Rezultatele Campaniei „Clientul Mulțumit” de la FinComBank

07 Sept. 2021, 11:53
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
07 Sept. 2021, 11:53 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Vara aceasta, a fost incendiară pentru toți clienții FinComBank, deoarece aniversarea celor 28 de ani de activitate FinComBank a fost un prilej frumos pentru lansarea Campaniei „Clientul Mulțumit”, în cadrul căreia peste 100 de mii de clienți activi ai Băncii au fost surprinși de reduceri și bonusuri la produse bancare, cum ar fi la carduri, depozite și credite!

Transmitem sincere felicitări clienților existenți ai FinComBank, precum și celor noi veniți, care au beneficiat de:

  • REDUCERI la rata anuală a dobânzii la credite;
  • BONUSURI la rata anuală a dobânzii la deschiderea depozitelor în lei;
  • DESERVIRE GRATUITĂ timp de un an la orice card deschis în perioada promoției!

În cadrul Campaniei „Clientul Mulțumit”, au fost deschise circa 5 mii de carduri clasice și premiale, au fost eliberate aproape 700 de credite de consum și ipotecare, și deschise aproape 300 de depozite noi în lei moldovenești. Rezultatele acestei Campanii reprezintă succesul nostru comun, deoarece acordarea cadourilor garantate reprezintă aprecierea FinComBank față de fidelitatea clienților noștri. Vă mulțumim și transmitem sincere felicitări tuturor norocoșilor, care au beneficiat de produse bancare de top cu costuri minimale.

Reamintim că, în cadrul Campaniei „Clientul Mulțumit”, toți clienții actuali FinComBank au primit un mesaj SMS / PUSH-Notification / E-mail, care le-a permis să-și activeze bonusurile și reducerile speciale la sucursalele Băncii. Pentru a activa și a beneficia de ofertă, clienții au prezentat specialistului din cadrul unității FinComBank, mesajul cu informația despre promoție și au profitat de una sau mai multe oferte din lista cadourilor promoționale. De asemenea, clienții activi FinComBank au avut posibilitatea să transmită mesajul cu textul promoțional membrilor de familie sau prietenilor, care, la rândul său, au primit posibilitatea de a  beneficia de această ofertă, chiar și în cazul în care nu erau clienți actuali al FinComBank.

Stimaţi Clienţi,  Vă mulţumim pentru încredere și loialitatea față de produsele și serviciile FinComBank, iar clienților noi le zicem bun venit într-o lume bancară modernă și performantă.

Feedback de la Clienții Băncii.

FinComBank – Într-un pas prin viaţă!

P.

Realitatea Live

20 Aug. 2025, 10:48
 // Categoria: Actual // Autor:  Soroceanu Olga
20 Aug. 2025, 10:48 // Actual //  Soroceanu Olga

În pragul alegerilor parlamentare din 2025, spațiul informațional al Republicii Moldova devine tot mai tensionat, iar influența rețelelor sociale crește semnificativ. Declarația a fost făcut de Petru Macovei, directorul Asociației Presei Independente, într-un interviu pentru grupul de presă REALITATEA.

[bzplayer mp4=”https://youtu.be/esRcdRfA-gw?si=ElfSL-r934DEGub_” youtube=”https://youtu.be/esRcdRfA-gw?si=ElfSL-r934DEGub_” muted=”false” thumbnails=”true”]

 

Potrivit expertului, manipularea opiniei publice prin intermediul Telegram, TikTok și al influencerilor devine tot mai vizibilă, iar provocarea majoră pentru societate este lipsa de gândire critică și de educație media.

„Ca de obicei, înainte de alegeri, situația din spațiul informațional devine mai tensionată, pentru că există încercări ale unor forțe politice de a influența piața media”, afirmă Macovei.

Acesta subliniază că în prezent manipularea are loc mai mult prin rețele sociale și platforme online decât prin canalele media tradiționale.

„Consiliul Audiovizualului își face bine treaba, dar internetul și rețelele sociale nu sunt reglementate, iar orice tentativă de reglementare întâmpină o opoziție puternică”, adaugă el.

Macovei atrage atenția asupra rolului sporit al platformelor Telegram și TikTok. În ceea ce privește mesajele de propagandă, expertul menționează narațiunile repetate privind „militarizarea țării” și presupusa intenție de implicare a Moldovei în războiul din Ucraina împotriva Rusiei.

De asemenea, persistă miturile vechi despre „străinii care ar cumpăra terenurile moldovenești”, vehiculate la fiecare campanie electorală din ultimii ani.

Macovei afirmă că aproximativ 85% din campaniile de dezinformare sunt coordonate:

„Un narativ apare inițial pe un site anonim, este preluat de mass-media tradițională și amplificat de influenceri, ajungând astfel la sute de mii sau chiar milioane de oameni.”

Potrivit directorului API, cea mai mare problemă rămâne respingerea informațiilor verificate de către cetățeni:

„Oamenii preferă să trăiască în propriul lor balon informațional și refuză realitatea, ceea ce îngreunează lupta împotriva dezinformării.”

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII