altă companie suedeză care a depus o cerere similară săptămâna trecută.

Compania a ales să urmeze calea legală din SUA pentru a oferi un cadru familiar investitorilor existenţi şi potenţialilor investitori interesaţi să furnizeze finanţare, a explicat o sursă apropiată situaţiei.

Această decizie încheie luni de negocieri cu proprietarii, clienţii şi creditorii, în încercarea de a găsi o soluţie pentru continuarea activităţii, după ce resursele financiare au fost epuizate. Northvolt a redus cu un sfert numărul angajaţilor şi a renunţat la planurile de extindere, pentru a face faţă unei crize de lichidităţi care s-a agravat în toamnă, după ce a pierdut un contract important şi nu a reuşit să acceseze un împrumut verde de 5 miliarde de dolari.

Compania a fost considerată un simbol al speranţelor europene de a crea un lanţ de aprovizionare independent pentru vehiculele electrice, în concurenţă cu producătorii stabiliţi din China şi Coreea de Sud.

Fabrica emblematică Northvolt Ett, situată lângă Cercul Arctic din Suedia, va continua să funcţioneze în mod normal pe durata reorganizării. „Compania va continua să livreze produse clienţilor, îndeplinindu-şi în acelaşi timp obligaţiile faţă de furnizorii esenţiali şi va asigura plata salariilor angajaţilor”, a afirmat compania.

În cadrul procedurii de faliment, Northvolt va avea acces la aproximativ 145 de milioane de dolari în garanţii de numerar, conform declaraţiilor companiei. Scania CV AB, divizia de camioane a Volkswagen AG şi un client important al Northvolt, a anunţat că va contribui cu 100 de milioane de dolari pentru finanţarea debitorului în posesie.

Judecătorul american de faliment Alfredo Perez a spus în timpul unei audieri de joi că va aproba cererea Northvolt de a începe utilizarea finanţării din faliment şi a altor împrumuturi pentru a acoperi salariile şi cheltuielile angajaţilor în timpul procesului de reorganizare conform capitolului 11. După reducerile de personal anunţate, Northvolt mai are aproximativ 6.400 de angajaţi în Suedia, Polonia şi Statele Unite.

Filialele Northvolt care se ocupă de fabricile planificate în Germania şi Canada nu fac parte din procesul de faliment conform capitolului 11, dar compania a declarat că aceste proiecte vor fi amânate.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală