Agenţia de circulaţie rutieră din Germania a anunţat că recheamă în service modelele Tesla Y şi 3 din cauza unei defecţiuni la sistemul automat de apel de urgenţă care afectează 59.000 de vehicule la nivel global.
Organismul de supraveghere KBA a precizat pe site-ul său din 29 iunie că o problemă de software a cauzat o defecţiune a sistemului eCall, care este conceput pentru a contacta automat echipele de intervenţie în cazul unui accident grav, scrie Reuters.
KBA a declarat că 59.129 de vehicule au fost afectate la nivel global, dar nu a precizat câte dintre acestea sunt înmatriculate în Germania.
Defecţiunea software reprezintă o durere de cap suplimentară pentru directorul executiv Elon Musk, după ce Tesla a declarat sâmbătă că a livrat cu 17,9% mai puţine vehicule electrice în al doilea trimestru faţă de trimestrul precedent, în condiţiile în care închiderea legată de COVID-19 din China a perturbat producţia şi lanţul de aprovizionare.
Musk a declarat luna trecută că noile fabrici ale Tesla din Texas şi Berlin „pierd miliarde de dolari” în timp ce se străduiesc să crească producţia din cauza lipsei de baterii şi a problemelor din China.
Pentru mai multă diversitate și comoditate, urmărește contul nostru de INSTAGRAM!