„Principala sursă de inspirație – necesitățile clientului. De aici pornește totul.” INTERVIU cu Fulga Boicu

03 Apr. 2021, 08:45
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
03 Apr. 2021, 08:45 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Un cadou este mereu o oportunitate de a-i bucura pe cei dragi. Bestgift este compania care te ajută să găsești cadoul perfect atât pentru persoanele apropiate cât și pentru angajații din compania ta, întrucât la ei vei găsi și daruri pentru clienții corporativi. Află despre cum a apărut ideea de a deschide o companie în acest domeniu, cum a trecut peste dificultățile pandemiei și cât de deschise sunt companiile șă-și felicite angajații.

Poți să ne spui ce este bestgift.md și cum a început totul?

Fulga Boicu: Suntem o echipă de oameni creativi care te ajută să găsești sau să creezi cadoul potrivit pentru orice ocazie și orice persoană. Pentru noi, fiecare cadou este rezultatul unui proces minuțios la care lucrăm cu mult suflet și dăruire. Știm că timpul este prețios de aceea avem grijă să livrăm cadoul tău în momentul confortabil pentru destinatar.

Înainte să decid să deschid BestGift.md, am lucrat pentru o companie ce organiza evenimente. La un moment dat, cererea de cadouri corporative pentru clienții noștri a început să crească semnificativ și așa a apărut ideea să creăm o companie care se ocupă exclusiv de crearea cadourilor. Chiar din primul an de activitate BestGift.md a primit noi solicitări. Astfel am extins gama de servicii și produse. Astăzi suntem angajați în crearea de cadouri corporative, cadouri individuale, seturi de cadouri pentru evenimente precum nunți, botezuri, aniversări etc.

Cum a fost pandemia pentru bestgift.md? Cu ce dificultăți v-ați confruntat? Cum ați trecut peste ele?

Fulga Boicu: Desigur că situația ne-a afectat considerabil în plin sezon de muncă, prin anularea unor contracte importante, ceea ce a dus la tăierea bugetelor de promovare, la micșorarea echipei de producere și externalizarea unor servicii care până atunci erau inhouse. Cea mai mare provocare a fost să menținem vânzările la un nivel la care să ne permită să rămânem pe nișa noastră fără să fie afectată calitatea produsului. Situația ne-a scos din zona de confort, astfel am identificat noi oportunități de dezvoltare, ca de exemplu accesarea unor credite și fonduri nerambursabile. Partea bună este că eram deja pregătiți de online, site-ul fiind unul perfect funcționabil, cu toate opțiunile de plată integrate, astfel oferind clientului fizic o experiență ușoară de accesare a produsului nostru.

Pentru cine sunt cadourile pe care le creați?

Fulga Boicu: Cadourile noastre sunt create pe 2  direcții: clienți corporativi și clienți fizici.

Companiile au anumite necesități, pentru care sunt gândite concepte speciale. Fiecare dintre ei are parte de consultare și abordare individuală, chiar dacă vin de exemplu din aceeaș nișă. Pentru clienții corporativi au fost gândite programe de loialitate și programe speciale, ca de exemplu Influencer Gift Box, pentru care sunt create concepte de prezentare a unor produse în mod inovativ.

Clientul fizic este orice persoană care oferă celor dragi, cu diverse ocazii, un cadou. Pentru ei este disponibil la un click distanță magazinul online 24/24 www.bestgift.md. Un segment important pentru noi îl reprezintă diaspora, care fiind la distanță poate surprinde pe cei dragi de acasă cu un dar ales cu grijă.

Cât de deschise sunt companiile să-și felicite de Paște angajații și clienții?

Fulga Boicu: Pandemia a schimbat regulile jocului pentru companii. Dacă 2 ani în urmă, companiile alocau bugete din start pentru cadourile pentru clienți și angajați, acum este o cheltuială care mai degrabă este tăiată. Și foarte greșit, or cadourile sunt o modalitate minunată de fidelizare, care ar trebui să fie parte integrantă a unei strategii de marketing și HR bine puse la punct. Cu atât mai mult, în această perioadă dificilă, angajații și clienții vor aprecia gesturile de atenție elaborate. În spațiul nostru local se obișnuiește să se ofere bonusuri financiare, care desigur vor fi utile oricând. Noi credem că emoția și bucuria unui cadou reprezintă o amintire frumoasă și o investiție cu gust în orice tip de relație!

Fulga Boicu: Suntem mândri de colaborările noastre cu MAIB, AMDARIS, Philip Morris, We Trade, Efes Vitanta, Oriflam, JIVY GROUP, Berd’s Hotel și mulți alții care nu sunt mai puțin importanți, dar păstrăm discreția, prin clauza de confidențialitate.

Care este sursa de inspirație atunci când creați cadourile? Ce aspect este mai important atunci când creați un cadou?

Fulga Boicu: Principala sursă de inspirație sunt în primul rând necesitățile clientului nostru, de unde pornește totul. Nu vom spune niciodată despre un cadou că e frumos sau, nu. Aspectul estetic este un moment foarte relativ și subiectiv. Dacă produsul nostru se ridică și depășește așteptările clientului, atunci e unul frumos pentru noi. Desigur că urmărim tendințele internaționale, ținem cont de regulile cromatice, floristice etc. Ne inspirăm din creațiile marilor branduri din Europa și SUA, încercăm noi interpretări, dar neapărat cu accente specifice nouă ca brand și specificului local.

Care sunt valorile BestGift.md?

Fulga Boicu: Știi când spui despre un lucru că e simplu și cu gust? Aceia suntem noi. Asta este valoarea noastră.

Să fii in top nu înseamnă scump, și nici de lux. Luxul de obicei intimidează, nu ne dorim asta, e vorba de rafinament, asta e altceva. Înseamnă un raport echilibrat între preț/calitate și partea estetică. Cel mai frumos compliment primit de la un client pe care l-am întrebat de ce ne-a ales pe noi în favoarea concurenților a zis Clasa! Asta e cred, lucrul care ne deosebește de ceilalți jucători in piața noastră mică.

Mai rapid nu înseamnă superficialitate, înseamnă procese bine puse la punct.

Mai ieftin nu înseamnă mai puțin calitativ.

Acestea sunt valorile pe care încercam sa le comunicam clientului nostru.

 

Realitatea Live

03 Oct. 2025, 16:16
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
03 Oct. 2025, 16:16 // Actual //  Ursu Victor

Vineri dimineața, în orașele Dubăsari și Grigoriopol a fost oprită furnizarea apei calde, iar în jurul orei 13:00, aceeași măsură a fost aplicată și în Tiraspol, Bender, Râbnița și Sucleia. Totodată, la stațiile PECO din regiunea transnistreană a fost sistată comercializarea gazului lichefiat, care va fi livrat exclusiv serviciilor de urgență și militare, transmite corespondentul IPN din stânga Nistrului.

Ca măsură de compensare, Centrala hidroelectrică de la Dubăsari a crescut producția de energie de la 24 la 36 de megawați. Acest lucru a fost posibil datorită unei deversări suplimentare de apă de la Centrala hidroelectrică de la Novodnistrovsk. La stație funcționează trei generatoare hidroelectrice, iar în următoarele zile nivelul Nistrului sub baraj va crește cu un metru.

Pe 2 octombrie, Tiraspolul a instituit un regim drastic de economisire a gazului, care va dura aproximativ până pe 12-13 octombrie. Potrivit lui Serghei Obolonik, așa-zisul ministru al economiei din regiune, consumatorii casnici, școlile și spitalele nu vor simți schimbări.

„După încheierea acestei perioade, toți consumatorii din Transnistria și necesitățile regiunii vor fi asigurate cu gaz în regim normal. Mă refer atât la consumatorii industriali, cât și la livrările comerciale, precum și la funcționarea sectorului termoenergetic în condițiile stabilite pentru începerea sezonului de încălzire”, susține Obolonik.

Declarațiile actuale diferă considerabil de retorica sa din mijlocul lunii septembrie. Atunci, Obolonik dădea asigurări că „există un grad ridicat de încredere” în stabilitatea livrărilor de gaze, ceea ce excludea repetarea crizei din ianuarie 2025. Mai mult, el susținea că mecanismul de livrare este „bine pus la punct” și că industria va funcționa în regim normal.

„Privim, cu optimismul caracteristic locuitorilor din Transnistria, faptul că livrările de gaze vor continua în același regim ca și acum. Pentru aceasta, va fi necesar un efort considerabil, inclusiv în cooperare cu Federația Rusă, precum și cu furnizorii de gaze – atât cei ungari, cât și cei moldoveni”, declara Obolonik încă pe 12 septembrie.

Contrastul este evident și în modul de informare a populației. În luna iunie, autoritățile au impus restricțiile fără avertisment: în noaptea de 6 iunie a fost sistată vânzarea de metan, iar ulterior a fost oprită și furnizarea apei calde. Oamenii s-au format în cozi, iar autoritățile nu au oferit explicații oficiale până când panica nu a cuprins întreaga regiune. De această dată, însă, autoritățile au anunțat din timp, pentru a „evita zvonurile și tentativele de a speria populația”, după cum a explicat Obolonik.

Situația este agravată și de condițiile meteo: centrul hidrometeorologic regional a emis o avertizare de furtună, cu rafale de vânt de până la 15 metri pe secundă. În ultima săptămână, în regiunea transnistreană s-a înregistrat o răcire accentuată: dacă la sfârșitul lunii septembrie temperaturile diurne atingeau +19 grade, în zilele de 1-2 octombrie acestea au coborât până la +9..+10 grade. Noaptea, temperaturile se mențin între +5 și +9 grade, iar pe alocuri scad până la +2 grade.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII