TOP cele mai bune mașini de LUX potrivite pentru oameni înalți. Modele de la BMW, Mercedes, Rolls-Royce și Bentley,

08 Dec. 2021, 13:30
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
08 Dec. 2021, 13:30 // Au Bani //  MD Bani

Persoanele înalte se confruntă cu dificultăți dacă sunt mai înalți. Puțin spațiu pentru genunchi sau câmp vizual redus sunt doar câteva dintre problemele cu care se confruntă persoanele înalte. Chiar și decapotabilele prezintă probleme proprii: în primul rând, oamenii înalți din decapotabile ajung adesea să constate că nivelul ochilor lor este egal cu partea superioară a parbrizului, ceea blochează total vederea asupra drumului și a semaforului. Este enervat și poate distrage șoferul.

Iată o listă de mașini de lux, vintage și moderne potrivite pentru oamenii înalți.

BMW M8 Gran Coupe

Înălțime la cap: 38,9 inchi
Spațiul pentru picioare: 42,1 inchi
Preț: 130.000 USD

În general, orice se apropie de 40 de inchi de înălțime într-un coupe este considerat mare. Spațiul liber, executiv de 617 cai putere îl depășește pe cel al Porsche 911 cu aproape 2 inci.

Bentley Continental GT

Înălțime la cap: 40,1 inchi
Spațiul pentru picioare: 41,9 inchi
Preț: 207.825 USD

Ultimul lux sportiv britanic, W-12 Continental GT de 626 de cai putere arată și se simte încăpător din orice unghi, inclusiv din spatele volanului – iar interiorul său se va potrivi, de asemenea, cu cei musculoși.

Rolls-Royce Wraith

Zilele presei a 89-a ediție a Salonului Auto Internațional de la Geneva
Rolls-Royce Wraith 2020. Sursa: Getty Images Europe
Înălțime la cap: 39,4 inchi
Spațiul pentru picioare: 41,5 inchi
Preț: 343.000 USD
V-12 Wraith de 624 de cai putere este încă printre cele mai încăpătoare și mai puternice mașini cu două locuri disponibile pe piață astăzi. Ușile în stil vagon ajută la intrarea și ieșirea șoferului mare și înalt.

Mercedes-AMG GT R

Înălțime la cap: 39,5 inchi;

Spațiul pentru picioare: Nu este eliberat;

Preț: 167.650 USD.

Mercedes spune că spațiul pentru umeri în GT R de 720 de cai putere este de 58,3 inci, chiar dacă nu va împărtăși lungimea oficială disponibilă pentru picioare. În 2018, a fost chiar și cea mai bună mașină a anului. AMG GT are o cabină plăcut ergonomică (deși joasă), cu vizibilitate sănătoasă și mult spațiu pentru capete și picioare odată ce intri.

Mercedes-AMG S63

Înălțime la cap: 40 inchi
Spațiul pentru picioare: 41,7 inchi
Preț: 174.150 USD

Acest coupe de 603 cai putere are mult spațiu în interior și un design futurist.

Jaguar E-Type 2+2

Înălțime la cap: cu doi inci mai mult decât E-Type standard.
Spațiu pentru picioare: suficient pentru a încăpea o femeie înaltă de aproape 6 picioare ca mine atât la volan și, dacă se află pe scaunul pasagerului, încă mai are loc pentru un ciobanesc german în zona picioarelor. Scaunele se pot simți joase și ușor înclinate, dar aceasta este una dintre mașinile mele vechi preferate din toate timpurile, iar cabina încăpătoare este unul dintre motive.

Preț: aproximativ 40.000 USD

La momentul construcției sale, E-Type era simbolul stilului britanic: curbat, dar elegant, rapid și puternic. Poate părea joasă, dar această mașină are mai mult de 15 picioare lungime, cu un vârf ușor rotunjit ca un balon pentru a permite spațiu maxim pentru cap.

Mercedes-Benz 300 SL

Spațiu pentru cap: Cu celebrul cadru tubular derivat din curse, care a necesitat uși cu aripi de pescăruș, există suficient loc pentru pălăria ta de cowboy și apoi ceva. De fapt, vei ajunge sus pentru a închide acele uși fabuloase.
Spațiul pentru picioare: Suficient pentru ca 12 ore pe zi în lucru să nu te înnebunească.

Preț: aproximativ 896.000 USD

Între 1954 și 1957, Mercedes-Benz 300 SL a fost oferit ca un coupé cu aripi de pescăruș; între 1957 și 1963 a venit ca roadster.
Este considerată ca fiind prima supermașină modernă, 300 SL se simte practic cavernos în comparație cu majoritatea celorlalte mașini cu două locuri ale epocii.

Rolls-Royce Silver Shadow

Spațiul pentru cap: potrivit pentru o regină – inclusiv coroana ei.
Spațiul pentru picioare: O trenă extinsă de rochii de mireasă nu este nicio problemă aici – toți la bord.
Preț: 20.000 USD pentru un exemplu care poate fi condus.

Silver Shadow este un exemplu perfect de mașină care nu costă mult, dar te face să te simți ca un milionar. În același timp este comodă atât pentru șofer cât și pentru pasageri.

Lincoln Continental

Înălțime la cap: 39 inchi
Spațiul pentru picioare: 41,1 inchi
Preț: 21.000 USD

Mașinile fabricate în America din anii 1950 și 1960 sunt un segment grozav de luat în considerare pentru cei înalți. Modelul generos Lincoln Continental și-a depășit rivalii de la Cadillac cu un stil neobișnuit de grațios și un condus lin.

Ferrari F355

Spațiu pentru picioare: 46,1 inci (se zvonește)
Preț: 66.700 USD

F355 a fost unul dintre primele Ferrari create pentru a excela ca șofer zilnic, nu doar o mașină de pistă sau o jucărie de weekend, așa că a prezentat o cabină mai spațioasă, o vizibilitate mai bună și scaune mai confortabile decât predecesorii săi, păstrând în același timp designul istoric și inconfundabil Ferrari. care arată mai aproape de Ferrari-urile din era Miami Vice decât cele care au venit după.

 

 

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală