Maib, un brand reînnoit: modern, agil, inovator

08 Oct. 2021, 10:17
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
08 Oct. 2021, 10:17 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Suntem foarte încântați să dezvăluim identitatea noastră de brand reînnoită! De ce am simțit nevoia unei reîmprospătări? A venit ca un rezultat firesc al adaptării brandului la noua strategie a băncii, care își propune să creeze un nou standard de experiență a clienților, să le facă viața mai ușoară, mai bună și mai mobilă. Suntem impulsionați de viziunea noastră și inspirați de valorile noastre, care ne împing spre evoluție, inovație, spre nivelul următor și ne motivează să oferim mereu produse și servicii actualizate consumatorilor noștri, precum și să fim cu adevărat la un click distanță de fiecare client, orice ar face și oriunde s-ar afla.

Scopul principal al acestei transformări este de a ne alinia la necesitățile și stilul de viață al clienților noștri. Prin urmare, implementăm noua strategie, inclusiv personalitatea brandului nostru și modelul operațional, care vor oferi mult mai multe facilități, atât în ​​mediul real, cât și în mediul online, dar și identitatea vizuală maib: logo-ul, noua înfățișare a sucursalelor băncii, site-ul web și aplicațiile.

Ancorată în istoria sa de 30 de ani și continuând să fie lider de piață, maib ține pasul cu vremurile moderne, urmărind să devină cea mai digitalizată bancă din țară. Noua identitate vizuală reflectă poziția și viziunea băncii.

În contextul în care clienții sunt atât de flexibili și ne-am propus să fim la un click distanță de ei, am simțit nevoia unei identități la fel de flexibile, care să fie potrivită atât pentru canalele clasice de comunicare, cât și în new media, platformele digitale și aplicații. Mai mult, brandul nostru este construit astfel, încât flexibilitatea sa permite dezvoltarea de noi sub-branduri, care vor fi dezvoltate în timp. Ambițiile noastre includ extinderea digitală internațională și inițiative pentru ecosisteme digitale.

Ce înseamnă, de fapt, noua noastră identitate vizuală?

Logo-ul restilizat s-a dovedit a fi o oportunitate bună de a crea propriul nostru stil recognoscibil maib și de a aduce un pic de bucurie oamenilor, păstrându-l simplu, modern și tineresc în același timp.

Cercul simbolizează stabilitatea, comunitatea și unitatea, care ține toate valorile noastre împreună, păstrând promisiunea de a rămâne orientați către client, transparenți, profesioniști, de încredere, inovatori, agili și cu spirit de echipă. Tăietura din cerc indică drumul nostru împreună, calea spre succes, spre nivelul următor. Culoarea verde a devenit mai aprinsă și mai proaspătă, transmițând astfel bună dispoziție și optimism.

Valorile maib – baza acțiunilor noastre

Valorile noastre de bază determină toate acțiunile pe care le întreprindem, asigurând angajamentul nostru față de angajați, parteneri, părțile interesate și clienți, dar și promisiunea noastră că vom demonstra iar și iar, nu prin cuvinte, ci prin fapte, că suntem:

Mereu orientați către client [prioritatea noastră numărul 1] – îi înțelegem cu adevărat pe clienții noști, preferințele lor de comunicare, oferindu-le servicii excelente și experiențe de 5 stele, care ajută la construirea unor relații durabile și reciproc avantajoase.

Promisiunea noastră: numai punând clienții noștri pe primul loc ne putem aștepta ca clienții noștri să ne plaseze pe primul loc.

Mai transparenți [deschiși, clari, expliciți] – transparența este o trăsătură prezentă în ADN-ul nostru organizațional care demonstrează onestitate, deschidere, responsabilitate și o atitudine directă față de toate interacțiunile noastre de afaceri – atât pe plan intern, cât și extern.

Promisiunea noastră: vom crea o cultură ușor de înțeles a proceselor și a comunicării directe, care ne va câștiga încredere atât din partea clienților, cât și a partenerilor noștri.

Mai profesioniști [competenți, cunoscători, informați] – suntem într-o dezvoltare continuă, angajăm și păstrăm oameni capabili și inteligenți, oferindu-le în mod constant oportunități de creștere și perfecționare.

Promisiunea noastră: ne vom mândri cu calitatea înaltă a muncii noastre și ne vom asigura că le oferim servicii excepționale clienților noștri care, nu doar le întrunesc așteptările, ci le depășesc.

Mai demni de încredere [onești, demni de încredere, integri] – credem că singura modalitate de a câștiga cu adevărat încredere este să fii de încredere, astfel ne bazăm pe integritatea, capacitatea și competența echipei noastre. Încurajăm în mod activ pe toată lumea să fie cei mai buni, să facă tot ce le stă în putere, și, de asemenea, să aibă încrederea că pot cere ajutor sau sfaturi în orice moment.

Promisiunea noastră: trebuie mai întâi să ascultăm ce își doresc clienții noștri, să-i ajutăm, și, cel mai important, să fim acolo pentru ei atunci când au nevoie de noi.

Mai inovatori [pro-activi, creativi, vizionari] – ne propunem să creăm și să oferim produse și servicii noi și interesante care pot îmbunătăți viața clienților noștri, care le depășesc în mod constant așteptările, fiind implementate cu mult înaintea competitorilor noștri.

Promisiunea noastră: încurajăm gândirea „outside the box” la toate nivelurile afacerii, pentru a crea și livra produse și servicii noi și interesante, care vor îmbunătăți viața clienților noștri.

Mai agili [flexibili, adaptabili, bine pregătiți] – avem capacitatea de a ne adapta, de a ne transforma, de a reuși într-un mediu care progresează rapid, ambiguu și plin de provocări.

Promisiunea noastră: vom privi întotdeauna înainte, astfel încât reacția noastră la schimbările din condițiile pieței locale și globale poate fi imediată și suntem pregătiți să ne adaptăm mai repede la situațiile care pot afecta viața clienților noștri.

Cu mai mult spirit de echipă [uniți, cooperanți, comunicativi] – munca în echipă duce la o productivitate mai bună, o rentabilitate mai mare, prin obiective comune, aspirații și idei, dar și la inovație mai rapidă, perspective și abilități multiple.

Promisiunea noastră: vom aplica aceleași valori de echipă relației noastre cu partenerii și clienții noștri, menținând o conversație bidirecțională semnificativă cu aceștia, pentru a ne asigura că știm de ce au nevoie și ce doresc și pentru a co-crea produse și servicii potrivite pentru ei.

Cum a evoluat vechiul logo în cel nou?

Urmăriți videoclipul cu dezvăluirea noului logo și bucurați-vă de transformare alături de noi!

Dar asta nu este tot, veți afla în curând mai multe despre reînnoirea conceptului nostru de sucursală și urmează încă multe alte surprize! Rămâneți aproape!

Despre maib

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu o cotă de 34% din împrumuturi și o cotă de 31% din depozitele din întregul sistem bancar. Banca deservește aproape 30% din populația țării și este unul dintre cei mai mari angajatori din republică. Obiectivele pe termen mediu ale maib includ 40% din cota de piață a împrumuturilor, 55% din plăți, un raport cost-venit sub 45% și rentabilitatea de peste 20% a capitalurilor proprii, care urmează să fie atinsă până în 2024. Din 2018, cel mai mare acționar al băncii este un consorțiu care include Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), Invalda INVL, un grup de gestionare a activelor de frunte în țările baltice și Horizon Capital, un fond de investiții privat axat pe piețele emergente din Europa.

P.

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală