Așa NU! Greșeli în comerțul electronic care îi determină pe utilizatori să renunțe la site-ul tău web

09 Iul. 2021, 13:47
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
09 Iul. 2021, 13:47 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Oricât de profitabil nu ar fi comerțul electronic, găsirea clienților fideli online este o muncă provocatoare. Concurența din lumea online a ajuns la un punct în care noile site-uri web trebuie să fie incredibil de uimitoare pentru a supraviețui sectorului competitiv de comerț electronic. Chiar și o greșeală minoră vă poate alunga potențialii consumatori.

Scopul principal al unui site web de comerț electronic este de a conduce trafic organic către platforma lor și de a genera clienți potențiali calificați. Cu toate acestea, multe site-uri web își pierd clienții în fața concurenților din cauza greșelilor stupide. De exemplu, afișarea prea multor notificări pop-up, scrierea unei descrieri ineficiente a produsului, prezentarea unui proces de verificare complicat și crearea unei structuri de site-uri web complicate sunt câteva dintre greșelile obișnuite care vă pot distruge reputația mărcii.

Mulți proprietari de magazine eCommerce optează pentru o companie de dezvoltare web eCommerce pentru a construi un site web impecabil. Dar munca nu se termină odată cu dezvoltarea site-ului web. Trebuie să păstrați satisfacția utilizatorului oferindu-i o experiență perfectă pe platformă.

Trebuie să cunoașteți greșelile obișnuite din comerț electronic pe care majoritatea proprietarilor de magazine tind să le comită în etapa de dezvoltare și marketing a site-ului web.

Iată o listă cu greșelile în comerț electronic pe care trebuie să le evitați:

1. Adăugarea articolelor care nu sunt în stoc

Să presupunem că clienții dvs. găsesc o ofertă specială foarte interesantă. Ei decid să cumpere produsul imediat. Navighează la pagina produsului respectiv doar pentru a descoperi că produsul nu este în stoc. Ce crezi că vor face clienții tăi? Ei bine, majoritatea vor căuta aceste produse pe site-urile web ale concurenților și vor face o achiziție imediat.

Asigurați-vă că nu includeți articolele epuizate în categorie sau în paginile de căutare. Ca alternativă, puneți o insignă pe fotografia articolului care să spună că articolul nu este disponibil pentru vânzare deocamdată.

2. Descrierea neadecvată a produsului

Pentru cumpărătorii online, descrierea produsului este singura modalitate de a determina calitatea și caracteristicile mărcii. Este posibil să aveți produse uimitoare și imagini uimitoare. Dar, cum veți descrie produsele utilizatorilor? Clienții nu vor achiziționa niciodată un produs cu descriere inadecvată sau deloc.

Dacă doriți să vă ispitiți publicul să cumpere produsele dvs., scrieți o descriere eficientă a produsului pentru toate articolele. Spuneți clienților dvs. caracteristicile, avantajele și utilizările articolului. Păstrați descrierea scurtă și informativă.

3. Fotografii de calitate joasă

Un factor major care crește rata de respingere pe site-ul dvs. de comerț electronic este imaginea de calitate slabă. Nimic nu este mai frustrant pentru clienții dvs. decât o fotografie de produs slabă sau greșită. Sigur, pot exista fluctuații minore de culoare în produs și în imaginile sale. Dar trebuie să încercați să încărcați imagini autentice care se potrivesc cu articolul pe care îl vindeți.

Încercați să actualizați imagini mai mari, astfel încât clienții să poată obține o perspectivă adecvată asupra produsului dvs. Dacă încărcați imagini mai mici, adăugați funcții de zoom pentru a permite utilizatorilor să mărească fotografia.

4. Incompatibilitate mobilă

O cantitate semnificativă de trafic care vine pe site-ul dvs. de comerț electronic provine de la utilizatorii de smartphone-uri. Mai mult de 80% dintre oameni folosesc telefonul mobil pentru a face cumpărături și a efectua sarcini regulate pe internet. Construirea unui site web compatibil cu telefonul mobil ar trebui să fie prioritatea dvs. numărul unu.

Site-ulde comerț electronic ar trebui să ofere utilizatorilor o experiență de navigare și cumpărături fără probleme pe smartphone-uri. Încercați să păstrați designul minimal, dar atractiv. Utilizatorii trebuie să poată naviga cu ușurință în magazinul de comerț electronic.

5. Navigare complexă

Clienții doresc o experiență de cumpărături perfectă. Mai degrabă vor apăsa butonul Înapoi decât să navigheze pe un site complicat și aglomerat. Navigarea ușoară indică un site web care permite clienților să treacă de la o secțiune a site-ului la cealaltă în câteva clicuri.

Faceți site-ul de eCommerce estetic atrăgător și simplu. Structura generală a platformei ar trebui să fie cât mai curată posibil.

6. Forțarea oamenilor să se înscrie

Nu este nimic mai enervant decât completarea formularului de înregistrare. Pentru a efectua o achiziție, clienții vor trebui să prezinte detaliile personale și financiare. Dar acest lucru se poate face mai târziu, adică atunci când decid să cumpere produsul.

Nu vă obligați niciodată vizitatorii să se înregistreze pe site-ul. de comerț electronic pentru a obține acces la catalogul de produse. Permiteți clienților să navigheze pe site și să cumpere ca invitați. De asemenea, trebuie să permiteți clienților să adauge anumite produse în coșul de cumpărături și să le cumpere ulterior.

7. Notificări pop-up inutile

Clienții nu mai sunt interesați să citească notificările pop-up și să își completeze datele de contact sau informațiile personale în formular. Sigur, trebuie să cereți utilizatorilor să se aboneze la newsletter-urile dvs. sau să vadă cele mai recente oferte promoționale. Dar afișarea ferestrelor pop-up inutile nu este modalitatea corectă de a determina vizitatorii site-ului să acționeze.

8. Procesul de verificare complicat

Nu cereți oamenilor să completeze un număr mare de coloane goale. Păstrați procesul de plată limitat la informațiile vitale. În mod similar, nu redirecționați oamenii către mai multe pagini. Puneți totul pe o singură pagină și permiteți utilizatorilor să se bucure de o plată fără probleme. Dacă există un cupon, afișați clar caseta cuponului pe pagina de plată.

9. Nu există informații despre transport, taxe de livrare, returnare și rambursare și ambalare

Nu vă surprindeți niciodată clienții cu un cost suplimentar de livrare afișând taxele de livrare în timpul procesului de plată. Acest lucru va distruge credibilitatea site-ului. Dacă doriți să rețineți clienții, afișați toate detaliile pe pagina de descriere a produsului. Mulți clienți abandonează coșul de cumpărături din cauza costului de transport suplimentar.

În afară de taxele de livrare, ar trebui să afișați alte informații cruciale, cum ar fi politica de returnare, procesul de rambursare și data preconizată de livrare. Majoritatea platformelor de comerț electronic afișează aceste informații în secțiunea de jos. Alternativ, puteți crea o pagină de întrebări frecvente și puteți adăuga întrebările necesare cu privire la întrebările obișnuite ale clienților. Nu vă șocați niciodată utilizatorii cu restricții și costuri neașteptate.

10. O eroare 404 la căutare

O altă greșeală care îi îndepărtează pe utilizatori de un site de comerț electronic este mesajul de eroare 404. Dacă clientul încearcă să găsească un produs pe care nu îl vindeți, redirecționați-l către lista produselor alternative sau similare, mai degrabă decât să afișeze un mesaj de eroare 404. De exemplu, dacă un utilizator caută pandantivul alb într-un lanț de argint, iar site-ul web nu are un astfel de articol, sugerați alte articole similare, cum ar fi Pandentiv alb într-un lanț de aur. S-ar putea să fie nevoie de un efort suplimentar, dar poate transforma vizitatorii în clienți.

Concluzie

Îmbunătățiți ratele de conversie evitând greșelile de mai sus. Pentru rezultate mai bune, angajați o companie de dezvoltare a comerțului electronic și creați un site web receptiv și de înaltă calitate, care să răspundă cerințelor variate ale utilizatorilor.

 

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 13:56
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
22 Nov. 2024, 13:56 // Actual //  Ursu Victor

Rubla s-au depreciat brusc pe piața Forex vineri, după înăsprirea sancțiunilor americane care au vizat 50 de bănci rusești, inclusiv Gazprombank, care a devenit un „hub” pentru tranzacțiile cu gaze. Potrivit datelor LSEG, cursul dolarului a crescut aproape cu 3 ruble în doar câteva ore, atingând valoarea de 103,74 ruble, cel mai înalt nivel din martie 2022. Euro a depășit pentru prima dată 108 ruble în ultimele șase săptămâni, aproape atingând recordul anual.

Cursul yuanului pe Bursa din Moscova, unde tranzacțiile cu valute internaționale au fost oprite din cauza sancțiunilor, s-a apropiat de pragul de 14 ruble, un nivel nevăzut din octombrie anul trecut. La ora 13:45 MSK, moneda chineză era cotată la 13,99 ruble, cel mai mare nivel în ultimul an.

Noile sancțiuni impuse de Ministerul american de Finanțe sunt considerate cele mai semnificative de la primăvara anului 2022, când Sberbank și VTB au fost excluse din sistemul financiar global, a declarat expertul în domeniul sancțiunilor, George Voloshin.

Gazprombank, a treia bancă de stat după volmul activelor, fusese unul dintre ultimele „poduri financiare” între Rusia și restul lumii, menținând accesul la SWIFT și efectuând tranzacții în euro. Cu toate acestea, potrivit analiștilor de la banca de investiții „Sinara”, „plățile UE pentru resursele energetice prin Gazprombank vor deveni, cel mai probabil, imposibile” până la sfârșitul anului 2024, când va expira licența temporară a Ministerului de Finanțe al SUA. Rezervele de valută ale companiilor rusești, care au fost depozitate în afacere în loc să fie transferate pe conturile rusești, ar putea fi și ele afectate, potrivit „Digital Broker”, existând riscul să fie influențate zeci de miliarde de dolari din veniturile din valută ale afacerilor stocate în străinătate.

Noile sancțiuni ar putea provoca din nou probleme cu lichiditatea valutară, avertizează profesorul Evgheni Kogan de la Școala Superioară de Economie (VȘE). „Dacă rundele anterioare de sancțiuni au vizat plățile pentru importuri, acum Ministerul de Finanțe al SUA și-a îndreptat atenția asupra exporturilor rusești, și, o dată cu acestea, asupra fluxului de valută în țară.” Pachetul de sancțiuni include, de asemenea, un avertisment pentru băncile străine care lucrează cu „alternativa SWIFT” a Rusiei — Sistemul de Mesaje Financiare al Băncii Rusiei (SPFS). Aceasta înseamnă că „interacțiunile financiare cu contrapartidele ruse vor deveni mai complicate”, susțin analiștii de la Alfa Bank.

„Veniturile din exporturi ar putea scădea temporar, ceea ce face ca rubla să se deprecieze probabil în următoarele luni”, preconizează Kogan, având în vedere că dolarul ar putea ajunge la 105 ruble, iar yuanul ar putea atinge 15 ruble.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală