Client maib: „Suntem cam scumpi la vorbă, dar astăzi simțim necesitatea să vă spunem că vă prețuim și vă iubim”

24 Mai 2022, 11:30
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
24 Mai 2022, 11:30 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

„Ceea ce suntem astăzi se datorează în mare parte maib. Banca ne-a ajutat pe parcursul anilor, ne-a înțeles aspirațiile, ne-a sfătuit cum să procedăm să reușim mai bine decât am proiectat noi din start. V-am ascultat și… am reușit. E adevărat că suntem cam scumpi la vorbă, dar astăzi simțim necesitatea să vă spunem că vă prețuim și vă iubim”, ne-a spus unul dintre clienții maib din zona de business, invitat recent la o nouă ediție a brunch-urilor cu clienții și care de peste 20 de ani este client al băncii.

Brunch-urile cu clienții au devenit o tradiție pentru echipa maib, la cea de a V-a ediție fiind invitați clienți care reprezintă mediul de afaceri, Business Banking și care au parteneriate Retail. Discuțiile s-au concentrat asupra aspectelor care pot fi îmbunătățite în relația cu banca, cele care sunt peste așteptări și serviciile care sunt în curs de dezvoltare și vor duce experiența clientului la nivelul următor.

Aliona Stratan, Prim-vicepreședintă maib, responsabilă de Divizia Retail:

„Pentru noi este importantă relația cu fiecare client, parteneriatele pe care le dezvoltăm cu afacerile pentru ca clienții, persoane fizice, care dețin maib gama și maib liber să se bucure de multiple avantaje. Este important să înțelegem așteptările clienților, ca să ne asigurăm că avem o viziune comună și că la nivelul următor avansăm împreună. Brunchurile maib au devenit un barometru al satisfacției clienților noștri și le mulțumesc enorm pentru deschidere, pentru feedback, pentru critică constructivă, pentru aprecieri sincere pentru profesionalismul, dedicația și empatia echipei maib. Ne-am făcut notițe și ne vom bucura să revenim în scurt timp către invitați anunțându-i că ideile lansate au fost deja implementate de echipa maib”.

Printre criteriile menționate de clienți și care stau la baza relației lor cu maib de-a lungul anilor sunt: încrederea, stabilitatea, sprijinul continuu oferit pentru implementarea proiectelor inovatoare și dezvoltării businessurilor, atmosfera prietenoasă „ca acasă” și suportul profesionist acordat de managerii din sucursale.

Andrii Glevatskyi, Vicepreședinte maib, responsabil de Divizia Business Banking:

„Comunicarea cu clienții este o resursă valoroasă. Datorită feedbackurilor primite de la clienți îmbunătățim servicii, marcăm ca excelent implementate alte servicii și ne inspirăm să le devansăm în continuare așteptările. Înțelegem că nu întotdeauna totul este perfect, dar avem ambiția de a fi mereu orientați către clienți și către nevoile acestora. Filosofia noastră este de a păstra tot ceea ce este mai bun în relația cu fiecare client, de a inova pentru a le face viața clienților noștri mai simplă și mai mobilă, și de a fi un partener de încredere al businessurilor din Republica Moldova prin finanțare și servicii avantajoase”.

Menționăm că brunch-urile cu clienții maib se desfășoară periodic, fiind parte din noua filosofie a brandului de a fi mai centrat pe clienți.

Fii invitatul următorului brunch marca maib. Expediază-ne feedback-ul tău la adresa experienta.ta@maib.md. Comunică-ne despre ce îți place și ce îți displace în relația cu maib, ce aspecte ai vrea să fie îmbunătățite, care este experiența ta sau a afacerii tale în raport cu serviciile și produsele băncii.

Suntem mereu orientați către clienți – este valoarea transversală a maib, care definește cei 3 A: activitatea, atitudinea, ambiția.

Împreună la nivelul următor!

P.

Realitatea Live

02 Mai 2024, 17:56
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
02 Mai 2024, 17:56 // Actual //  Lupu Eduard

Restricțiile de călătorie pentru cetățenii ruși se înmulțesc, care sunt deja lipsiți de zboruri directe către Europa și de posibilitatea de a obține o viză pentru majoritatea țărilor din spațiul Schengen, scrie The Moscow Times.

Miercuri, 1 mai, Trezoreria SUA a impus sancțiuni împotriva companiei aeriene Pobeda Airlines, cea mai mare companie aeriană low-cost din Rusia, care a transportat anul trecut 13 milioane de pasageri.

Compania, deținută 100% de Aeroflot, este inclusă în lista SDN – cea mai strictă dintre listele de sancțiuni, fiind inclusă în care înseamnă blocarea tuturor activelor și interzicerea oricăror operațiuni. Drept urmare, Pobeda poate avea probleme cu zborurile internaționale, avertizează Vasily Karpunin, șeful de analiză la Alfa Investments.

În prezent, Pobeda zboară în țările fostei URSS, precum și în Turcia și Emiratele Arabe Unite. Printre destinațiile sale se numără Abu Dhabi și Antalya, o mecca a turismului rusesc, vizitată de 3,5 milioane de ruși anul trecut.

Noul val de sancțiuni americane, care, pe lângă Pobeda, mai include aproape 300 de cetățeni și companii, va crea dificultăți rușilor „la nivel de zi cu zi”, sunt de acord analiștii MMI: a fi inclus în lista SDN „ar putea avea un impact negativ. pe traseele străine” Pobeda .

Zborurile companiei către Turcia și Emiratele Arabe Unite și țările din fosta URSS pot fi limitate – iar aceasta reprezintă aproximativ 15% din toate zborurile Pobeda, scriu analiştii Sberbank CIB. „Zborurile internaționale ale Pobeda vor înlocui probabil Aeroflot și Rossiya Airlines, iar Pobeda ar putea crește ponderea zborurilor interne ca compensație”, cred ei.

Sancțiunile împotriva Pobeda vor intra oficial în vigoare pe 30 iulie – înainte de această dată, Ministerul de Finanțe al SUA permite finalizarea tuturor operațiunilor cu transportatorul. Până acum, compania operează toate zborurile conform planificării, notează Asociația Rusă a Turoperatorilor (ATOR), citând o sursă din cercurile aviatice.

Pobeda a devenit prima companie aeriană rusă care a căzut sub sancțiunile de blocare ale SUA. De exemplu, Aeroflot se află doar pe lista de sancțiuni a Ministerului Comerțului, care îi interzice să importe direct tehnologie americană.

Încălcarea restricțiilor tehnologice a devenit baza sancțiunilor împotriva lui Pobeda, după cum reiese din explicațiile Departamentului de Stat. Potrivit datelor americane, compania a achiziționat și a transportat doar anul trecut piese de schimb pentru avioane în valoare de un milion de dolari, iar în ianuarie 2024 a participat la transportul componentelor de aeronave din India cu ajutorul Iranian Mahan Air.

La sfârșitul anului trecut, Pobeda a raportat un profit record în istoria sa de 21,3 miliarde de ruble. Compania a avut rezultate pozitive, spre deosebire de Aeroflot, care a rămas neprofitabilă pentru al cincilea an consecutiv. Anul trecut a pierdut 14 miliarde de ruble și totalul acumulat pentru 2020-2023. – peste 200 de miliarde.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău